Huom! Tämä ei missään tapauksessa ole seuranhakuilmoitus vaan omia pohdiskelujani... Eli jos olisin tässä harkitsemassa myymisen aloittamista, olen opiskelija tyttö, tarkoituksena ansaita ylimääräistä rahaa. Ainoat asiat mitkä ois tielläni; pelkään oman turvallisuuden takia jos se onkin niin kauheaa että mielenterveyteni järkkyy. Pystyisköhän sen erottamaan omasta elämästään vain työnä, vai tunkeekohan se päähäni muutoinkin? Tekisinkö jotain peruuttamatonta?
Paljonkohan miehet olisi valmiita maksamaan? Minun mielestäni joku 200 e vaikka muutaman tunnin ajalta ja kenties yöpymiseltä on liian vähän.. Se on kuitenkin naisen oma keho jota hän tarjoo.. Oisko joku 500 liikaa? Huomioikaa se että täälä Suomessa naisilla ei ole samanlaista taloudellista ahdinkoa mitä jossaan Thaimaassa, joka ajaa ne naiset siihen. Se on musta niin väärin.
Uskallanko myymään? Paljon siitä maksetaan?
90
6564
Vastaukset
- Urkki.
Kannattaisi ehkä tarjota useampia eri aika- tai kertavaihtoja, niin löytyisi jokaiselle jotakin helpommin.
- ex maksullinen
Tunnista 150-200
parista tunnista 300
koko yöltä 800/ 8 tuntia
Asiakkaan pitää olla selvinpäin ja asiakas maksaa hotellin. Älä koskaan mene asiakkaan kotiin ja muista kumi aina vaikka asiakas vaatisi ilman kumia.- ex vosu
Halvalla menee ja raskasta jos 800/8 h.
Hyvä vaihtoehto 5 (1/2h) asiakasta =800. Kerta panot eivät todellakaan kestä sitä puolta tuntia kun hoidat hommat hyvin. Ajattelin todella helposti että max.puolessatoista tunnissa ansaitset tuon 800. - Kutri Lupsakka
Kyllä matkalaukkuhorot ainakin maksavat hotellihuoneensa ihan itse. Asiakkaiden kotiin keikalle meneminen on ihan tavallista.
- pahvit
Älä ruoki trollia.
Mun mielestä nämä hintakeskustelut voi pitää poissa täältä suolesta. Kiitos.- minnamanna
Eihän sitä mitään monopolia voi sopia, mutta aika yleisesti pyydetään ja hyvä asiakaskin asennoituu että kaikissa tilanteissa minimi on aloitus 100,- 7,-/min.