Ylläpitoon kesäksi 2014

Shettis hakusessa

Moi! Haluaisin kesäksi 2014 n.3 kuukauden ajaksi shettiksen ylläpitoon. Sen säkä saisi olla yli 100cm. Joko ruuna tai tamma, jolla ei ole pahat kiima-ajat(viereisessä karsinassa ori, jonka vieressä ennen ollut suokkitamma). Sen pitäisi olla ehdottomasti maastovarma, että voisi mennä ei hirveen kokenut ratsastajakin. Hyppääminen(ei tarvitse isoa), ilman satulaa ratsastaminen, ajaminen olisi plussaa(kärryt ja valjaat löytyy). Ei saa olla kaviokuume taustaa tai kesäihottumaa. Pieni näykkiminen ei haittaa(olen tottunut ja osaan komentaa), mutta ei potimista. Saa olla laiska tai sopivan reipas, ei kuitenkaan mikään ryöstävä yms. Pieni pukittelu ei haittaa, kunhan ei tee maastossa, mutta ei saa hyppiä pystyyn. Saa olla vähän haastetta, mutta aika automaattia haetaan. Tavaraa ei tarvitse olla hirveästi kunhan olisi suitset ja satula, vaikka muutama harjakin yms. Koulutustaso riittää HeC tai vain kaasu,ratti ja jarru toimii. Pitää olla yli 8 v, mutta alle 20 v.

Minä olen 149cm pitkä ja painan 34kg. Olen ratsastanut n. 7 vuotta. Minulla on kokemusta monenlaisista hevosista ja en säikähdä pukitteluista, muista temppuiluista tai kun tipun.

Poni tulisi meidän tallillemme Uusimaalle. Saisi hevosseuraa jos tarvitsee. Vanhemmillani on yli 20 vuoden hevoskokemus. Ja ne auttavat tarpeen tullen. Ponin hakeminen tänne onnistuu meidän kyydillä. Laitathan viestiä jos kiinnostuit tai tiedät jonkun paikan mistä saa shettiksiä ylläpitoon! :)

4

186

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ponin omistaja

      Suosittelen että pyydät vanhempia kirjoittamaan ilmoituksen :) Jos itse olisin ponia ylläpitoon antamassa, haluaisin ottaa yhteyttä vanhempiin suoraan, en kirjoitella nettipalstalle tai vastailla lapselle.
      Valitettavasti ala-asteikäinen lapsi (kirjoitustaidon ja mittojen perusteella iän päättelin) ei voi ottaa vastuuta hevosen vuokrauksesta. Muutenkin aina herää epäilykset, kun lapsi kertoo että on kokemusta monenlaisista hevosista ja pärjäävänsä hankalammillekin...

      • Shettis hakusessa

        Olen 12-vuotias. Ja kirjoitin tänne, koska täällä on monia muitakin ilmoituksia, että halutaan ylläpitoon yms. Sitten kun omasta mielestäni löytyy sopiva annan äitini sähköpostin ja he saavat keskustella lisää.


      • Shettis hakusessa

        Ja kirjoitinko, että otan yksin vastuun hepan ylläpidosta..?


    • Shettis ylläpitoon

      Moi! Haluaisi shetlanninponi ylläpitoon kesäksi. Olen 10 vuotta. Olen harrastanut ratsastusta säännöllisesti kahdesti viikossa. Viisi vuotijaasta asti ja tiedän miten hevosia hoidetaan. Tälläkin hetkellä minulla on oma hoito poni. Olen 149cm pitkä ja painan 35kg. Jos olet kiinnostunut niin lähetä sähköpostia [email protected]

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      313
      3827
    2. 209
      3058
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      72
      2594
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      242
      2044
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1485
    6. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      178
      1402
    7. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1381
    8. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1357
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      25
      1344
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1287
    Aihe