Huom! Tämä ei missään tapauksessa ole seuranhakuilmoitus vaan omia pohdiskelujani... Eli jos olisin tässä harkitsemassa myymisen aloittamista, olen opiskelija tyttö, tarkoituksena ansaita ylimääräistä rahaa. Ainoat asiat mitkä ois tielläni; pelkään oman turvallisuuden takia jos se onkin niin kauheaa että mielenterveyteni järkkyy. Pystyisköhän sen erottamaan omasta elämästään vain työnä, vai tunkeekohan se päähäni muutoinkin? Tekisinkö jotain peruuttamatonta?
Paljonkohan miehet olisi valmiita maksamaan? Minun mielestäni joku 200 e vaikka muutaman tunnin ajalta ja kenties yöpymiseltä on liian vähän.. Se on kuitenkin naisen oma keho jota hän tarjoo.. Oisko joku 500 liikaa? Huomioikaa se että täälä Suomessa naisilla ei ole samanlaista taloudellista ahdinkoa mitä jossaan Thaimaassa, joka ajaa ne naiset siihen. Se on musta niin väärin.
Uskallanko myymään? Paljon siitä maksetaan?
90
6564
Vastaukset
- Urkki.
Kannattaisi ehkä tarjota useampia eri aika- tai kertavaihtoja, niin löytyisi jokaiselle jotakin helpommin.
- ex maksullinen
Tunnista 150-200
parista tunnista 300
koko yöltä 800/ 8 tuntia
Asiakkaan pitää olla selvinpäin ja asiakas maksaa hotellin. Älä koskaan mene asiakkaan kotiin ja muista kumi aina vaikka asiakas vaatisi ilman kumia.- ex vosu
Halvalla menee ja raskasta jos 800/8 h.
Hyvä vaihtoehto 5 (1/2h) asiakasta =800. Kerta panot eivät todellakaan kestä sitä puolta tuntia kun hoidat hommat hyvin. Ajattelin todella helposti että max.puolessatoista tunnissa ansaitset tuon 800. - Kutri Lupsakka
Kyllä matkalaukkuhorot ainakin maksavat hotellihuoneensa ihan itse. Asiakkaiden kotiin keikalle meneminen on ihan tavallista.
- pahvit
Älä ruoki trollia.
Mun mielestä nämä hintakeskustelut voi pitää poissa täältä suolesta. Kiitos.- minnamanna
Eihän sitä mitään monopolia voi sopia, mutta aika yleisesti pyydetään ja hyvä asiakaskin asennoituu että kaikissa tilanteissa minimi on aloitus 100,- 7,-/min.
Kun mennään esim. edustustilaisuudet ja vastaavat seurassa ( yli 3h) niin aika yleisesti 500,-/h.
Sittenhän on nämä yli 30h matkaseurajutut, jossa aika maksaa 200,-/h ja tietenkin jutut sitten erikseen päälle.
Onhan sitten piikkiporukkaa, joka menee hinnoissa alemmas mutta tason myötä sitten tuplaankin - no huh huh
minnamanna kirjoitti:
Eihän sitä mitään monopolia voi sopia, mutta aika yleisesti pyydetään ja hyvä asiakaskin asennoituu että kaikissa tilanteissa minimi on aloitus 100,- 7,-/min.
Kun mennään esim. edustustilaisuudet ja vastaavat seurassa ( yli 3h) niin aika yleisesti 500,-/h.
Sittenhän on nämä yli 30h matkaseurajutut, jossa aika maksaa 200,-/h ja tietenkin jutut sitten erikseen päälle.
Onhan sitten piikkiporukkaa, joka menee hinnoissa alemmas mutta tason myötä sitten tuplaankinEt oo tosissasi, kuka maksaisi 30 min. pikapanosta 310€ ?? tai tunnista 520 erkkiä?
- niiskuliini21
itse tarjoan perus panon 15min 70-80€
Ja 30min 100€ sekä GFE 120€
viikonloppu maksaa 550€ pe-su
viikko 800€- Michi_ledi
niskuliinille
Minä luule sinä et oikea hinta nyt ilmoittaa.
kirjoittaa provo. - luot.herrasmies
Nuo hinnat on ihan käypäset. Takaa asiakkaiden riittävyyden.
Etenkin jos tarjontaa on paljon, paikkakunta? - Anonyymi
Miten sinuun saa yhteyttä ja mistä päin olet
- maksullisetmukavia
ite mitä nyt maksullisissa käyn nii 30min on 80-150e tunti 150-200e kauempaa en ole ollut mutta sellain 100e 30min on aika perus kaikilla. tietenkii jos on ulkonäköä enemmä ja on nuori nii kai sinne 150e puol tuntii on kohtuullinen
- JätkäPoika
Mä maksan eksoottissa paikoissa hyvännäköisille nuorehkoille naisille tälleen:
* runkkaus 20-30€, imutus 30-50€, nuolu sama, 69/sama, nussinta normaali 50-70€, nainen päällä tai takaapäin 70-100€. Että sillee.- lyhmei
Tuolla hinnalla vain uneksia voit että pääset lähelle hyvännäköistä nuorta naista.
- JätkäPoika
lyhmei kirjoitti:
Tuolla hinnalla vain uneksia voit että pääset lähelle hyvännäköistä nuorta naista.
En uneksi, vaan käyn viikoittain kahdessa vakiopaikassani, joista toisessa on kolme naista ja toisessa yksi. Kaikki ovat itsenäisiä yrittäjiä, joten laillista se on. Ovat nuoria ja nuorehkoja naisia, kauniitakin ja siroja, 3-4 kymppisiä ja kaikki ovat aviorouvia ja mies suomalainen.
- lyhmei
JätkäPoika kirjoitti:
En uneksi, vaan käyn viikoittain kahdessa vakiopaikassani, joista toisessa on kolme naista ja toisessa yksi. Kaikki ovat itsenäisiä yrittäjiä, joten laillista se on. Ovat nuoria ja nuorehkoja naisia, kauniitakin ja siroja, 3-4 kymppisiä ja kaikki ovat aviorouvia ja mies suomalainen.
"joissa toisessa on kolme naista"
Bordelli toiminta ei ole Suomessa laillista!!
Laillisissa thai-hieronta liikkeissä suoritettu yhdyntä prostituutiona ei ole myöskään laillista.
- 14+13
Aloittajalle pari kysymystä. Kuinka paljon olet harrastanut seksiä? Oletko harrastanut seksiä ennestään tuntemattoman ihmisen kanssa?
Jos sinulla jo on seksikokemuksia takana ja olet harrastanut tuntemattoman kanssa seksiä esimerkiksi baaripanon muodossa, niin eihän maksulliseksi ryhtyminen enää juuri mitään muuta. Rahan pyytämistä seksistä pidetään usein jotenkin likaisena tai alhaisena. Saattaa kuitenkin olla, että samat ihmiset harrastavat tuntemattomien kanssa "ilmaista" seksiä, eli iskevät itselleen baarista seuraa. Usein tuohon vielä liittyy se, että seksin ehtona on miehen tarjoamat drinkit. Jos mies ei tarjoa, ei tipu seksiä. Miten tuo eroaa prostituutiosta periaatteiltaan? (Siten, että prostituoitu saa huomattavasti paremman palkkion ;) ) - aloittaja kirjoittaja
Kiitos kaikille vastauksista. En ole miesten kanssa paljon sekstaillut eikä miehet mua pahemmin kiinnosta. Teen tämän vaan ylimääräsen rahan takia. En usko että keski-ikäinen äijä vaatii minulta erikoisempia seksitaitoja kun olen nuori ja nätti. Tuskin heidän vaimot paljoo sen paremmin osaa, en mä tiiä. Olen lukenut vain netistä vähän ohjeita. Mikään luksushuora en kuvittelekaan olevani.
Laitoin ilmotuksen ja oon nyt saanut yli 300 vastausta. Osa kysyy suoraan paljon veloitan, osa ei taida tajuta vaan kehuvat vaan olevansa hyvinvarusteltuja yms. Yks äijä tarjosi 1500, mikä on kyllä jo liikaa niin etten kehtaa pyytää. Olisin valmis menemään vaikka hotelliin mitä monet ehdottikin, ja olemaan vaikka koko yön. Tarkoitus olisi saada 1000 e kasaan jotta saan sen jutun ostettua mitä varten tätä lähdinkin tekemään :D Jos muutamaa miestä nussisin niin uskon että saan tonnin kasaan..
