Sattuuko kukaan tietämään missä vika, kun auton takaluukku ei aukea ollenkaan omasta vivusta lukkojen ollessa auki. Takaluukku kyllä aukeaa joka kerta kun auton moottorin sammuttaa. Vika on harmiton kun muistaa käydä sulkemassa avautuneen luukun ja kauppakassit saa perään kun käynnistää ensin auton ja sammuttaa sen.
Mietin voisiko avaimen paristot olla vanhat?
V50 takaluukku aukeaa kun sammuttaa auton
3
4357
Vastaukset 3
- simple the test
no ei ainakaan ole iso kustannus tai vaiva vaihtaa ne se nappipatteri avaimeen.
Onhan sulla tiettävästi toinenkin avain jolla voit testata.- avuton
omasta volvostani 06 meni takaluukku kokonaan jumiin. vaihdoin taakse sen avauskytkin paketin. nyt se tekee juuri tuota, et käynnistäessä ja sammuttaessa se avaa sitä. Jos joku vain tietää mistä se johtuu ni kertokaa ihmeessä. Kiitos :)
- avuton
avuton kirjoitti:
omasta volvostani 06 meni takaluukku kokonaan jumiin. vaihdoin taakse sen avauskytkin paketin. nyt se tekee juuri tuota, et käynnistäessä ja sammuttaessa se avaa sitä. Jos joku vain tietää mistä se johtuu ni kertokaa ihmeessä. Kiitos :)
viikon ajan se aukoi sitä,nyt toiminut 2 kuukautta moitteettomasti. Eli kokemuksesta sanoisin et ei kannata välittää, ni se korjaa ite ihtesä. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192609On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 70539
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398