Danske Bank

Perkele!

Jos tilillä ei ole rahaa maksun hetkellä, he (tietokone) tekevät siitä sähköisen ilmoituksen joka menee heidän omaan arkistoon ja veloittavat asiakkaalta 5 eur tästä. Asiakkaalle ei tule mitään ilmoitusta kotiin, vain hento ilmoitus danske bankin sivulla jossakin nurkassa että 'sinulle on saapunut dokumenttejä'. Velotetaan 5 euroa tälläisestä. 'Eräpäivänä ei tililläsi ollut rahaa maksun suorittamiseen' oli syy. Maksoin sen laskun itse käsin seuraavana päivänä, 5 eur maksu tuli kuitenkin. Perkele miten helppoa rahastusta.....kustannukset ovat pankille 0 euroa siitä ettei tietokone voinut veloittaa tililtä rahaa... ja se kone samalla tuhanneosasekunnilla rustaa arkistoon 5 euroa maksavan tiedoston.

20

395

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vieläkin harmittaa

Selvää rahastusta, myönnetään. Itse vedin herneen nenään, kun ostin viime viikolla vahingossa Valion tavallista rasvatonta maitoa enkä uutta arkimaitoa niin kuin piti. Hintaeroa oli n. 20 senttiä. Syy oli minun, mutta harmittaa kuitenkin.

• nahka palaa

Dansken asiakas tuntee nahoissaan.

• Ei mitään outoa

Ihan samalla tavalla tuosta veloittavat muutkin pankit,esim. Nordea ja Säästöpankki viisi euroa.

Ja vittuako aloittaja laittaa suoramaksun jos on niin peeaa että ei voi olla varma edes siitä onko tilillä rahaa riittävästi??????

• 1+1
        Ei mitään outoa kirjoitti:

Ihan samalla tavalla tuosta veloittavat muutkin pankit,esim. Nordea ja Säästöpankki viisi euroa.

Ja vittuako aloittaja laittaa suoramaksun jos on niin peeaa että ei voi olla varma edes siitä onko tilillä rahaa riittävästi??????

Joskus jollakin pankilla oli sellainen käytäntö, että tili tarkistetaan kolmena peräkkäisenä päivänä, onko rahaa tullut tilille ja vasta sen jälkeen peritään sakkomaksu.

• aloittaja a

Vittuako sillä on väliä mitä muut velottaa...koko rahastus on perseestä. Sä pidät siis hyväksyttävänä ton kun muutkin pankit tekee samaa...voi v*ttu että oot laumasielu

• aloittaja b
        aloittaja a kirjoitti:

Vittuako sillä on väliä mitä muut velottaa...koko rahastus on perseestä. Sä pidät siis hyväksyttävänä ton kun muutkin pankit tekee samaa...voi v*ttu että oot laumasielu

vittu mä teen niinku haluan,...tee sä vaan niinku muut tekee...prkele

• Ei mitään outoa
        aloittaja a kirjoitti:

Pidän täysin hyväksyttävänä että jos asiakas tekee pankin kanssa suoramaksusopimuksen eli sopii että pankki veloittaa tietyn maksun hänen tiiltään tiettynä päivänä, eikä sitten pidä omaa osaansa sopimuksesta (eli ei huolehdi siitä että tilillä on rahaa), pankki rankaisee häntä asiasta.

Ja kommenttini siitä, että muutkin pankit veloittavat asiasta oli (jos osaat katsoa mihin viestiin vastasin) suunnattu tyypille joka väitti että Dansken asiakkaat olisivat tässä jotenkin muiden pankkien asiakkaita huonommassa asemassa. Niinhän asia ei ole vaan kaikilla pankeilla on käytössä samanalainen maksu.