Yksi herra kysyi jos voitaisiin vain suudella ja hän maksaisi siitä.. Hauska. Mikäs siinä.
En ole mikään huoliteltu naisellinen klassinen kaunotar vaan erikoisemman näköinen, ja kuvailin itseäni aika osuvasti siinä ilmoituksessani, vaikutti että monet kiinnitti juuri siihen huomionsa. - newbiw
Olisi kiva tietää minne ilmoitus kannattaa tehdä? Itse olen harkinnut samaa. Kotiini en missään nimessä ketään ottaisi..
- tietoa
Suomessa saa myydä seksiä ja ostaa mut suora ilmoittelu kiellettyä ellei omia maksettuja kotisivuja,esim. sekstitreffit sivustolla ilmoituksen julkaisu toisi heille syytteen parittamisesta, siksi siellä teksti maksullisen seksin markkinointi kiellettyä.ja yleensä he heti ne poistavatkin jos huomaavat itse tai joku tekee ilmoituksen.Muista myös että seksipalveluista on maksettava vero eli sun pitää toimia yrittäjä pohjaisesti eli hankkia y-tunnus. Et voi maksaa omalla verokortilla omaehtoisena maksuna seksistä veroja vaikka jotkut näin väittävätkin.Kun hankit y-tunnuksen voit ilmoittaa alaksesi seksi tms. sitten arvioit paljonko saat tuloja vuodessa jonka mukaan verotoimisto lähettää sinulle ennakkoveromaksut ensimmäiseltä vuodelta. jos tulosi ovat yli 8500e/vuosi ennakkoveronlisäksi sinut merkitään alv.rekisteriin ja ennakkoveron lisäksi maksat alv.n. (arvonlisäveroa) ALV.n perit asiakkailta jonka tilität verotoimistolle jokaisesta maksusta, alv.on 24%. Lisätietoja voit kysyä vaikka sähköpostilla verotoimistosta.
- laarder
tietoa kirjoitti:
Suomessa saa myydä seksiä ja ostaa mut suora ilmoittelu kiellettyä ellei omia maksettuja kotisivuja,esim. sekstitreffit sivustolla ilmoituksen julkaisu toisi heille syytteen parittamisesta, siksi siellä teksti maksullisen seksin markkinointi kiellettyä.ja yleensä he heti ne poistavatkin jos huomaavat itse tai joku tekee ilmoituksen.Muista myös että seksipalveluista on maksettava vero eli sun pitää toimia yrittäjä pohjaisesti eli hankkia y-tunnus. Et voi maksaa omalla verokortilla omaehtoisena maksuna seksistä veroja vaikka jotkut näin väittävätkin.Kun hankit y-tunnuksen voit ilmoittaa alaksesi seksi tms. sitten arvioit paljonko saat tuloja vuodessa jonka mukaan verotoimisto lähettää sinulle ennakkoveromaksut ensimmäiseltä vuodelta. jos tulosi ovat yli 8500e/vuosi ennakkoveronlisäksi sinut merkitään alv.rekisteriin ja ennakkoveron lisäksi maksat alv.n. (arvonlisäveroa) ALV.n perit asiakkailta jonka tilität verotoimistolle jokaisesta maksusta, alv.on 24%. Lisätietoja voit kysyä vaikka sähköpostilla verotoimistosta.
Sihteeriopistojen sivuilla osiossa: "Nainen etsii miestä" on melkein kahdensadan prostituoidun ilmoitus.
Sihteeriopiston ylläpito tietää tasantarkkaan ilmoituksien perimmäisistä tarkoituksista mutta virkavaltaa silmälläpitäen heidän täytyy karsia sellaiset ilmoitukset joissa selvästi on kirjoitettu seksin myymisestä.
Piiloilmoituksiapa hyvinkin. - KesäLeegio
laarder kirjoitti:
Sihteeriopistojen sivuilla osiossa: "Nainen etsii miestä" on melkein kahdensadan prostituoidun ilmoitus.
Sihteeriopiston ylläpito tietää tasantarkkaan ilmoituksien perimmäisistä tarkoituksista mutta virkavaltaa silmälläpitäen heidän täytyy karsia sellaiset ilmoitukset joissa selvästi on kirjoitettu seksin myymisestä.
Piiloilmoituksiapa hyvinkin.Taisit kuitenkin tarkoittaa ns. "naapurisivustoa" eli Seksitreffit.fi -sivustoa.
- Aloittaja kirjoittaja
tietoa kirjoitti:
Kuka järkevä nyt maksaisi touhuistaan veroja? Mä ainakin suunnittelin ottavani vaan käteistä ja pistäväni omaan taskuun. Valtiolle ei mun pimpillä ansaitut rahat kuulu.
Plus! Huomio, kysymys; mikä on sopiva kiertoilmaisu seksin myymiselle? Kun sitä ei voi suoraan noihin ilmoituksiin kirjoittaa... - säälittävää
Aloittaja kirjoittaja kirjoitti:
Kuka järkevä nyt maksaisi touhuistaan veroja? Mä ainakin suunnittelin ottavani vaan käteistä ja pistäväni omaan taskuun. Valtiolle ei mun pimpillä ansaitut rahat kuulu.
Plus! Huomio, kysymys; mikä on sopiva kiertoilmaisu seksin myymiselle? Kun sitä ei voi suoraan noihin ilmoituksiin kirjoittaa...Sä aloittaja oot selvästi feikki,joku mies stalkkaaja :D
- rissa1
tietoa kirjoitti:
Kiitos tiedosta. . Periaatteessa siis, jos ei ansaitse enemmän kuin 8500 kaikki on ok?
- Aloittaja kirjoittaja
säälittävää kirjoitti:
Sä aloittaja oot selvästi feikki,joku mies stalkkaaja :D
En ole feikki enkä mies, vaan ihan nainen ja harkinnut tätä myymis juttua nyt vähän aikaa. Koita hyväksyä tosiasia että meitä on olemassa.
Jos isokenkäiset päättäjät luulevat saavansa verorahoja mun kehon myymisestä niin turha kuvitella. Maksaisitko itse veroja rahoista, jotka olet saanut nussimalla jotain keski-ikäisiä äijiä?
Ei ole kenenkään ihmisen kannalta järkevää vielä maksaa jotain saatanan veroja siitä rahamäärästä jota sulle maksetaan haarojen levittämisestä.. Se on henkilökohtainen asia eikä kuulu millekään valtiolle. Oletteko sekaisin päästänne?
En todellakaan tule nauttimaan huoraamisesta, mutta aion silti toteuttaa sen koska haluan extrarahaa. Ja aion pistää omaan taskuun joka vaivalla ansaitun euron
Minua oksettaa tuommoinen muka-feminismi, että nainen muka ei saa myydä itseään. Nainen saa itse päättää mitä tekee kehollaan. Eri asia nuo thai hieromot sun muut, ne naiset on tod näkösesti ihmiskaupan uhreja tai tekee sen taloudellisen ahdingon takia, sitä en hyväksy ja ne pitäisi kieltää.
Mutta jos hyvässä asemassa oleva itsenäinen suomalainen nainen haluaa myydä seksiä ni se on hänen ona valinta, eikä mitään häpeällistä. ITSEKUNNIOITUS on omaa kunnioitustani itseäni kohtaan, vaikka imisin 3000 kyrpää, voin kunnioittaa itseäni, ja siinä ei ole muiden mielipiteillä sijaa. - Aloittaja kirjoittaja
tietoa kirjoitti:
Pyh. Ja pullonkerääjienkien pitäisi maksaa veroja. Pulloja kerää ja pilluaan myyvät vain ne jotka tarvitsevat ylimääräistä rahaa. Miksi kukaan urpo maksaisi siitä veroja?
Tuohan on ihan järjetöntä. Ei huoraus ole mikään tavallinen ansiotyö josta maksetaan veroja. Minä en oman kehoni myymisestä antaisi euroakaan päättäjien taskuun. Ja tuskin kukaan keski-ikäinen varattu ukko haluaa mua kellekään "paljastaa" kun itsekin ostavat seksiä salaa.
