Kummeli.

asdcasa

Kävimpä sitten eilen katsomassa uuden Kummeli-elokuvan.
Jos ihan suoraan sanon....istuin katsomossa sen verran keskellä etten halunnut häiritä muita elokuvan katsojia sillä että olisin lähtenyt kesken näytöksen pois....
Ei pelkällä historialla tehdä hyvää viihdettä, tuo oli ihan suoraa paskaa komko elokuva.Lapsellisia samantapaisia hahmoja koko elokuva täynnä, ja yksi mikä otti korvaan aika pahasti jos lapsikatsojia ajatellaan on V*ttu-sanan käyttö...tosi riman alitusta tuollainen.

15

2762

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vanhan kertausta

      Joo... no jos aikoinaan katteli Kummeleita telkkarista, niin eiköhän sitä nähnyt jo silloin myös tämän uuden Kummeli-elokuvankin.

    • wr3rergtgh

      Oikeastaan kaikki Kummeli-leffat on kuin Pekko-elokuvia jotka olisi voinut jättää tekemättä. Sketsisarja sketsisarjana ja elokuvat elokuvana.

      • Anonyymi

        ”Elokuva elokuvana. Elokuva kun tehdään, niin se on elokuvaa.”


    • Anonyymi

      Ja nyt yle näyttää vuodesta toiseen vaan Kummelia. Voi helvata, eiks kukaan kyllästy uusintoihin. Kummeli leffat on kyllä surkeita tv-sarjaan verrattuna.

    • Anonyymi

      Renny ohjaa uuden Kummeli-elokuvan!! Vanha kaarti, Olli Keskinenkin. Hahmoista Speedy ja Saku ja Nuhanenä ainakin mukana. JOnkinlainen teemaleffa, kera progemusan.

    • Anonyymi

      Onko Keena Teiviskin mukana?

    • Anonyymi

      EI vissiin mut tänä kesänä ovat kuvanneet ainakin täällä Posiolla. Silvennoinen oli ne Speedykuteet päällä. Ajoivat pois. Renny huuuteli megafoniin englanniks ku isompikin stara ja unohti et kaikki näyttelijät on Suomalaisia :) Bongasin ainakin Riku Niemisen, Silvennoisen, Kahilaisen, Jukka puotilan. Odotukset ei kovin kovat mut hauskaa näytti miehillä olevan

    • Anonyymi

      Totta, Posiolla kuvavat. Eikai niitä ikiaikasia hahmoja, blääääh.. Näin Nesteellä Rennyn, Kahilaisen ja Jukka Puotilan. Isolla autolla liikkeellä. Oisivat keksinyt edes jotain uutta :(

    • Anonyymi

      Kyllä nämä kaikki Kummeli leffat ovat aikamoista sontaa. Siis ihan kaikki.
      Sketsisarjassa oli sentään jotain hauskaakin.

    • Anonyymi

      Oksettavaa kamaa

    • Anonyymi

      alkuajan sketsit oli hyviä. Sitten alkoi saman toisto

    • Anonyymi

      Ei noissa kummeleissa ole monen vuoteen tullut mitään uutta.
      samaa paskaa joka ohjelmassa,toosasta tulee kolmeltakanavalta.
      Kummeleita lähes jokapäivä.Nekin ikivanhoja uusintoja.
      Ei yhtään kiinnosta katsoa,samaa vanhan toistoa.

    • Anonyymi

      Kummeli-sketsi: siinä jäbät naisina ravintolassa yrmy ilme naamalla ja pyörittävät päätään joka miehelle... juuri tyypillistä naisten käytöstä...

      • Anonyymi

        Mikäs sen hauskempaa kuin naiseksi pukeutunut Kummeli?

        Ei mikään paitsi speden ähkäsy, joka ei häipynyt puheesta ikinä


    • Anonyymi

      Ainahan Kummeli on ollut täyttä paskaa. En ymmärrä miksi tv sarjaakaan pidettiin hyvänä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1576
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      186
      425
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe