Elokuvassa 5 nuorta joutuu jälki-istuntoon koko lauantaiksi koululle. he eivät muistaakseni tunne toisiaan mutta siinä päivän mittaa tutustuvat. muistaakseni hyvä jenkkikomedia ja melko vanha kai. ainakin siitä on kauan kun sen katsoin. olisi kiva muistella menneitä ja katsoa se vielä kerran.
jos joku tietää elokuvan nimen niin olisi mukava kun kertoisit sen muille myös.
kiitos!
mikä elokuva?
apuaa! auttakaa
3
155
Vastaukset 3
- gjvyy
The Breakfast Club.
- jallu kailas
on muuten paska
- munkki skunkki
samaa mieltä jallu kailas se elokuva on ihan p aska oon nähny kerran ja vihansin sitä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791672
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107859En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207634- 133608
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo89595- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510