Valtio haluaa kyllä kiskoa jokaisen pennin ihmisiltä. ENKAI MINÄKÄÄN HARKITSISI ITSENI MYYMISTÄ JOS OPINTOTUKI EI OLISI NIIN SÄÄÄLITTÄVÄN PIENI? - Carlos W.
Pyh. Ja pullonkerääjienkien pitäisi maksaa veroja. Pulloja kerää ja pilluaan myyvät vain ne jotka tarvitsevat ylimääräistä rahaa. Miksi kukaan urpo maksaisi siitä veroja?
Tuohan on ihan järjetöntä. Ei huoraus ole mikään tavallinen ansiotyö josta maksetaan veroja. Minä en oman kehoni myymisestä antaisi euroakaan päättäjien taskuun. Ja tuskin kukaan keski-ikäinen varattu ukko haluaa mua kellekään "paljastaa" kun itsekin ostavat seksiä salaa.
Valtio haluaa kyllä kiskoa jokaisen pennin ihmisiltä. ENKAI MINÄKÄÄN HARKITSISI ITSENI MYYMISTÄ JOS OPINTOTUKI EI OLISI NIIN SÄÄÄLITTÄVÄN PIENI?Miksi prostut vertaavat itseään muihin oikeisiin palvelun tarjoajiin kuten kampaajiin ym?
Miksi prostuilu ei olekkaan enää työtä, kun aletaan puhua veroista?
Miksi prostut vaativat toiminnalleen hyväksyntää, jos harrastatte veronkiertoa?
Miksi prostut käyttävät veronmaksajien ylläpitämiä palveluja, jos eivät itse maksa
veroja?
Miksi prostujen pitäisi olla erikoiskansalaisia, joita veronmaksu velvollisuus ei koske?
Opintotuki pieni? Sillä elää kymmeniä tuhansia opiskelijoita Suomessa.
Opiskelijoita, jotka käyvät oikeissa töissä lisäksi.
Rahat riittävät, jos vähentää merkkivaatteiden ostoa, baarireissuja jne....
Siinä olet oikeassa, että keski-ikäiset ukot, usein perheelliset pitävät
loisivia prostuja yllä. - Aloittaja kirjoittaja
Carlos W. kirjoitti:
Miksi prostut vertaavat itseään muihin oikeisiin palvelun tarjoajiin kuten kampaajiin ym?
Miksi prostuilu ei olekkaan enää työtä, kun aletaan puhua veroista?
Miksi prostut vaativat toiminnalleen hyväksyntää, jos harrastatte veronkiertoa?
Miksi prostut käyttävät veronmaksajien ylläpitämiä palveluja, jos eivät itse maksa
veroja?
Miksi prostujen pitäisi olla erikoiskansalaisia, joita veronmaksu velvollisuus ei koske?
Opintotuki pieni? Sillä elää kymmeniä tuhansia opiskelijoita Suomessa.
Opiskelijoita, jotka käyvät oikeissa töissä lisäksi.
Rahat riittävät, jos vähentää merkkivaatteiden ostoa, baarireissuja jne....
Siinä olet oikeassa, että keski-ikäiset ukot, usein perheelliset pitävät
loisivia prostuja yllä.En vertaa horoilua oikeeaan työhön. Niillä ei ole mitään tekemistä keskenään. Seksin myyminen omalla vapaa-ajalla ei ole mitään työtä eikä siitä kuulu maksaa veroa.
Ai pitäisi käydä lukiota ja samalla käydä töissä? Et ole tainut olla koskaan lukiossa?
Opiskelen itselleni ammattia jotta voin aikuisena tehdä OIKEITA töitä. Jos opintotuki, joka omalla kohdallani ei ole kummoinen, ei riitä elämiseen on sitä rahaa hankittava muualta niin kauan kuin ei ole ammatissa - .........
En vertaa horoilua oikeeaan työhön. Niillä ei ole mitään tekemistä keskenään. Seksin myyminen omalla vapaa-ajalla ei ole mitään työtä eikä siitä kuulu maksaa veroa.
Ai pitäisi käydä lukiota ja samalla käydä töissä? Et ole tainut olla koskaan lukiossa?
Opiskelen itselleni ammattia jotta voin aikuisena tehdä OIKEITA töitä. Jos opintotuki, joka omalla kohdallani ei ole kummoinen, ei riitä elämiseen on sitä rahaa hankittava muualta niin kauan kuin ei ole ammatissaKysymys:
Johanna Sirkiälle: Onko prostituutiosta ansaittu palkka/palkkio veronalaista? Eli täytyykö palkasta maksaa veroja?
Lopez
Vastaus:
Suomessa vakituisesti asuva henkilö on verovelvollinen saamastaan ansiotulosta ja elinkeinotulosta. Prostituutio ei tee tästä säännöstä poikkeusta.
Mikäli sinulla on työsuhde, tulee sinun antaa verokorttisi työnantajalle. Palkanmaksajan velvollisuutena on hoitaa ennakonpidätyksen toimittaminen. Palkansaajan velvollisuutena on tarkistaa, että veroilmoituksella on ilmoitettu kaikki tulot oikein. Se seikka, että työnantaja saattaa syyllistyä paritukseen, ei vapauta palkansaajaa verovelvollisuudesta.
Mikäli saat palkkioita suoraan asiakkailtasi, kyseessä ei ole palkka vaan elinkeinotulo. Tällöin sinulla ei ole työnantajaa vaan toimit itsenäisenä elinkeinonharjoittajana. Elinkeinonharjoittaja on velvollinen pitämään kirjanpitoa, jonka avulla lasketaan elikeinon tuotot, kulut ja veronalainen elinkeinotulo.
Mikäli saadut palkkiot ovat hyvin vähäisiä ja satunnaisia, voit ilmoittaa ne veroilmoituksen kohdassa muut ansiotulot. Vastaavasti tulonhankintaan liittyvät kulut merkitään veroilmoituksen kohtaan tulonhankkimiskulut. Kuitteja ei liitetä veroilmoitukseen, mutta sinun pitää itse säilyttää kaikki tositteet vähintään kuusi vuotta ja kirjanpitokirjat vähintään kymmenen vuotta tilikauden päättymisestä.
Mikäli itsenäinen elinkeinotoiminta jatkuu pidempään kuin muutaman kuukauden tai sillä ansaitaan enemmän kuin muutama satanen, kannattaa ilmoittautua itsenäiseksi elinkeinonharjoittajaksi. Ohjeet ja lomakkeet löytyvät yritystietojärjestelmän verkkosivuilta http://www.ytj.fi/palvelut/y-lomakkeet
Tarkempaa tietoa elinkeinonharjoittajan verotuksesta löytyy verohallinnon verkkosivuilta http://www.vero.fi/
- klikkaa linkkejä: Vero-ohjeet -> Verotustietoa yritysasiakkaille -> Uusi yritys.
Mikäli itselläsi ei ole kirjanpidon koulutusta, kannattaa hankkia kirjanpitäjä tai tilitoimisto. Katso esim. http://www.taloushallintoliitto.fi/
Verojen maksaminen ei aina ole kauhean kivaa, mutta se tekee elämän turvallisemmaksi ja rahan säästäminenkin tulee mahdolliseksi, kun ei tarvitse pakoilla rahanpesuepäilyjä. Eläketurva hoituu YEL-vakuutuksella, joka on tietenkin vähennyskelpoinen kulu elinkeinotoimintasi kirjanpidossa ja verotuksessa. Katso tarkemmin: http://www.yrittajat.fi/sy/home.nsf/www/yel
Lisätietoa saat myös
- Sallin infosta http://www.salli.org/info/suom.html
- Sallin neuvontapalvelusta http://www.salli.org/toiminta/neuvonta.html
Johanna Sirkiä
Seksialan Liitto SALLI ry:n lakiasiansihteeri - Aloittaja kirjoittaja
......... kirjoitti:
Kysymys:
Johanna Sirkiälle: Onko prostituutiosta ansaittu palkka/palkkio veronalaista? Eli täytyykö palkasta maksaa veroja?
Lopez
Vastaus:
Suomessa vakituisesti asuva henkilö on verovelvollinen saamastaan ansiotulosta ja elinkeinotulosta. Prostituutio ei tee tästä säännöstä poikkeusta.