• Ei mitään outoa
        aloittaja b kirjoitti:

vittu mä teen niinku haluan,...tee sä vaan niinku muut tekee...prkele

Uhoa sinä vaan jos mielesi siitä tulee paremmaksi. Ei suuret sanat suuta halkaise. Tosiasia kun vaan on että minä olen meistä se jolla on rahaa, ja sinä olet köyhä luuseri joka sietääkin joutua maksamaan surkean viiden euron maksun koska laiminlyö sopimksiaan.

• Roope ankka

Pidän täysin hyväksyttävänä että jos asiakas tekee pankin kanssa suoramaksusopimuksen eli sopii että pankki veloittaa tietyn maksun hänen tiiltään tiettynä päivänä, eikä sitten pidä omaa osaansa sopimuksesta (eli ei huolehdi siitä että tilillä on rahaa), pankki rankaisee häntä asiasta.

Ja kommenttini siitä, että muutkin pankit veloittavat asiasta oli (jos osaat katsoa mihin viestiin vastasin) suunnattu tyypille joka väitti että Dansken asiakkaat olisivat tässä jotenkin muiden pankkien asiakkaita huonommassa asemassa. Niinhän asia ei ole vaan kaikilla pankeilla on käytössä samanalainen maksu.

" Tosiasia kun vaan on että minä olen meistä se jolla on rahaa," : Aika hyvin sanottu tietämättä kenelle puhuu. Minulla on laskutkin sitä luokkaa että sinä eläisit yhdellä laskulla ukkorukka vuoden :) Ja lopeta provokaatioiden tekeminen ja painu vittuun täältä jos sinulla ei ole muuta tekemistä. Sulla ei ole varmaan edes pankkitiliä, kaveri;)trolli

Pankki nyhtää ilmaiseksi nuo rahat. Se että tietokone sen laskun veloittaa tai ei saa veloitettua ei koidu pankille mitään ylimääräisiä kustannuksia. "pankki rankaisee häntä asiasta": Pankkiko on sinusta kuin laki joka "rankaisee"? huh huh mitä soopaa! Pelkkä tekaistu maksu. Missä tapauksessa asiakas saisi "rankaista" pankkia?

• Miks Läksit

Sää oot luultavasti itte valinnu tuon, notta lähettävät sen tiliylitys-ilmoituksen sinne neetipankin posti-osioon?

PS.
      Jätä sinne tilille riittävästi rahaa, niin ei tarvihe tuollassii vitosii maksella.

• Roope ankka

Sä pidät rahojasi varmaan tyynyn alla, vaikka kolikoita on varmasti helppo siellä pitääkin...Siks läksin koska mulla kuule pyörii rahaa tileillä.. ensimmäinen oli kerta kun sattui.....laitoin sinne äsken 470 000 euroa nyt niin ei tule ihan heti uutta ilmoitusta...useampi tili kun on, niin osa on rahaa pullollaan niin vaikia niitä on aina hallita....no niin jatketaha tässä hommia....

• Ja valitat jostain
        Roope ankka kirjoitti:

Sä pidät rahojasi varmaan tyynyn alla, vaikka kolikoita on varmasti helppo siellä pitääkin...Siks läksin koska mulla kuule pyörii rahaa tileillä.. ensimmäinen oli kerta kun sattui.....laitoin sinne äsken 470 000 euroa nyt niin ei tule ihan heti uutta ilmoitusta...useampi tili kun on, niin osa on rahaa pullollaan niin vaikia niitä on aina hallita....no niin jatketaha tässä hommia....

pikkusummasta......Uskottavaa.

• Roope ankka
        Ja valitat jostain kirjoitti:

pikkusummasta......Uskottavaa.

Minä en maksa mielelläni senttiäkään tyhjästä rahaa. Maksa sinä jos haluat, ja lahjoitella rahasi. Mä nostan jutun vaikka 5 sentistä jos tarve niin vaatii ja tunnen että minua kusetetaan.

• Mummo Ankka
        Roope ankka kirjoitti:

Minä en maksa mielelläni senttiäkään tyhjästä rahaa. Maksa sinä jos haluat, ja lahjoitella rahasi. Mä nostan jutun vaikka 5 sentistä jos tarve niin vaatii ja tunnen että minua kusetetaan.

