Onko hänellä sukujuuret Nakkilassa? On syntynyt 1.1.1957.
Tunteeko kukaan Turussa asuvaa Lars Johan Grönholmia?
18
811
Vastaukset
- vhj.kbkjnbn
On kuulema tulossa perheenlisäystä ja sen vuoksi tiedustelen sukujuuria. Vauvan laskettu aika on huhtikuun lopulla.
- Kuksijussi
Kaikkihan Ny mun pojan tuntee,onk Se piru käyny plikoil teilki?
- oon pannu kerranpari
huono oli.
Hyvä kun muutti pois. - Konduktööri
Eikös hän ole tuossa kolmantena vaununa? http://swf.hajotus.net/juna.swf
- Kyllä
sama on.
- voihan viulu
Oliko Se Japanilainen viulutaitelija,panisko zais,vai saiz ko panis,muistaako kukaan??
- heviroki
Onko tuo se sama älykääpiö joka revittelee illat ja yöt sillä romullansa ympäri nakkibyyn keskustaa siin onnarin ja torin välillä sillä on pahasti kusta tapulin vintillä?
- Ei kumpikaan
ei ollu.
- Mist tiät
Ookko ihan varma ettei ollu?
- tunnen molemmat
"persoonakohtaisesti" ja lisäksi olen aivan varma ja mee sää pilluun takasi vouhottamasta saatanan loppuunkaluttu varsiluuta.
- tierän molemmat
Siinähän on kusta noitten vanhemmilla kakaroita tehessä lurahtannu joukkoo siksi niillä onkin kusi noussu "tapulinvintille"
- kjopfkjldfkesöod
Onhan Lars sitten varmasti yhtä komea kuin ruotsalaiset yleensä ja hieno auto kanssa. Muutoin kannattaa ottaa joku rikkaampi isäksi. Yrittää pistää naiset maksamaan omat oikeudenkäyntikulunsa. Kannattaa varoa!
- entunneen
en tunne, en ole kuullutkaan
- entunneen
en tunne en en
- Raskaan
En oo tussuuni sil antanukko ko piru muutti,kai johonki varsinais suomeen,tai ainaki sano,joskus ennen kyll oltiin niinki,Mutt mihi meni,??
- dxfgvjhbnkm,
Ei sovi kenenkään isäksi. On kiinnostunut enemmän miehistä. Pienenä vihjeenä. Tai sanotaanko seksi suuntaatuu naisten kanssa vain p:n nuolemiseen ja toiseen paikkaan kohdistuvaan työntelyyn. Selkeä gay.
- Tyytymätön
No mitä kysyit...nuolihan toi...mutt odotin muutakin Mutt ko ei ni ni ei,löysin paremman ...!
- gandy i love you
Viimeisin eilisyönä kuultu viesti meni näin: mene mun kanssa sinä vaalea nainen naimisiin. T: pahoinpitelijä/anaalipano
Et kai tosissasi kuvittele että sen kaiken paskan jälkeen on enää mitään muuta tietä kuin lopettaa sen poliisin tyttöystävän jallittelu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait513259Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso3943Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani3830Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 68780Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha60724- 17710
Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä32611Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es22611- 42600
Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve4577