Mikäli sinulla on työsuhde, tulee sinun antaa verokorttisi työnantajalle. Palkanmaksajan velvollisuutena on hoitaa ennakonpidätyksen toimittaminen. Palkansaajan velvollisuutena on tarkistaa, että veroilmoituksella on ilmoitettu kaikki tulot oikein. Se seikka, että työnantaja saattaa syyllistyä paritukseen, ei vapauta palkansaajaa verovelvollisuudesta.
Mikäli saat palkkioita suoraan asiakkailtasi, kyseessä ei ole palkka vaan elinkeinotulo. Tällöin sinulla ei ole työnantajaa vaan toimit itsenäisenä elinkeinonharjoittajana. Elinkeinonharjoittaja on velvollinen pitämään kirjanpitoa, jonka avulla lasketaan elikeinon tuotot, kulut ja veronalainen elinkeinotulo.
Mikäli saadut palkkiot ovat hyvin vähäisiä ja satunnaisia, voit ilmoittaa ne veroilmoituksen kohdassa muut ansiotulot. Vastaavasti tulonhankintaan liittyvät kulut merkitään veroilmoituksen kohtaan tulonhankkimiskulut. Kuitteja ei liitetä veroilmoitukseen, mutta sinun pitää itse säilyttää kaikki tositteet vähintään kuusi vuotta ja kirjanpitokirjat vähintään kymmenen vuotta tilikauden päättymisestä.
Mikäli itsenäinen elinkeinotoiminta jatkuu pidempään kuin muutaman kuukauden tai sillä ansaitaan enemmän kuin muutama satanen, kannattaa ilmoittautua itsenäiseksi elinkeinonharjoittajaksi. Ohjeet ja lomakkeet löytyvät yritystietojärjestelmän verkkosivuilta http://www.ytj.fi/palvelut/y-lomakkeet
Tarkempaa tietoa elinkeinonharjoittajan verotuksesta löytyy verohallinnon verkkosivuilta http://www.vero.fi/
- klikkaa linkkejä: Vero-ohjeet -> Verotustietoa yritysasiakkaille -> Uusi yritys.
Mikäli itselläsi ei ole kirjanpidon koulutusta, kannattaa hankkia kirjanpitäjä tai tilitoimisto. Katso esim. http://www.taloushallintoliitto.fi/
Verojen maksaminen ei aina ole kauhean kivaa, mutta se tekee elämän turvallisemmaksi ja rahan säästäminenkin tulee mahdolliseksi, kun ei tarvitse pakoilla rahanpesuepäilyjä. Eläketurva hoituu YEL-vakuutuksella, joka on tietenkin vähennyskelpoinen kulu elinkeinotoimintasi kirjanpidossa ja verotuksessa. Katso tarkemmin: http://www.yrittajat.fi/sy/home.nsf/www/yel
Lisätietoa saat myös
- Sallin infosta http://www.salli.org/info/suom.html
- Sallin neuvontapalvelusta http://www.salli.org/toiminta/neuvonta.html
Johanna Sirkiä
Seksialan Liitto SALLI ry:n lakiasiansihteeriParittaminen on rikos, eli prostitoudulla ei voi olla työnantajaa. Prostitoitu toimii yksin.
Minulle on AIVAN sama mitä laki sanoo verojen maksamisesta tässä asiassa. Jos minö levitän haarani, sinne ei valtio sörki. Pidän itse joka vaivalla saadun euron. - Carlos W
Parittaminen on rikos, eli prostitoudulla ei voi olla työnantajaa. Prostitoitu toimii yksin.
Minulle on AIVAN sama mitä laki sanoo verojen maksamisesta tässä asiassa. Jos minö levitän haarani, sinne ei valtio sörki. Pidän itse joka vaivalla saadun euron.Tyypillinen asenne ylimielisiltä, lakia ja säädöksiä halveksivilta prostuilta.
Jos et ole valmis maksamaan prostituutiotuloistasi veroa, sinun ei pidä
käyttää veronmaksajien ylläpitämiä palveluja. Esimerkiksi Terveydenhuolto, poliisi, Kela, koulut
ovat veronmaksajien ylläpitämiä palveluja.
Sinä käyt koulua veronmaksajien kustantamana. Jos menet terveyskeskukseen hoidattamaan kurkkutippurisi, sekin on veronmaksajien ylläpitämä palvelu.
Esimerkki: Jos menet täyteen junaan ja konduktööri ilmoittaa sinulle, että sinä
maksat kaikkien muidenkin junamatkustajien liput olisiko se sinusta oikein ja maksaisitko mukisematta? Tuskin.
Toivottavasti yksinkertainen esimerkki saa vähäisen älysi ymmärtämään miten asiat yhteiskunnassa menee. - Aloittaja kirjoittaja
Carlos W kirjoitti:
Tyypillinen asenne ylimielisiltä, lakia ja säädöksiä halveksivilta prostuilta.
Jos et ole valmis maksamaan prostituutiotuloistasi veroa, sinun ei pidä
käyttää veronmaksajien ylläpitämiä palveluja. Esimerkiksi Terveydenhuolto, poliisi, Kela, koulut
ovat veronmaksajien ylläpitämiä palveluja.
Sinä käyt koulua veronmaksajien kustantamana. Jos menet terveyskeskukseen hoidattamaan kurkkutippurisi, sekin on veronmaksajien ylläpitämä palvelu.
Esimerkki: Jos menet täyteen junaan ja konduktööri ilmoittaa sinulle, että sinä
maksat kaikkien muidenkin junamatkustajien liput olisiko se sinusta oikein ja maksaisitko mukisematta? Tuskin.
Toivottavasti yksinkertainen esimerkki saa vähäisen älysi ymmärtämään miten asiat yhteiskunnassa menee.Käyn koulua verorahoilla kuten jokainen muukin suomalainen opiskelija.
Haarojen levittämisestä saisin extrarahaa itselleni.
"Vero" jonka siitä maksan, on se kärsimys, jota saan hikisten äijien minua jyystäessä. Minunhan pitäisi saada moisesta likaisen työn lisää. Ja tämä on itse valitsemani tie, kärsin itse sen haittapuolet mutta korjaan myös itse palkkion.
Maksan veroja sitten OIKEISTA töistä kuin sellaisiin pääsen.
Sitäpaitsi kuinka paljon luulet satunnaisesta seksistä rahaa ottavan opiskelijan tienaavan? Luuletko että minulla riittää aikaa, mahdollisuuksia, jaksamista, mielenkiintoa ja mielen lujuutta jyystää miesten kanssa liukuhihnatyyliin? No ei riitä. Paljon luulet että saan rahaa? Tonnikaupalla? No en. Jos saan kolmen äijän nussimisesta kuussa reilun tonnin, se ei todellakaan yritä mitään rajaa, että siitä pitäisi maksaa veroja. Sinä se taidat olla se tyhmä tässä. - K.Elatar
Käyn koulua verorahoilla kuten jokainen muukin suomalainen opiskelija.
Haarojen levittämisestä saisin extrarahaa itselleni.
"Vero" jonka siitä maksan, on se kärsimys, jota saan hikisten äijien minua jyystäessä. Minunhan pitäisi saada moisesta likaisen työn lisää. Ja tämä on itse valitsemani tie, kärsin itse sen haittapuolet mutta korjaan myös itse palkkion.
Maksan veroja sitten OIKEISTA töistä kuin sellaisiin pääsen.
Sitäpaitsi kuinka paljon luulet satunnaisesta seksistä rahaa ottavan opiskelijan tienaavan? Luuletko että minulla riittää aikaa, mahdollisuuksia, jaksamista, mielenkiintoa ja mielen lujuutta jyystää miesten kanssa liukuhihnatyyliin? No ei riitä. Paljon luulet että saan rahaa? Tonnikaupalla? No en. Jos saan kolmen äijän nussimisesta kuussa reilun tonnin, se ei todellakaan yritä mitään rajaa, että siitä pitäisi maksaa veroja. Sinä se taidat olla se tyhmä tässä.Sinulla on mahdollisuus hakea oikeita töitä opiskelun tueksi.
Sinulla on mahdollisuus saada toimeentulotukea.
Sinulla on mahdollisuus saada opintolainaa.
Sinulla on mahdollisuus saada asumislisää.
Mahdollisuuksia riittää.
Loppupeleissä kysymys on menojen säätämisestä tulojen mukaan.
