Vaikea ihminen vain
en mä.oo.mikään
16
249
Vastaukset
- Tiedetään
Hyvin vaikea.
- Kiltti sanoja
Sanoinko muka niin?
- *79
Jep, eihän tää mitään uutta ollut. Tuun läpi vaikka myrskyn, jos se tavoittaa sun sydämen. Oot sellainen ärsyttävän hankala ja ihana pässinpää. Tykkään susta silti..vaikeudesta huolimatta ha vaikket musta tykkäiskään. Jos tykkäät, olisi se parasta ❤.
- eikös ne oo
sama asia?
- Minulle.
Liian vaikea. Liian ilkeä.
- noi sanat on_
synonyymejä, ne tarkottaa samaa asiaa.
- Miten sinä itse
erottelist nuo kaksi asiaa toisistaan, mitä ne sinulle merkitsevät, mitä vaikeus ja mitä kusipää?
- tutulle
Taitaa olla kyseessä kaks vaikeeta toinen piilottelee ja toinen vastaa viesteihin.
Miten kuulostaaki - " vain "
onko se mielestäsi v a i n ?
- Sellaisen tunteva
Ja kun ollaan vaikea, ollaan todella vaikea, ei äärtä ei laitaa sillä vaikeudella.
- Miksi kerrot sen
ikäväpalstalla, mitä tekoo sillä tiedolla on täällä?
- Ei hyvä
Vaikea ihminen on raskas taakka.
- ap.
Aika utilitaristinen näkemys:(
- mutta että koska
Miten juuri sinun vaikeutesi ilmenee?
Vaikea, raskas ihminen voi olla lisäksi melko utilitaristinen... ei kiva paketti.
Ps. Täällähän on sua jo mukavasti tunnisteltukin, joka toisen vaikeaksi kohteeksi. Heh. - ap.
mutta että koska kirjoitti:
Miten juuri sinun vaikeutesi ilmenee?
Vaikea, raskas ihminen voi olla lisäksi melko utilitaristinen... ei kiva paketti.
Ps. Täällähän on sua jo mukavasti tunnisteltukin, joka toisen vaikeaksi kohteeksi. Heh.Tällä lailla vaikea: onkohan sanan "utilitaristinen" merkitys oikein avautunut sulle ;)
- minä olen
ja paha ja vaikea ja kusipää ja minut kuuluu syöttää haikaloille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362284Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431562- 381499
- 1271292
- 131289
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2651265Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451255