Moro
Missähän nykyisessä navigaattorimallissa olisi tämä ominaisuus ?
-Osaa käynnistyä kun tupakansytyttimeen tulee virta ja sammua kun auto sammutetaan (tupakansytyttimestä ei tule virtaa)
Navigaattori joka käynnistyy itsestään
5
209
Vastaukset
- garmin ei toimi
Ei ne oikein mikään osaa tuota, mutta kytke sytkäriin sähköt niin että sähköä tulee vaikka virrat pois, ja sitten kun lähdet autosta laita näyttö mustaksi. Auton akku ei mene miksikään vaikka navissa virrat olisi päällä useita päiviä.
Kaikki kiinteät navit sitten tietysti tuon osaakin.
Sitten tietysti voisi kokeilla ottaa navin akun pois ja kokeilla miten käy, virrat tietysti sammuu navista, mutta muistaako se mihin jäätiin. - MotMot__
Oma Tomtom toimii tällä tavalla :)
- Mall of Kintai
Mikä malli?
- MotMot_
vanha Go300
- jiipeevee
Kyllä Garmin toimii noin. Minulla se on koko ajan kytkettynä virtapistokkeeseen. Se käynnistyy kun lähtee liikkeelle, ja sammuu 30 sekunnin kuluttua moottorin sammuttamisesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 215067
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r23343Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361300- 1001288
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17893viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168845En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61773- 35742