Pienikielipuolue määrää enemmistöä

Seniorina vain

Terroristit ovat soluttautuneet yhteiskuntaamme. Ei 4% voi olla sitä että se on 50%.

Kieliterroristit
Meillä on hyvin röyhkeä ruotsinkielinen kielivähemmistö joka on röyhkeästi
saanut vallan määrätä pääväestön asioista.

8

52

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Savon ukko.

      Minua ällöttää tämmöiset PALSTATERRORISTIT.
      Ettekö voisi edes VÄHENTÄÄ.

    • Suomi Suomalainen

      Sinä mikä oletkin pidä vain hyvänäsi se ruotsalaisuutesi senkin tollo!
      Me suomalaiset emme siedä enää kieliterroristien touhuja ja sille teemme
      pikaisen lopun! Nämä pakkoruotsittajat ovat pilanneet maamme ilmapiirin
      ja siitä hyvästä he sitä mitä heille kuuluukin!

      YLE:n pakkoruotsalainen terrorismi se on jo huippua miten kansaamme kyykytetään.

    • Savon ukko

      Voe mokoma mitä suomalaisuuvven nimissä suolletaan !

    • yksi ulkomaalainen

      Olkaa enempi huolissaan venäjänkielen asemasta!!

    • Ruotsitus pois

      Totta kouluissamme pitäisi olla mahdollisuus vapaakielivalintaan ja pakkoruotsitus
      pitää saada tieltä pois.

    • Kuka korvaa kaiken

      Suomen media on keskittynyt pienen valtaeliitin haltuun, eikä siellä oteta RKP :n harjoittamaa korruptiota tutkittavaksi.
      Kokoomus on sitoutunut RKP :n aisankannajaksi ja samoin on monen muunkin puolueen johtajat ja myös poliitikko julkkikset: Ahtisaari, Lipponen, Sasi, Katainen, Halonen, Kääriäinen, Aho, Stubb, Arhinmäki, Hautala ym. Tuossa jo luetelluista
      moni entisistä poliitikoista on antautunut pakkoruotsituksen sanansaattijiksi.
      Kaikki vain siksi, että asialla olisi nimekkäitä asianpuolutajia takanaan kuin tuo olisikin
      meille Suomenkielisille kaikkein tärkeintä mitä mikään muu asia täällä Suomessa.

      Kysyisin vain kuka korvaa sen hukkaanmenneen opiskeluajan mitä
      pakkoruotsitukseen on tärvääntynyt, kun sen tilalla olisi pitänyt opiskella
      tärkeitä kieliä joita tarvitaan nyt, kun olemme yhteisessä EU:ssa?

      • tvåspråkig finlandsvensk

        Manner-Suomessa alle 5% kirjautuneita suomenruotsalaisia jotka yli 90%ti hallitsee suomea.
        Englanti suvereeni maailmankieli ja fakta että sekä suomi että ruotsi maailmanlaajuisesti marginaalikieliä.

        Manner-suomen voisi hyvin ottaa Ahvenanmaan (åland) kieli opiskelumalli pohjaksi.

        Suomenkieliselle se merkitsisi että englannin lisäksi vois valita vaikkapa Saksan, Ranskan, Venäjän, Espanjan tai vaikka Kiinan jos sikseen.... Ja ai niin myös Ruotsin:)

        Suomen teollisuuskin selvityksessään haluu vahvistaa vaikkapa suuria eurooppalaisia kieliä suomessa!


    • Mie oon luullu aina

      Mie oon suona semmoisen käsityksen että ruotsi on suurin mitä on maailmassa?

      Miten muuten meillä olisikaan pakkoruotsitus jos se olisi vain mitätönkieli?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4903
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4453
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2881
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1709
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      105
      1684
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1551
    Aihe