Nyt ollaan kuulemma työvoimatoimistoa lakkauttamassa loppuvuodesta. Eihän sieltä nykyiselläänkään apua ole saanut kuin maanantaisin, jos esim. uimahallin alennuskuponkia on hankkimassa työttömyyteen nojautuen.
Palveluja aletaan ajaa alas Paimiossa.
7
230
Vastaukset
- rehtori xl
Viinakauppa lähtee ja ehkä myös siwat.
- Lidl tulee
Ei haittaa, kun saadaan Lidl.
- suopeaa on
Juu, poliisikin on lähtenyt ajat sitten, mutta ei se tunnu tahtia haittaavan. Onhan sentään nimike jäänyt rakennuksen seinään. Nyt, kun liikkuvakin poliisi lakkautettiin, pitää varoa vain peltipoliiseja.
- suojaosa
Mistä saisis töitä Paimiossa 274 e per 4 vk á 15 e tunti?
- Marjapellolle
Malta vielä hetki niih pääset pellolle töihin.
- ei tasan mene
Tuo kuponki pitää sitten uusia parin kuukauden välein. Se tietää työttömälle kustannuksia, kun pitää sitä varten matkustaa vieraalle paikkakunnalle. Näin alennuskupongista tuleekin ylennyskuponki.
- keppanakeskari
polkupyörällä pääse,tai joku ystävä vie,edellyttyää että löytyy,ja kuka helvetti töitä kaipaa,olen tullut jo monta vuotta ilmankin toimeen.Hää hää työläiset kyykkyyn.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723003
- 552645
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322255- 792168
- 951976
- 321742
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301330Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319