Kännikalat hoi!

Memma

Kertokaahan kalaihmiset, miksi poikaystäväni kallistelee koko ajan lasia ja polttaa kamalasti? Hän on hyvin hellä ja ihana vähän jurrissakin, mutta kaipaisin joskus selviäkin hetkiä. Vastausta kalaseltani en ole vielä onnistunut onkimaan, ja tuntuu, että en edes tunne sitä oikeaa kultaani. Missä vika? Onko tämä jotenkin tyypillistä kalaherroille?

28

10539

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kalamies

      Ongelmia on, sillon maistuu. Jos kokoajan maistuu, perustavaa laatua olevia ongelmia on varsinkin.

    • jake

      Itse en ole koskaan ollut alkoholiin tai muihin päihdyttäviin päin. Virvoitusjuomia latkin sitten senkin edestä. Ehkä meillä Kaloilla on jonkin lainen sisäinen mekanismi, joka pakottaa addiktoitumaan.

      Mutta ihan tosissaan. Kysymykseesi, onko tämä (lasin kallistelu) tyypillistä Kalaherroille; ei ole kaikille. Vaikka yleensä monet yleistäjät tykkäävätkin messuta, kuinka vesimerkit (Rapu, Skorpioni ja Kalat) ovat alkoholiongelmaisia ja täysiä juoppoja, niin kyllä lasia kilistellään kaikkien merkkien piirissä. Jotkut reippaammin, jotkut vähemmän reippaammin.

      Miksi poikaystäväsi juo? Vuosituhannen kysymys. Tottumuksesta tai unohtaakseen. Hänestä voi olla kiva olla jurrissa, koska silloin hän voi vapautua estoista ja olla kuka tai mikä tahansa ja keksiä kaikkea älytöntä, mitä ei normaalisti tekisi. Ihmiset juovat itsensä känniin, katsovat elokuvia tai pelaavat roolipelejä juuri siksi, että pääsevät irti todellisuudesta edes hetkeksi.

      Savukkeen polttaminen. Hän on kai joskus ajatellut sitä cooliksi tavaksi tai pakolliseksi toiminnoksi kaveripiirissä, ja siitä on yksinkertaisesti tullut tapa (saako hän kenties lohtua sen kautta?) Saman asian voisi hoitaa imeskelemällä karamelleja tai juomalla vettä. Käsittääkseni tupakasta on kuitenkin vaikea päästä eroon sen nikotiinin takia, joka tekee riippuvaiseksi.

      Yritä vain sinnikkäästi keskustella asiasta. Ole tosin varovainen, poikaystäväsi saattaa loukkaantua, mikäli huomauttelet hänelle juomisesta tai polttamisesta liian negatiiviseen sävyyn ja liian usein.

      Tulipas kirjoitettua. Tästä voivat muut jatkaa ja korjata, jos tein jotain hirveitä kardinaalimokia.

      Ja sinulle Memma tsemppiä. Kyllä se sinun kultasi sieltä vielä esiin tulee. Kunhan löydät oikean täkyn.

    • >>Kalainen<<

      ..edellisen kirjoittajan kanssa,ei ole syytä huoleen.Ei tämä sun poikaystävä varmasti ikuisuutta juo,kyllä niitä selviä hetkiä tulee.Voithan vaikka pyytää häntä jonnekki sun kaa,nii eiköhän se siitä :)
      oon ite myös kala.Ja juon melko usein,nykyään vähän vähemmän.
      Tupakkaakin oon kokeillu mutta oon päässy siitä eroon melkeinpä saman tien.

    • Joanetta

      Se on totta että kalat yrittää lohduttaa itseään joko juomalla tai muita aineita käyttäen....Mulla nyt jo yli viikon putki päällä ja oon 28-v.Mutta teen sitä syvään masennukseeni,vaikka hoidossakin.

      • Memma

        Kiitos vastauksista..tulipa tunne,etten jaksa nostaa kalastani syvistä vesistä. Olen itsekin vähän masennukseen taipuvainen(vaaka). Toinen meistä hukuttaa surunsa tuoppiin ja toinen koittaa puhua.Se käy todella raskaaksi ajan mittaan, varsinkin kun tietää satuttavansa toista kertomalla asian laidan. Että kummankin täytyisi muuttua että voisimme jatkaa. Pelottaa.. oletteko te kalat katkeroituvaa sorttia?


