Minne ovat kaikki hanhet hävinneet hankasalmelta?ennen niitä oli oli ja paljon mut tänä vuonna ei ole näkynyt yhtään.
Vastaukset 3
- Hannu Hanhi
Hanhien keväinen salametsästys on tuottanut saman ilmiön paikallisesti aina Lapin perukoita myöten.
Kyllä kannat taas ennallistuvat muutaman vuoden kuluttua, kunhan uusia pesijöitä ei tapeta, sillä linnut lisääntyvät munimalla, joka edellyttää rakennettua pesää ja päällä istuvaa elävää emoa.- hanhestaja
MIKÄ V****N SALAMETSÄSTYS... joku vihreäpiponen taas sössöttää. Itse olen nähnyt isoja tokkia ja saanut hyvät sopat tämän syksyn tarjonnasta. Mutta tottakin on että tänä syksynä ei pesinnät ole niin hyvin onnistuneet, mutta tämä koskee lähes kaikkia riistalintulajeja. Ainakin etelä lapissa...
- Hannu Hanhi
hanhestaja kirjoitti:
MIKÄ V****N SALAMETSÄSTYS... joku vihreäpiponen taas sössöttää. Itse olen nähnyt isoja tokkia ja saanut hyvät sopat tämän syksyn tarjonnasta. Mutta tottakin on että tänä syksynä ei pesinnät ole niin hyvin onnistuneet, mutta tämä koskee lähes kaikkia riistalintulajeja. Ainakin etelä lapissa...
Asiallisemminkin olisit voinut ilmaista olevasi samaa mieltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831049
- 73882
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut109637- 43585
- 47582
- 30552
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4536Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.164533Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61525Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t136518