Missä Tami

ei niin vakavaa ole

Pelit sujui ihan kohtuullisen hyvin , vaan selostus OLI huonoa . eI Jortikkaa ei ketolaa . Hiukan väriä selostukseen ja kommentointiin. EN ole ainoa Joka jäi kaipaamaan JUHANI TAMMISTA. kirkonpenkissä ollaan hiljaa ,,, EI selostamossa.

6

168

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei sepään niellyt

samaa kaipaamme mekin !!!!!!!! jee don TAMI

• ton dami

Tami oli Vatikaanissa. Muuten olisi tullut mutta kun sai pussata Paavin sormusta. Paavi halusi keskustella maajoukkueen perustamisesta Vatikaaniin, kun oli humalaiselta suomalaisturistilta kuullut että jos voittaa kisat niin saa vuodeksi pojan kotiin.

• vain elämää

Niinpä niin , ollaan sitä kovaa kekkomiestä . ELÄMÄSSÄ on muutakin ! Ja eläköön AURINKOKUNIGAS..

• kotikatsoja
        vain elämää kirjoitti:

Niinpä niin , ollaan sitä kovaa kekkomiestä . ELÄMÄSSÄ on muutakin ! Ja eläköön AURINKOKUNIGAS..

Kyllä Ketola yhden "aurinkokuninkaan" aina voittaa. Vellu oli hyvä.

• onko doupannut
        kotikatsoja kirjoitti:

Kyllä Ketola yhden "aurinkokuninkaan" aina voittaa. Vellu oli hyvä.

Meirän äitee on vahvempi kun teirän äitee,, ja tutia huuleen ......

• tamin totuus

Missä viipyy Tammisen valmennus-sopimus Etelä-Koreaan jonne uhosi olevansa erittäin vahvoilla. Sopimus piti allekirjoittaa heti vuoden alussa.
      Annapa kun arvaan. Korealaiset ovat tehneet hyvää taustatyötä ja selvittäneet Tammisen taustatiedot. Historia paljastui kaameaksi. Kaveri saa aikaan kaaosta ja sekasortoa joka seurassa jossa on ollut valmentamassa (huutamassa).
      Lisäksi hänellä on kyky saada seuran talous kuralle. Kaverille tuppaa kertymään vihamiehiä vähän joka paikassa. Joukkueen häviö on aina tuomarien syytä. Lehdistötilaisuudessa huutaa naama punaisena syyttäen tuomareita, toimittajia ja ties ketä. Siis aivan pelle on kyseessä. Kaveri on täynnä itseään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      97
      1978
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1390
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1163
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1047
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1042
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      893
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      48
      817
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      802
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      771
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      713
    Aihe