      • fisutar
        Memma kirjoitti:

        Kiitos vastauksista..tulipa tunne,etten jaksa nostaa kalastani syvistä vesistä. Olen itsekin vähän masennukseen taipuvainen(vaaka). Toinen meistä hukuttaa surunsa tuoppiin ja toinen koittaa puhua.Se käy todella raskaaksi ajan mittaan, varsinkin kun tietää satuttavansa toista kertomalla asian laidan. Että kummankin täytyisi muuttua että voisimme jatkaa. Pelottaa.. oletteko te kalat katkeroituvaa sorttia?

        Täytyypä sanoa,että itse olen ainakin jokseeenkin itsetuhoinen.Tarkoitan sillä,että tupakkaa tulee polteltua hiukka liikaa,alkoholi maistuu vaikka siitä tuleekin aina jonkinasteinen morkkis.Mutta oleppas ainakin siitä tyytyväinen,ettei kalamiehesi käytä huumeita yms.Tottakai olen sellainen"pois pahaa maailmaa" tyyppinen,mutta toisaalta tunnen paljon kaloja,jotka ovat täysin päinvastaisia ihmisiä.


      • >>Kalainen<<
        Memma kirjoitti:

        Kiitos vastauksista..tulipa tunne,etten jaksa nostaa kalastani syvistä vesistä. Olen itsekin vähän masennukseen taipuvainen(vaaka). Toinen meistä hukuttaa surunsa tuoppiin ja toinen koittaa puhua.Se käy todella raskaaksi ajan mittaan, varsinkin kun tietää satuttavansa toista kertomalla asian laidan. Että kummankin täytyisi muuttua että voisimme jatkaa. Pelottaa.. oletteko te kalat katkeroituvaa sorttia?

        en mä ainakaa yleensä oo katkera..ehkä vähän.Mutta aina yritän unohtaa riidat ja surut nopeasti..mutta helposti ei tämmönen "tunteellinen" kala asioista pääse yli..tai riippuu asiasta..jotkut selviää helpommin joillaki se vie aikansa...


      • Minea
        Memma kirjoitti:

        Kiitos vastauksista..tulipa tunne,etten jaksa nostaa kalastani syvistä vesistä. Olen itsekin vähän masennukseen taipuvainen(vaaka). Toinen meistä hukuttaa surunsa tuoppiin ja toinen koittaa puhua.Se käy todella raskaaksi ajan mittaan, varsinkin kun tietää satuttavansa toista kertomalla asian laidan. Että kummankin täytyisi muuttua että voisimme jatkaa. Pelottaa.. oletteko te kalat katkeroituvaa sorttia?

        Heipä hei!
        En ole kakat vaan vaaka aivan kuten sinäkin. Ja olen kärsinyt masennuksesta seitsemännelt' luokalta lähtien. Olen nyt 18 vuotias ja aina vaan jatkuu. Enimmäkseen syksyllä voin usein niin huonosti että melkein vuosittain harkitsen itsemurhaa. Tämä tapahtuu yleensä masennuksen alussa. Kun muistuu kaikki aikaisemmat vuodet mieleen ja tulee taas se tunne että ei jaksaisi käydä sitä samaa helvettiä läpi taas.
        Olen yhdessä vaiheessa käynyt psykologilla mutta siellä en oikeastaan uskalla avautua ollenkaan sillä pelkään että minut suljetaan johonkin laitokseen, Ja vapauteni on minulle niin tärkeä että en uskalla ottaa sitä riskiä.
        Ajattelin kertoa tämän, jotta ehkä hieman helpottaisi tietää että et ole yksin ongelmasi kanssa.

        Koita selvitä.

        Terveisin Minea


      • Memma
        Minea kirjoitti:

        Heipä hei!
        En ole kakat vaan vaaka aivan kuten sinäkin. Ja olen kärsinyt masennuksesta seitsemännelt' luokalta lähtien. Olen nyt 18 vuotias ja aina vaan jatkuu. Enimmäkseen syksyllä voin usein niin huonosti että melkein vuosittain harkitsen itsemurhaa. Tämä tapahtuu yleensä masennuksen alussa. Kun muistuu kaikki aikaisemmat vuodet mieleen ja tulee taas se tunne että ei jaksaisi käydä sitä samaa helvettiä läpi taas.
        Olen yhdessä vaiheessa käynyt psykologilla mutta siellä en oikeastaan uskalla avautua ollenkaan sillä pelkään että minut suljetaan johonkin laitokseen, Ja vapauteni on minulle niin tärkeä että en uskalla ottaa sitä riskiä.
        Ajattelin kertoa tämän, jotta ehkä hieman helpottaisi tietää että et ole yksin ongelmasi kanssa.