Jos saat tuloja prostituutiosta n. 1000 €/kk, 12 000€/vuosi, sinulle maksetaan
aiheettomasti opintotukea 3-4 kk:n ajalta. Se on tukien väärinkäyttämistä.
Lue seuraava teksti:
MITEN TULOT VAIKUTTAVAT OPINTOTUKEEN?
Jokaista opintoraha- tai asumislisäkuukautta kohden sinulla voi olla
tuloa keskimäärin 660 euroa ja jokaista tuetonta kuukautta kohden 1 970 euroa. Esimerkiksi yhdeksällä tukikuukaudella
vuosituloraja on 11 850 euroa. - Melko nerokasta
K.Elatar kirjoitti:
Sinulla on mahdollisuus hakea oikeita töitä opiskelun tueksi.
Sinulla on mahdollisuus saada toimeentulotukea.
Sinulla on mahdollisuus saada opintolainaa.
Sinulla on mahdollisuus saada asumislisää.
Mahdollisuuksia riittää.
Loppupeleissä kysymys on menojen säätämisestä tulojen mukaan.
Jos saat tuloja prostituutiosta n. 1000 €/kk, 12 000€/vuosi, sinulle maksetaan
aiheettomasti opintotukea 3-4 kk:n ajalta. Se on tukien väärinkäyttämistä.
Lue seuraava teksti:
MITEN TULOT VAIKUTTAVAT OPINTOTUKEEN?
Jokaista opintoraha- tai asumislisäkuukautta kohden sinulla voi olla
tuloa keskimäärin 660 euroa ja jokaista tuetonta kuukautta kohden 1 970 euroa. Esimerkiksi yhdeksällä tukikuukaudella
vuosituloraja on 11 850 euroa.Opintotuki siis kannustaa laiskottelemaan työnteon sijasta.
- Kotirouville vaan
En ole koskaan antanut naisille rahaa mutta naiset kyllä maksavat minulle mielellään aina kun haluavat hyvää ja pitkään.
Terv; Cristofer - koeosto
Jos joku pimatsu vastaa sulle sivustoilta puhelimeen tai sähköpostiin ja tarjoaa seksiä maksusta, vinkkaa verotoimistoon ( anna sähköposti sinne kopioituna jossa lähettäjä tai puh.numero, ei haittaa vaikka jollakin tekaistulla nimellä tai prepaidnumero),jos ovat pimeitä myyjiä,ostajatkin jää kiinni. ÄLÄ SUOSI HARMAATA TALOUTTA!! :) Tarpeeks moni ilmoitus saa viranomaiset liikkeelle ja kyllä nuo sivut saa suljetuksi ja ylläpitäjät vastuuseen. Voit tehdä aina ns. koeoston kun mainitsen sen verottajalle niin kiittävät valppaudesta.
- jepsistä
tarkista y-tunnus kirjoitti:
joo ja alle 8500 e/vuosi on kumminkin maksettava ennakkovero vaikka ei kuittipakkoa :)
- Legionetta
Jos myyjä on paritettu, kuten aina ovat, niin pelkkä oston yritys eli koeosto on rankaistava ja vie putkaan, poliisivankilaan, käräjille ja Helvettiin.
- Aloittaja kirjoittaja
Legionetta kirjoitti:
Jos myyjä on paritettu, kuten aina ovat, niin pelkkä oston yritys eli koeosto on rankaistava ja vie putkaan, poliisivankilaan, käräjille ja Helvettiin.
Myyjät eivät aina ole paritettuja, ne ulkomaalaiset jotka tänne tulee ovat toki, mutta ei suomalaisista suurin osa. Vaan opiskelijoita lisärahaa vailla niinkuin minäkin.
Helvetti on mielikuvitusta ja kukaan ei joudu huoraamisesta mihinkään helvettiin, huoraus on henkilökohtainen asia ja päätös jos siihen ei liity ihmiskauppaa, painostusta tai taloudellista ahdinkoa. Kun se on naisen oma päätös se ei ole muiden asia puuttua. Kukaan ei arvostele mua sen takia
- Oul(m)
40E pano ,ilman aika rajaa ,kaikille naisille ei meinaa lentää mälli.
- 487u435tnj
http://ask.fm/Zargelstrom
täällä rohkea nainen vastaa kysymyksiin näistä asioista ja omista mieltymyksistään!!! tulkaa mukaan keskustelemaan Kymmenien opiskelijatyttöjen luona vierailleena voin sanoa että ainakin pirkanmaalla on hintataso seuraanvanlainen.
0,5h seksi 80-120€
1h seksi 150-250€- hintakilpailua
Tampereella on kotimaisten opiskelijoiden ”kilpailutilanne” ilmeisesti kiristynyt.
Nykyisen säännöllistä opintotukea saavan kanssa meillä on ollut alusta asti diili, että maksan reilusti ja olen ainoa ”asiakas” kunne toisin sovitaan.
Nyt viikonvaihteessa kerroin, että hänelle on ilmaantunut kilpailija kun minulta kysyttiin kiinnostaisiko vaihtelu.
Hän sanoi mielestäni hätääntyneenä, että jos en vaihda niin saa vapaasti itse päättää opintotuen määrästä ja hän lupaa vaihtelua ”asiakaslähtöisesti”.
Sanoin, että ”seurassa” ei ole valittamista enkä ole vaihtamassa, mutta jos äsken olit tosissasi niin tukea elvytetään välittömästi..- luudei
"että maksan reilusti ja olen ainoa asiakas"
Älä unta näe että tyttö pitää sinua "ainoana asiakkaana". - bjhtfvl
luudei kirjoitti:
"että maksan reilusti ja olen ainoa asiakas"
Älä unta näe että tyttö pitää sinua "ainoana asiakkaana".Tottakai on ainoa asiakas :D ja tyttö huokailee ja tärisee orgasmin kourissa aina aktin jälkeen :D kyllä ammattilainen tietää mistä narusta millonki pitää nykiä...nim. Eräänki kerran feikannu jopa ne lihas nykimiset
- Make Man
Prostuja käyttävät miehet ovat yksinkertaisesti tyhmiä.
Niin tyhmiä, etteivät osaa erottaa feikkiorgasmia oikeasta.
Niin tyhmiä, että eivät halua tietää prostun käyttävän liukuvoiteita jo
ennen asiakkaan tuloa.
Niin tyhmiä, että eivät osaa pelätä tauteja.
Niin tyhmiä, että uskovat kaikki prostujen kehut ja muut feikkikujerrukset.
Niin tyhmiä, että uskovat olevansa suuria rakastajia ja isokaluisia, kun prostu niin sanoo.
Niin tyhmiä, että maksavat ylihintaa kulahtaneista siiderivalaista.
Seksiä ostavat miehet ovat yksinkertaisesti tyhmiä.- Aloittaja kirjoittaja
Mitä siitä että niitä palveluita ostavat miehet ovat tyhmiä? Osa on, osa on fiksuja.
Suurimmassa osassa niistä sadoista viesteistä jotka olen saanut, nämä miehet kertovat elävänsä "seksittömässä avioliitossa" tai "viileässä avioliitossa".
Minusta avioliitti tai pitkäaikainen parisuhde ei aina ole ihan järkevä valinta.. Onhan se usein järkevää taloudellisesti ja perheen kannalta jne mutta ei se rakkaus ja seksi siinä kestä.. - Carlos W
Mitä siitä että niitä palveluita ostavat miehet ovat tyhmiä? Osa on, osa on fiksuja.
Suurimmassa osassa niistä sadoista viesteistä jotka olen saanut, nämä miehet kertovat elävänsä "seksittömässä avioliitossa" tai "viileässä avioliitossa".
Minusta avioliitti tai pitkäaikainen parisuhde ei aina ole ihan järkevä valinta.. Onhan se usein järkevää taloudellisesti ja perheen kannalta jne mutta ei se rakkaus ja seksi siinä kestä..Seksiä ostavat miehet ovat tyhmiä ja seksiä myyvät naiset ovat tyhmiä.
Miehet syyllistävät aina vaimonsa ja käyttävät verukkeena prostuissa käyntiin.
Kuvitteletko miesten oikeasti tunnustavan prostulle sen todellisen syyn? Sen että ovat hikoilevia, yllipainoisia, surkeaa seksiä kotona tarjoavia ja pornoa liikaa katsovia tyranneja.
