Hei! Olen 21-vuotias nuori nainen ja omat selkävaivani alkoivat 1.5 vuotta sitten. Voimakkaat alaselän kivut juuri lanneranka si-nivelalueilla. Tutkitutin asiaa, kivut kestivät elokuusta 2012 tammikuulle 2013 järkyttävinä ja söin koko sen ajan lääkkeitä. Pääsin sitten magneettikuvaukseen mutta muutoksia ei vielä ollut. Samaan aikaan olkapäät molemmat tulehtuneet. Minulla on 27- geeni. Sitte oireet lähtivät kokonaan pois kunnes nyt palasivat takaisin että kroppa on aivan tuskassa. Yleisjaksaminen on huonoa, väsyttää, jäätävät kivut rintakehällä, hartioissa, niskassa ja ryhti on painunut kasaan todella paljon. Ei saa rintakehää suoraksi. Kaulalla imusolmuke tulehtuneen olkapään puolelta turvoksissa. Verikokeissa kävin ko luulivat sen olevan sydäninfarkti niin valkosolujen määrä laskenut puolessa vuodessa erittäin paljon 4.0 sta 3.1een. Ressi on päällä tästä taudista mikä lie nyt sitte onkaan että toivottavasti ei ole mitään vakavaa, meinaan lymfoomaa tai verisyöpää yms. Lääkäriin menen keskiviikkona. Haluaisin kuulla teiltä kanssasisaret ja veljet voivatko oireet olla tällaisia selkärankareumassa. Niin ja aivan jäätävä väsymys kokoajan päällä.
selkärankareuma?
selkärankareuman uhri?!?
1
174
Vastaukset
- ravinto a ja o
mites se ravinto?
http://personal.inet.fi/koti/remeli/reuma.htm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu615103Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti183202- 1422705
Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett162298- 1271814
- 151653
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks1601451Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731397- 951287
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1041284