        Koita selvitä.

        Terveisin Minea

        Hei Minea!
        Elämäsi kuulostaa kovin tutulta.. olen potenut jonkinlaista masennusta 11-vuotiaasta. Silloin mietin ensimmäistä kertaa itsemurhaa. Masennus on hirvittävän raskasta,tiedät varmaan. Olisin kai jossain vaiheessa ollut valmis menemään psykologille, mutta tuntuu, että kaikki johtuu vain omasta persoonastani, eikä sitä lääkärit tai lääkkeet pysty muuttamaan. Nyt koitan muistaa pahan olon tullen keinoja, jolla masennus on ennenkin laantunut. Mielettöman huono keino,täytyy myöntää. Vuosia sitten masennukseni oli kova pala äidilleni, enkä ole siitä lähtien uskaltanut mainita asiasta kenellekään.Niin, jos se yhtään helpottaa,et ole ainakaan kovin yksin. On meitä ainakin kaksi.


      • viehe
        Memma kirjoitti:

        Kiitos vastauksista..tulipa tunne,etten jaksa nostaa kalastani syvistä vesistä. Olen itsekin vähän masennukseen taipuvainen(vaaka). Toinen meistä hukuttaa surunsa tuoppiin ja toinen koittaa puhua.Se käy todella raskaaksi ajan mittaan, varsinkin kun tietää satuttavansa toista kertomalla asian laidan. Että kummankin täytyisi muuttua että voisimme jatkaa. Pelottaa.. oletteko te kalat katkeroituvaa sorttia?

        mit nois toisest sisää toises aut et sillee


    • KYYLÄ

      varmaan kalat on kännäävää tyyppiä..
      mäkin olen aika JUOPPO suoraansanottuna..
      nytkin haluaisin olla pullo kourassa X)
      koita kestää..tällääsii me ollaan ME KÄNNIKALAT RULEZ!!

      • helmikuun

        Kai meille kaloille alko maistuu ollaan sitten naisia tai miehiä. itse join nuorena suhkot paljon sitten kun lapset syntyivät ja elin väkivaltaisessa suhteessa join tosi vähän erottuani ja lasten kasvaessa juomiseni on taas kasvanut nykyään juon melkein joka viikon loppu ja paljon joskus kaksikin päivää. Harvinaista kai se että olen pieni nainen joka juo miehen kuin miehen pöydän alle.


      • Anonyymi

        Mun Mummi kaatu klapikasaa. Mutta ihmekkös tuo. Oli ,2% kännissä kun puhallutin muorin!


    • pisces

      Seurustelu kesytti :)

      • ja aikojen saatossahan

        ..kaikki meistä ovat ottaneet ryyppyä ongelmiin yms. päästäkseen niistä hetkeksi irti. Ja kuten sanoin niin kalat erityisesti hyvin kovia ajattelemaan kaikenlaista ja niitä ongelmia syntyy sitten siinä kun ajattelee liikaa ja tekee joistain asioista jopa vaikeita, vaikka niiden ei todellakaan kuulu olla sitä. Tällöin ei oikeen auta muu kuin sanoa sille kalalle, että kaikki on oikeesti hyvin, vaikka se tietäis sen itekkin, niin se tarvii sen ehkä juuri sun suustas noustakseen taas jaloilleen. Outoa, mutta totta.


      • Nimetön
        ja aikojen saatossahan kirjoitti:

        ..kaikki meistä ovat ottaneet ryyppyä ongelmiin yms. päästäkseen niistä hetkeksi irti. Ja kuten sanoin niin kalat erityisesti hyvin kovia ajattelemaan kaikenlaista ja niitä ongelmia syntyy sitten siinä kun ajattelee liikaa ja tekee joistain asioista jopa vaikeita, vaikka niiden ei todellakaan kuulu olla sitä. Tällöin ei oikeen auta muu kuin sanoa sille kalalle, että kaikki on oikeesti hyvin, vaikka se tietäis sen itekkin, niin se tarvii sen ehkä juuri sun suustas noustakseen taas jaloilleen. Outoa, mutta totta.

        JOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO


    • ZEGO

      Minusta ainakin me naispuoliset kalat olemme aikamoisia kännikaloja...mutta olen kyllä huomannut mies puolisissa saman asian..eli vissiin se on kaloilla perinnöllistä...