Kirjoituksiasi kun lukee varmistuu se tiedetty tosiasia, että seksin ostajat ovat tyhmiä ja seksiä myyvät ovat tyhmiä.
Osa fiksuja? Prostuissa käyvistä miehistä ei yksikään ole fiksu.
Fiksun miehen, joka osaa naisensa tyydyttää ei tarvitse maksaa seksistä. - Aloittaja kirjoittaja
Carlos W kirjoitti:
Seksiä ostavat miehet ovat tyhmiä ja seksiä myyvät naiset ovat tyhmiä.
Kuvitteletko miesten oikeasti tunnustavan prostulle sen todellisen syyn? Sen että ovat hikoilevia, yllipainoisia, surkeaa seksiä kotona tarjoavia ja pornoa liikaa katsovia tyranneja.
Kirjoituksiasi kun lukee varmistuu se tiedetty tosiasia, että seksin ostajat ovat tyhmiä ja seksiä myyvät ovat tyhmiä.
Fiksun miehen, joka osaa naisensa tyydyttää ei tarvitse maksaa seksistä.Ei kenenkään mieen tarvitse tunnustaa minulle mitään "todellista syytä". Idiootti. Kyllä minä tiedän mikä se todellinen syy on. He haluavat nuorta kaunista naista, jota eivät kotoaan saa.
Niin se näyttää olevan aika monen miehen luonnossa että nämä himoavat nuoria kauniita naisia niin, että ovat valmiita maksamaan. Kun eivät maksamatta saisi.
Seksittömässä ja rakkaudettomassa avioliitossa sitä varmasti rupeaa kiinnostus kääntymään kohti uusia tuulia, itse kullakin. Kyllä varmaan moni keski-ikäinen mammakin haluaisi komeaa, nuorta ja viriiliä miestä. Ja naisten seksiturismin kasvu köyhiin lämpimiin maihin sekin kertoo asiasta. Tätä seksiturismia en kyllä hyväksy.
En ole tyhmä eivätkä tyhmiltä vaikuta monetkaan nuista maksumiehistäkään, mitä nyt olen jutellut. Ja se on muutenkin yksi hailee mulle. Enkä tarvitse ulkopuolisen mielipidettä kertomaan olenko tyhmä, etenkään katkeran mamman joka ei itse osaa hyväksyä tosiasioita - NSheikki
Carlos W kirjoitti:
Seksiä ostavat miehet ovat tyhmiä ja seksiä myyvät naiset ovat tyhmiä.
Fiksun miehen, joka osaa naisensa tyydyttää ei tarvitse maksaa seksistä.Entä jos mies haluaa vain vaihtelua ja käy siksi huorissa?
- Carlos W.
Ei kenenkään mieen tarvitse tunnustaa minulle mitään "todellista syytä". Idiootti. Kyllä minä tiedän mikä se todellinen syy on. He haluavat nuorta kaunista naista, jota eivät kotoaan saa.
Niin se näyttää olevan aika monen miehen luonnossa että nämä himoavat nuoria kauniita naisia niin, että ovat valmiita maksamaan. Kun eivät maksamatta saisi.
Seksittömässä ja rakkaudettomassa avioliitossa sitä varmasti rupeaa kiinnostus kääntymään kohti uusia tuulia, itse kullakin. Kyllä varmaan moni keski-ikäinen mammakin haluaisi komeaa, nuorta ja viriiliä miestä. Ja naisten seksiturismin kasvu köyhiin lämpimiin maihin sekin kertoo asiasta. Tätä seksiturismia en kyllä hyväksy.
En ole tyhmä eivätkä tyhmiltä vaikuta monetkaan nuista maksumiehistäkään, mitä nyt olen jutellut. Ja se on muutenkin yksi hailee mulle. Enkä tarvitse ulkopuolisen mielipidettä kertomaan olenko tyhmä, etenkään katkeran mamman joka ei itse osaa hyväksyä tosiasioitaSinä toteutat prostituutiossa pelkästään pornoteollisuuden luomaa kuvaa seksistä. Pornoteollisuuden luoma kuva on verrattavissa eläinmaailmaan paritteluun.
Paritteluun, joka perustuu pelkkään kiimaviettiin ja sen toteuttamiseen.
Ihmisyyteen kuuluu enemmän.
Kukaan terveellä järjellä ajatteleva nainen ei alennu pariteltavaksi.
Rahalla toimivaksi lehmäksi tai apinanaaraksi.
Seksin ostajille tehdyn kyselyn mukaan suurin osa seksin ostajista katsoo paljon pornoa. Jos keski-ikäinen mies katsoo teinipornoa ja fantasioi. Selaisessa on jotain sairasta. Sellaiset miehet ovat nuorten prostituoitujen vakioasiakkaita.
Prostituutio toimii pornoteollisuuden masinoimana. Prostituoidut toteuttavat rahasta pornoteollisuuden tuottamia irvokkaita ja eläimellisiä seksi
malleja.
Kyselyjen mukaan parisuhteessa elävät miesten suurin syy on pelkkä
vaihtelun halu ja halu käydä toteuttamassa fantasioitaan. Kysymys ei ole seksittömästä ja rakkaudettomasta liitosta.
Eräs prostu kuvasi tilanteen oikein: Miksi helvettiä te urputatte niistä huonoista vaimoistanne ja liitoistanne? Erotkaa, jos ne vaimot ja liitot ovat niin helvetin huonoja.
Miksi ne miehet eivät eroa, jos on niin huono liitto? Mieti.
Naisten seksiturismi on. n 1 %. Naiset ovat leskiä ja eronneita.
Älä sekoita perheenäitejä vääriin asioihin.Lesket ja eronneet saavat tehdä mitä haluavat, sitä ei voi kukaan tuomita.
Tule kymmenen vuoden kuluttua kertomaan minkälaisessa parisuhteessa elät?
Tuskin minkäänlaisessa tai korkeintaan sairaalloisessa sellaisessa.
Sinähän saa prostituoituna toimisesta täysin väärän kuvan parisuhdemalleista ja miehistä.
Sinua voi odottaa yksinäinen elämä, koska et kykene luomaan normaalia ja onnellista parisuhdetta. Prostituutio vauroittaa tunne-elämän ja vääristää
ihmissuhdemallit.
Tyhmyydestä saa aina maksaa. Tavalla tai toisella.
- Legionetta
Mitäs vikaa tyhmissä on? :) Tilastotieteen mukaan 50% miehistä ja naisista on keskiarvoa tyhmempiä. Oletko ihan varma ettet itse kuulu tuohon ryhmään.
- Nimi erkki
Korjaa vielä tuo keskiarvo keskimääräiseksi, niin väittämäsi pitää paikkansa!
Olet aivan oikeassa siinä, että seksin ostaminen ei korreloi älykkyyden kanssa. Tai jos korreloi, niin hienoisesti eri suuntaan kuin Make Man esittää.
- kyockie
Moi
mä haluisin kysyä mut henkilökohtaisesti. ..
joku nainen siis jos ehdit
[email protected] - sivutoiminen
Ehkä lähtökohtasi ei ole kovin ihanteellinen tähän työhön. Se voi olla aika rankkaa, jos näet sen pelkkänä jyystämisenä epämiellyttävien miesten kanssa. Korkea libido auttaisi melkoisesti tässä työssä.
Itselläni on vakituinen asiakaspiiri ja yritän tehdä asiasta nautinnollisen myös itselleni. Ennen jokaista asiakasta kiihotan itseni äärimmilleni ja siinä tilanteessa himoitsen penistä kuin penistä. Tavoitteenani on aina saada aito orgasmi asiakkaani kanssa. Läheskään aina se ei onnistu, mutta silloin hoidan sen omatoimisesti päivittäin. Näin paikkani pysyvät jatkuvasti herkässä, virittyneessä tilassa.
Hinnoitteluni on kohtuullista ja melko säännötöntäkin. 100 euron kertataksa on kai tavallisin. Ajasta en ole kovin tarkka. En tuijota kelloa, mutta tietysti, jos menee kovin pitkäksi veloitan enemmän. .- eli toimit
kuten eläimet? Nekin vain parittelevat kiimavietin yllättäessä.
