kyl oli ylivoimaa koko peli tre kronor gå hela vägen
HEJA SVERRIGE
7
193
Vastaukset
- tykkään
Upeaa!
Hyvä Ruotsi! - Heja Sverige!
Mahtavaa! Minä kannustan aina Ruotsia ja heidän tyyliään pelata! Laitoin heti viestiä ystäville "Heja Sverige"...ei muuta kuin liput liehumaan!
- impatkaapaskaa
Swedujen kannattajat vois polttaa elävältä.
- antisweden
Loppuottelussa on Kanada ja gay boys. Ruotsin pukukoppiin on hankittu paljon rasvaa voiton varalta.
Kanada voittoon, Go Kanada Go.
Avioliittoaloitteen voi lähettää ruotsiin. - Muka leijonia.
Suomen lammaslauma hävisi taas kerran Ruotsille. Ruotsalaiset vei suomalaisia, kuin pässiä narussa. Suomalaisilla petti taas kerran korvienväli ja koheltivat pelinsä pipariksi. Suomen kiekkoilijoiden kannattais vaihtaa logonsa lampaaseen ja unohtaa leijona. Naurettavaa sakkia.
- MrJuha82
Eiköhän toi Kärppä-Lehtonen pettäny eniten ku päästi yhden helpon maalin.
Muuten oli tasainen peli ja Suomi kontrasi kylläki vika erää.
- Jeeejeejejejej
Leijonat pelasivat hyvin. Nyt hurrit ottavat pataansa Kanadalta. Jes,jes.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy465430Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää2375424Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas2252932Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171442454- 672077
- 701850
- 2091730
Miksi et voi tutustua minuun irl?
Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.1871369Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,431366Martina tienaa itse rahansa
Ei tarvitse anella elättäjältään rahaa, ruokaa ja laukkuja.3381266