Sulla ei ole tarpeeksi rahaa palkata lakimiestä, ja epäilen riittääkö älysi voitokkaaseen käräjöintiin.

• Roope ankan
        Roope ankka kirjoitti:

nimimerkki pitäisi olla Toope ankka. Sen verran heikkolahjaiselta vaikuttaa.

• Roope ankka
        Roope ankan kirjoitti:

nimimerkki pitäisi olla Toope ankka. Sen verran heikkolahjaiselta vaikuttaa.

Eppäillä soppii...eppäillä aina soppii..kyllä se on vaan köyhä joka sieltä puskasta kirjottelee....Enhän mä voi olla kun se oot jo sä......Toope Ankka. no köyhät.. menkhäähän kykkyyn siitä...sulla ei ole näköjään varaa kirjotella kuin yhden rivin viestejä, ettei näppäimet kulu...köyhä.

• Toope ankalla ei
        Roope ankka kirjoitti:

Eppäillä soppii...eppäillä aina soppii..kyllä se on vaan köyhä joka sieltä puskasta kirjottelee....Enhän mä voi olla kun se oot jo sä......Toope Ankka. no köyhät.. menkhäähän kykkyyn siitä...sulla ei ole näköjään varaa kirjotella kuin yhden rivin viestejä, ettei näppäimet kulu...köyhä.

nyt hissi nouse ihan yläkertaan...eli ei ole kaikki muumit laaksossa.

• Roope ankka
        Toope ankalla ei kirjoitti:

nyt hissi nouse ihan yläkertaan...eli ei ole kaikki muumit laaksossa.

mee jo köööööööyhä siitä...

• Toope ankka näkee
        Roope ankka kirjoitti:

mee jo köööööööyhä siitä...

harhoja. Ei siinä ketään ole. Kuka missäkin kirjoittelee. Joku töissä, joku kotona etc....

• hmmmmmm3

Dansken tili taitaa vielä sisältää luotto ominaisuuden, että tilin tosiaan voi vetää miinukselle, mikä nyt ei kaikille olisi edes tarpeen.

Oma kokemuseni danskesta tässä äskettäin oli sellainen, ettei heidän uunoilunsa ole loppunut. Lopetin tilin netissä ja sen jälkeen suljin nettitunnukset konttorilla. Olipa näppärää, myönnetään. Lopetusvaiheessa lukee, että tilinlopetuksesta tulee kirjeenä tiliote. No yllättäen se toimitettiinkin verkkopankin arkistoon, josta niitä ei enää pääse lukemaan, kun ei ole niitä tunnuksiakaan. Hyvin ajateltu toimintapa Danske. En voi nostaa hattua.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. rakastan jotakin

en uskalla sanoa sitä täällä ääneen
      Ikävä
      11
      3748
    2. Vedonlyöntiä .

Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka
      Ähtäri
      43
      3608
    3. Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?

Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?
      Ikävä
      154
      3398
    4. Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi

pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?
      Ikävä
      103
      2695
    5. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      76
      2651
    6. Hei Antti. Minähän varoitin jo 2 v sitten, ettei sinusta tule pääministeriä, vaikka kuinka

voittaisit vaalit. Vasurit ovat aina puukottaneet toisiaan selkään, eivät koskaan edestäpäin. Marinistit varsinkin IL t
      6
      1808
    7. Minkä tunteen tunnet

juuri nyt? ap kiitollisuuden.
      Tunteet
      44
      1455
    8. Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.

Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli
      Maailman menoa
      403
      1188
    9. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?

Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos
      Tv-sarjat
      59
      1165
    10. Uusnatsien ilkivalta Joensuussa jatkuu.

Saavat mellastaa persujen suojissa miten haluavat. Särkevät ja tuhoavat toisten omaisuutta, tähän on johtanut persujen m
      Joensuu
      12
      1068
    Aihe