Uroksille kelpaa naaras kuin naaras, naaraiden selkään saa hypätä se kuka kiimaisista uroksista ensin ehtii.
Älyllisen ihmisen pitäisi vaatia itseltään enemmän ja kyetä enempään.
Ei ole ihme, että prostituoituja pidetään yleisesti jotenkin tyhminä.
Eläimen tasolle vajoaminen ei ole vain tyhmää vaan myös säälittävää. - uuuuu
eli toimit kirjoitti:
kuten eläimet? Nekin vain parittelevat kiimavietin yllättäessä.
Uroksille kelpaa naaras kuin naaras, naaraiden selkään saa hypätä se kuka kiimaisista uroksista ensin ehtii.
Älyllisen ihmisen pitäisi vaatia itseltään enemmän ja kyetä enempään.
Ei ole ihme, että prostituoituja pidetään yleisesti jotenkin tyhminä.
Eläimen tasolle vajoaminen ei ole vain tyhmää vaan myös säälittävää."naaraiden selkään saa hypätä se kuka kiimaisista uroksista ensin ehtii."
uuuuu... kuulostaa kiihottavalta. Misssähän tuota voisi toteuttaa todellisessa elämässä? Olisin mielelläni se naaras...
- prostituutiossa
voit toteuttaa itseäsi eläinmaailmaan malliin.
Seksin ostajat ovat kiimaisia, apinan tasolle jääneitä uroksia ja prostituoitu se helpoin apinanaaras.- Hintavia apinoita
Eivät prostitoudut ole helppoja, he hinnoittelevat itsensä. Keski-ikäiset kulahtaneet kullinkipeät mammat ovat niitä helppoja, aivan varmasti hyppäisivät sänkyyn samantien kuin saisivat. Huoraa ei saa kukaan kiimainen apina ellei maksa
- NSheikki
Ai että helppous on huono asia ja vaikeus sitten tietty hyvä asia. Kuule, sulla on asiat ihan päälaellaan.
- Sukkanauhax
Maksullisten seksipalvelujen tarjoamisella on tuhansien vuosien perinne. Monena aikakautena sen edustajat ovat olleet hyvinkin arvostettuja mm. sosiaalisesti ja uskonnollisesti. Toki aina silloin tällöin myös vainottuja.
Nyt eletään aikakautta, jolloin asia vallan ongelmitta hyväksytään itse kunkin vapauksiin kuuluvana. Toisaalta tänä aikakautena hyväksytään myös erilaisten kukkahatutätien ja fundamenttalistisetien neuroottisimmatkin mukasiveelliset ylemmyydenilmaukset näitä hoitoon ohjaamatta.
Yllättävää kyllä, uskontoa ei kukaan ole vielä ehtinyt paheksuntansa perusteeksi esittää, joskin monenkaarvaisia kotipsykologeja näyttää riittävän.
...ja asiahan oli vain siis kohtuullisen korvauksen määrästä...
Kyllä ollaan jännän äärellä. - jjjjjjjjjjjjjjjjjjjj
josko löytäisit jotain muuta työtä. fiksuna nuorena se varmaan onnistuu tai voi jopa opetella lykkäämään haaveiden ja ostosten toteuttamisen ajankohtaa. On jotenkin säälittävää (työssäni olen nähnyt itseään myyviä) katsoa kämpässä olevaa roinaa, parfyymeja ,vaatteita tai muuta oikeasti arvotonta rihkamaa, jonka eteen joku on ollut valmis makaamaan tuntemattoman patjana. surullista. Ei ne hankinnat tuo edes hankkijalleen sitä tyydytystä tai onnea mitä odottaa tai sinäkin odotat. Onni on olla tyytyväinen siihen mitä on ja tavoitella asioita tavalla jota voi itse arvostaa ja myös esimerkiksi lapsilleen suositella. Rakasta itseäsi, arvosta ja mieti ennen ku lähdet siihen maailmaan. Jättää leimansa, ihminen ei ole niin terästä tunne-elämältään etteikö se vaikuttaisi itse ja läheisesi ainakin tuntevat sen että jotain on särkynyt. Raha ei ole sen arvoista koskaan että itsensä myy. Odota rakkautta ja hyvää ihmissuhdeta ja satsaa siihen kehosi ja mielesi.
- Aloittaja kirjoittaja
Huoraamisessa ei ole mitään säälittävää eikä hävettävää.
En halua parfyymejä tai rihkamaa, vaan rahaa elämiseen, kuten sinäkin haluat työstäsi.
Menen kyllä oikeisiin töihin jahka olen opintoni suorittanut, nyt ei lukujärjestykseen mahdu työpäivää.
Minua säälittää lähinnä kaltaistesi ihmisten surkuttelu. Minä itse päätän mikä on minulle okei. En kaipaa siihen muiden mielipiteitä.
Kaikki eivät suhtaudu seksiin samalla tavalla, jokaiselle se ei ole niin iso asia. Koita hyväksyä, etteivät kaikki ole samanlaisia. - skyks3
Huoraamisessa ei ole mitään säälittävää eikä hävettävää.
En halua parfyymejä tai rihkamaa, vaan rahaa elämiseen, kuten sinäkin haluat työstäsi.
Menen kyllä oikeisiin töihin jahka olen opintoni suorittanut, nyt ei lukujärjestykseen mahdu työpäivää.
Minua säälittää lähinnä kaltaistesi ihmisten surkuttelu. Minä itse päätän mikä on minulle okei. En kaipaa siihen muiden mielipiteitä.
Kaikki eivät suhtaudu seksiin samalla tavalla, jokaiselle se ei ole niin iso asia. Koita hyväksyä, etteivät kaikki ole samanlaisia.Itse esitit kysymyksen : vaikuttaako tunteisiin , mitä tekee sinun päällesi ja mielenterveydellesi, mistä mahdoit pillastua ?! osui kuitenkin arkaan paikkaan, olisiko omatunto jota yrität sammuttaa tai hiljentää omaksi tappioksesi. Terveisiä tosielämästä ja realiteettien keskeltä : kehoaan myyvien henkilöiden mielenterveysongelmat ovat hyvin tavallisia, samoin päihdeongelmat. Monesti huonovointisuuden taustalla olevat syyt ,häpeä ja syyllisyys liittyy itsensä myymiseen. Tietenkin päätät itse ja itse seuraukset kannat. Sehän tässä onkin niin traagista kun ihmiselle sen myöntäminen että onkin ollut väärässä ja "minä itse teen mitä itse haluan "-mentaliteetis neuvoista välittämättä sitte tekee huonoja ratkaisuja niin niiden myöntäminen , nöyrtyminen sen tunnustamiseen on niin vaikeaa että lujille ottaa vaurioiden korjaaminen. Kannustaisitko omaa lastasi myymään itseään ? Mitä tunteita se herättäisi, ajatteletko että se olisi asia josta olisit niin ylpeä että voisit kavereille ja sukulaisille iloiset uutiset kertoa ? "minun tyttö se vasta onkin löytänyt hyvän tavan ansaita, kertokaa tutuille jos tarvitsevat jotain ": Olisiko ihan ok sun mielestä moinen juttu ? Miten oikeasti suhtaudut seksiin ja miksi juuri niin ? Selvitä se ensin itsellesi, pohdi rakkautta, oman ja toisen kehon kunnioitusta , arvoja ja myös sitä mitkä on ne vaikutukset ikävätkin joita et voikaan blogata pois ja mitä sitten teet ?
- mieti vähän
Muista että, prostutoidut ovat raiskaajien yleisin kohde ja heillä tulee loppujen lopuksi olemaan paljon seksitauteja joista yleisin HIV
- Ain't need to....
Oho, HIV:kö yleisin???
Mistäs tuon keksit? - TuuB4
Patologista valehtelua.
- Oma mies paras mies
En jakele miulle. Enkä ota rahhaakaan vastaan. Mulla on mies joka antaa kun sen aika koittaa. kun haluttaa seksi siihen on paras keino. Mun ei tarvitse siitä maksaa. Eikä hänen mulle. Himo taltutetaan yhteisellä yhdynnällä. Omassa kodissa ilman rahoja. Me ollaan pariskunta eikä me harrasteta maksullista seksistä. Teimme sen oman kodin suojissa. Nainen 45 ja mies 61 avoliitossa.
- Äly hoooooooi
Hieno juttu mutta ketään ei kiinnosta. Täällä kysyttiin seksin myymisestä eikä teidän parisuhteesta
Kyllä hieman kateellinen olen ystävättärelleni joka kyseistä työtä on muutaman vuoden tehnyt.
Hänellä on 15-20 vakioasiakasta ja silloin tällöin ottaa uusia kun vanhoja jää pois.
Tienaa 8000-10000€ kuukaudessa ja työpäivät ovat alle puolet siitä mitä mitä minun työpäiväni enkä tienaa puoliakaan tuosta.
Omistaa kaksi asuntoa joista toinen on työ asunto,lisäksi osti juuri kesämökin ja autoa vaihtaa parisen kertaa vuodessa.Uskoisin että kaikki on ostettu käteisellä koska lainaa hän tuskin niihin saisi kun on virallisesti työtön.
En tiedä sitten kuinka kauan jaksaa huoraamista tehdä mutta hänellä on oikea ammattikin jolla tarvittaessa tienaa melko mukavasti.- yksinäinen mies.
Minä maksaisin 1500 yöltä jos nainen olis nätti ja kaunis. Joku kaks sataa ainakin tunnista on ihan liian vähän mutta nainenhan sen itse päättää
- yksinäinen mies.
Olen varakas yksinäien mies. En ymmärrä miksi naiset ei minusta tykkää. Olen kyllä ruma mutta naisen ei tarvis minun kanssa tehdä tuollaista koska pystyn kyllä elättämään naisen. En siltin saa tyttöystävää ja siksi ajattelin maksullisen naisen hommata
Maksullinen nainen kannattaa ehdottomasti hommata ja mieluiten hyvä vakkari.Minäkin olen nyt käynyt parisenvuotta erään alle kolmekymppisen YH äidin luona kyläilemässä 2-3krt/kk.Tietysti aina välillä tulee "vieraissakin" käytyä mutta on hyvä olla vakkari jonka viereen on hyvä painautua raskaan työpäivän jälkeen.
Eikä siinä nyt niin kauheen varakaskaan tarvi olla koska on niitä kalliimpiakin harrastuksia.
Enemmän tämä kuiteskin on ukkomiesten harrastus ainakin kun työmaalla asiasta on juteltu niin meidän työmaalla noin puolet käy säännöllisesti huorissa ja lähes jokainen sillon tällön.- Ujo 20
Itsekin olen harkinnut seksin/seuran myymistä useasti. Mutta pelkään ulkonäköni ja kokemukseni olevan pettymys ja lisäksi olen todella todella todella ujo. Muutaman kerran voisi kyllä, jos hyvin maksettaisi. En näe siinä mitään pahaa, mutta kyllä tietenkin pelottaisi, jos kaverit saisivat tietää. Ja haluaisin ensin keskustella ennen tositoimia (jos kyseessä olisi seksin harrastus). Mutta ymmärrän sinun näkökantasi ja olen samaa mieltä kanssasi!
- opiskelijatyttönen
MInäkin olen harkinnut vakavasti "oman aikani" myymistä. En näe siinä mitään pahaa jos tekee vaikka muutaman keikan hyvästä hinnasta. Osaisiko joku sanoa mihin kannattaa laittaa ilmoitus? Ja Uskon kyllä, että moni vähän vanhempi mies saattaisi maksaa ihan hyvin vaikkei olisikaan se kaikkein kaunein kukkanen ... :D
- Vain parasta mulle
Miksi maksaisin kun meillä on hoikat ja ihanat tsekittäret?
- cyösti
"Sihteeriopiston ylläpito tietää tasantarkkaan ilmoituksien perimmäisistä tarkoituksista mutta virkavaltaa silmälläpitäen heidän täytyy karsia sellaiset ilmoitukset joissa selvästi on kirjoitettu seksin myymisestä."
Sihteeriopisto siirsi toimintansa ulkomaille, jossa ko. bisnes on täysin laillista.
Eli Suomen viranomaisilla ei ole asiaan nokan kopauttamista - jeees11
Jos ei omaan kotiin uskalla ketään ottaa, niin miten ovat esim huoneistohotellit kuten Forenom? Tai hotellihuone, esim omena? Kamerat varmasti tallentavat kaiken? Saattaa olla vähän outoa jos vieraita käy kahden tunnin välein! Minkälaiset paikat ovat fiksuja tällaiselle ns. harrastukselle, jos ei tosiaan omaan kotiinsa suostu ketään ottamaan? Kokemuksia kiitos :)
Lue
http://www.sexwork.net/forum/showthread.php?t=98600
Omenahotelli on oikein tunnettu siitä, että siellä henkilökunta vahtaa tarkkaan kulkijoita. Turvamiehet tulevat ja heittävät heti pihalle, jos löytävät asiakkaan toimista jonkun "sääntöpoikkeaman". En suosittele käyttämään sitä ollenkaan.
Omenahotellia on haukuttu myös ainakin toisessa Sihteeriopiston ketjussa.- jees11
taavetti66 kirjoitti:
Lue
http://www.sexwork.net/forum/showthread.php?t=98600
Omenahotelli on oikein tunnettu siitä, että siellä henkilökunta vahtaa tarkkaan kulkijoita. Turvamiehet tulevat ja heittävät heti pihalle, jos löytävät asiakkaan toimista jonkun "sääntöpoikkeaman". En suosittele käyttämään sitä ollenkaan.
Omenahotellia on haukuttu myös ainakin toisessa Sihteeriopiston ketjussa.Kiitos taavetti vastauksesta.
Onko kellään ideoita tai ehdotuksia mistä kannattaa hankkia huone?
- Helposta työstä hyvä
Meillä täällä Euroopassakin on pilluista ylitarjontaa. Nykysuuntaus on että ikävät työt eivät kiinnosta ja ihmiset haluavat ansaita rahaa helpommilla tavoilla kuten myymällä seksiä.
- tarttis
Olisikohn se juttu näin että työttömyydellä on se suurin merkitys Euroopassakin kun prostituutio rehottaa ylitarjontana.
- Anonyymi
Ihme kun on mielenterveysongelmmia jos tuommosta harrastelee.
- Anonyymi
Sinähän ne omat mielenterveysongelmasi tiedät ja mistä ne johtuu.
- Anonyymi
Kummallakin on omalla tapaansa omantunnon kysymys. Myyjälle se, että oliko summa oikea tai asiasta summa. ja miehelle valta ja raha
- Anonyymi
Helsingissä ityttöjen IRL hinta peruspuuhastelusta on tyypillisesti luokkaa 50-100e, riippuu enemmän palveluntarjoajan ulkonäöstä ja iästä kun toimituksen kestosta. Tietenkin on joitakin ityttöjä jotka pyytävät paljonkin enemmän.
Netissä on hämäräperäisiä palveluja jotka tarjoavat ityttöjä hintaan 200-300e per tunti ... siellä esitettyjä ityttöjen kuvia usein löytyy monilta vastaavilla sivustoilla eri puolilla maailmaa. samaan aikaan. Tehokas visuaalinen kuvahaku auttaa tiedonhaussa: https://yandex.com/images/ jossa nakautetaan hiirellä hakulaatikossa olevaa kamera-ikonia, jolloin aukeaa "Visual search" dialogi, siihen voi 1) raahata kuvan omalta koneelta, tai 2) liittää kuvan leikepöydältä, tai 3) liittää kuvan URL osoitteen. - Anonyymi
Minkäs takia naisen naimisesta pitää maksaa?
Avioeron jälkeen olin vuoden ilman mitään naiskontaktia.
Sitten menin kapakkaan ja yksi nainen iski minut sieltä ja mentiin hänen asuntoonsa. Naitiin ja nukuttiin vuoron perään..
Nainen kysyi että milloin olin viimeksi ollut yhdynnässä.
- Vuosi sitten, vastasin.
Nainen luuli että valehtelin, ja sanoi sitten että:
"sitä nyt saa".
TVssä oli ohjelma jossa kehitysvammainen poika vietiin tietyksi ajaksi huoran luo ja käytiin sieltä hakemassa.
Huora jopa kertoi minkälaista seksiä hän pojan kanssa harjoitti.
Ujo mies pitää olla jos seksistä joutuu maksamaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62483- 1161678
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371411Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1631247- 1431209
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1181147- 521145
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1191123- 571081
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46969