Auttakaa joku en jaksa odottaa lääkäriin asti (viikko) !
Pari viikkoa takaperin tuli kutinaa huiliin ja nyt viime viikolla tuli kaksi todella kipeää aftan näköistä juttua huulen ulko-ja sisäreunaan..valkoinen sisältä ja punaset kipeät reunat. Punaiset ja kovat rakkulat.
Turvonneet ovat ja verestävät sekä märkivät. Mahd. Huuliherpes?
En ole pystynyt kipujen takia syömään enkä kunnolla puhumaankaan.. olo on todella heikko.
Samaan aikaan puhkesi kamala hiiva tulehdus.. Lääkkeen olen ottanut mutta ei meinaa lähteä..
Nyt olen puoli kuolleena kotona. Lämpöä ollut 37.5°C. Todella huono olo ja pää ja niskat yhtäkkiä ihan järkyttävän kipeät. Myös yleensä puhtaat korvakäytävät ovat nyt kakkaiset..
Mikä ihme tappajatauti minulla on? En jaksa näitä kipuja enään kauaa.. Onko tuo vaan yhteen sattuma vai voiko olla kyse vakavammasta?
tappajatauti
huolestunut95
2
132
Vastaukset
- minätaasjkl
Niin ja myös huulen reuna revennyt ja keho niin herkkä että kaikki äänet ja kosketukset sattuvat.. kuitenkaan ei ole nyt lämpöä kun 36.8°C
- Been there, done that
Herpes simplex. Paha 1. kerroilla, vuosien mittaan lievenee. Voi herkästi levitä muille limakalvoille (nenä, silmä, jne.), eli ei kannata hiplata niitä paiseita. Silmään päästessään voi viedä jopa näön.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303811Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131513Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2371416Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.1591123Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ74953Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht251948Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34933- 62928
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲99884Kaipaan sua, Jii
Haluaisin vaan olla sylissäsi ja kuunnella mitä ajattelet, mistä haaveilet, mistä olet huolissasi jne 🥹 🫂56754