tappajatauti

huolestunut95

Auttakaa joku en jaksa odottaa lääkäriin asti (viikko) !

Pari viikkoa takaperin tuli kutinaa huiliin ja nyt viime viikolla tuli kaksi todella kipeää aftan näköistä juttua huulen ulko-ja sisäreunaan..valkoinen sisältä ja punaset kipeät reunat. Punaiset ja kovat rakkulat.
Turvonneet ovat ja verestävät sekä märkivät. Mahd. Huuliherpes?
En ole pystynyt kipujen takia syömään enkä kunnolla puhumaankaan.. olo on todella heikko.

Samaan aikaan puhkesi kamala hiiva tulehdus.. Lääkkeen olen ottanut mutta ei meinaa lähteä..

Nyt olen puoli kuolleena kotona. Lämpöä ollut 37.5°C. Todella huono olo ja pää ja niskat yhtäkkiä ihan järkyttävän kipeät. Myös yleensä puhtaat korvakäytävät ovat nyt kakkaiset..

Mikä ihme tappajatauti minulla on? En jaksa näitä kipuja enään kauaa.. Onko tuo vaan yhteen sattuma vai voiko olla kyse vakavammasta?

2

138

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minätaasjkl

Niin ja myös huulen reuna revennyt ja keho niin herkkä että kaikki äänet ja kosketukset sattuvat.. kuitenkaan ei ole nyt lämpöä kun 36.8°C

• Been there, done that

Herpes simplex. Paha 1. kerroilla, vuosien mittaan lievenee. Voi herkästi levitä muille limakalvoille (nenä, silmä, jne.), eli ei kannata hiplata niitä paiseita. Silmään päästessään voi viedä jopa näön.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7465
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      96
      5404
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      258
      4612
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4515
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      62
      3257
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      49
      2695
    7. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2358
    8. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      49
      2333
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2332
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2184
    Aihe