    • tracy91

      Sun kullalla taitaa olla pahaolo jostain syystä. Kullallehan pitäis pystyä kertoa ongelmista!
      Vaikka se tuntus nynnyilyltä niin sun kannattais kokeilla puhua asiasta sille, sillä
      jatkuva polttaminen ja juominen ei ainakaan paranna sun kullan oloa (päinvastoin) :)

      • Kännikalan vaimo

        Kyllä se taitaa olla niin että herkkyytensä ansiosta kalat ovat taipuvaisia riippuvuuteen ja se jos näin on niin siitä ei pääse ilman hoitoa eroon,riippuvuudesta eroon pääseminen vaatii voimaa ja sitä kaloilta yksinään ei löydy.


    • Gargamel

      Hei! Tuo kännikala juttu on hyvin normaalia suomalaisille, en silti tarkoit, että eikö saisi olla suomlaisten suerassa. Oletko vielä kokeillut inttää häneltä onko hänellä kesties alkoholismi, kertomasi perusteella se on hyvin mahdollista. Ei pahalla tietenkään. Yritin vain auttaa.=)

    • kissankulta

      mä olen kala. haaveilen kaikest elämäm pienistäkin hienoista asioista, kumpa ne toteutuisi. tartun yleensä pulloon kun haluan uppoutua hyvänolontunteeseen, omaan haavemaailmaan. ei sen vakavempaa, mut jos liikaa juo se menee helposti överiksi. luulempa että pieni kekustelu olisi teillä paikallaan, kysy häneltä näin varovaisesti, mistä hän haaveilee, mitä hän haluiasi nyt tulevalta ja mitä hän haluaisi muuttaa/uudistaa...tunnet hänet kuitenkin hyvin. niin kysy asiasi varovaisesti koska kalathan ovat tunnetusti "säikkyjä".. saat vastauksen jos olet kärsivällinen, anna hänelle aikaa vastata/miettiä..

    • pipa

      Valitettavasti on totta, että kalaherrat kuin rouvatkin on taipuvaisia juoppouteen...Mutta itse olen kalanainen ja on monasti halu kännäillä, se olisi helpoin tie saada lohdutusta, jota ehkä moni hakee. Olen kuitenkin useinmiten saanut kuitenkin voitettua kiusauksen. Kannusta kalaherraasi, kehu hänen hyviä puoliaan, oikeesti ja aidosti. Kala huomaa teeskentelyn helposti, yritä olla loukkaamatta hänen heikkoa luonnettaan. Kalassa on paljon hyvää kaiva se esiin niin saat mahdollisesti hänestä hyvänkin kumppanin...tai sitten on viisainta poistua taka-vasemmalle jos haluat säilyttää itsesi loukkaantumisen. Älä roiku suhteessasi jos se ei toimi!

      • kikka09

        Mä oon sitte varmaan poikkeus,olen kalat,mutta otan harvoin:)


    • -Tintsuje--

      En usko että tuo asia johtuu jotenkin horoskoopista :D:D

      • kala75

        suomalainen ottaa aina,oli se merkki mikä tahansa.


    • Astroa 26 vuotta

      Täyttä Kalaa! Ota lehtiö käteesi ja alatte analyysin syntymästä. Jotain tapahtui joskus. Kännääminen alkoi, kun.... Voitko hieroa hänen korviaan? Tämä ei ole naurunasia, vaan kiinalaista lääketiedettä. Rauhallisia koti-iltoja, rauha luodaan, Kalan huomaamatta. Ihanaa lempi musiikkia hiljaa hämyisesti soimaan. Kuin salaa sinä tartut hiljaa Kalan korviin ja, kuin huomaamatta alat hellän korvahieronnan. Hoitaminen kestää pitkään, kenties vuosia, mutta palkinto tulee olemaan ennennäkemätön. Tilanne on erittäin vaativa, kenties se ei onnistukkaan Sinun hoitaa. Nämä ovat syviä asioita ja haavoja. Voimia Sinulle!

    • allu

      Mitäs siinä ihmettelemään, kun katsot peiliin ni syyllinen löytyy luultavasti katsojan silmistä.

    • eväsreppu

      koita ite hengailla jorpakos kalat tarttee nestettä kitusii et pysyy tolpillaan jotenkuten et silleee

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1620
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1285
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1267
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1210
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe