Miten toi cabforce voi tarjota taksipalveluja kalliimpaan hintaan, kuin tällanen tavallinen tolppa-apina? Esim. Helsingissä Liisankatu-Viking terminaali arkena 07:30 maksais "best value" kategoriassa 35,28eur, ja "executive" kategoriassa jo 60 eur. Toi jälkimmäinen kategoria näyttäis olevan Suomen standardi, eli mb tai volvo.
Luulen, ettei paljoo yli 20 eur saa mittariin ennakkotilauksenkaan kanssa nk. normitaksilla?
cabforce
4
432
Vastaukset
En muutenkaan ymmärrä tuon palvelun tarkoitusta. Saahan sen taksin joka tapauksessa hyvinkin helposti lentokentältä ilman että joudut varaamaan sen etukäteen.
- 1+12
Suomen tapaisessa maassahan tuo perustuu täyteen kusetukseen. Luotetaan siihen, että kun asiakas ei tunne maan järjestelmää niin hän on valmis maksamaan preemion saadakseen varmasti tietyn tasoista palvelua. Mutta samahan se on kun suomalainen menee vaikka Bangkokiin. Siellä on erittäin turvallinen ja hyvin toimiva mittaritaksijärjestelmä, mutta niin vaan ihmisillä on alusta alkaen sellainen ennakkoluulo, että nyt kusetetaan ja oikein kunnolla. Juuri näihin ennakkoluuloihin se perustuu.
Niin ja cabforce voi laskuttaa yli taksa-asetuksen koska se hinta koostuu muustakin kuin taksimatkasta. Sehän on oikeasti matkatoimisto. Hyvin todennäköisesti laskuttaakin. Pitäähän niidenkin katteensa jostain repiä :)
- Tjt13
Cabforcen palvelu heikentynyt yrityksen myynnin jälkeen. Erityisesti pks alueella kannattaa olla tarkkana - palveluita tarjoo nyt myös venäläinen limo service. Autot vanhoja ja huono kuntoisia. Viime kyytini oli iso pettymys. Varoitan - ei mitenkään ole hintansa arvoinen. Limo service -> varokaa tai suorastaan boikotoikaa. Parempia palvelun tarjoajia on, mutta cabforcen maine minun silmissä mennyt. Jatkossa varaan muuta kautta kaikki kyytini. Reklamaation käsittely oli myös asiatonta, paluu kyydin peruminen mahdotonta. Lisäksi lopulta haku kentältä ei onnistunut - kuskia ei löytynyt. Aivan käsittämätöntä säätöä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941739
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2401533- 891346
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!651015Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46921- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38898Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9884- 46852
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35829