Nyt ollaan kuulemma työvoimatoimistoa lakkauttamassa loppuvuodesta. Eihän sieltä nykyiselläänkään apua ole saanut kuin maanantaisin, jos esim. uimahallin alennuskuponkia on hankkimassa työttömyyteen nojautuen.
Palveluja aletaan ajaa alas Paimiossa.
7
225
Vastaukset
- rehtori xl
Viinakauppa lähtee ja ehkä myös siwat.
- Lidl tulee
Ei haittaa, kun saadaan Lidl.
- suopeaa on
Juu, poliisikin on lähtenyt ajat sitten, mutta ei se tunnu tahtia haittaavan. Onhan sentään nimike jäänyt rakennuksen seinään. Nyt, kun liikkuvakin poliisi lakkautettiin, pitää varoa vain peltipoliiseja.
- suojaosa
Mistä saisis töitä Paimiossa 274 e per 4 vk á 15 e tunti?
- Marjapellolle
Malta vielä hetki niih pääset pellolle töihin.
- ei tasan mene
Tuo kuponki pitää sitten uusia parin kuukauden välein. Se tietää työttömälle kustannuksia, kun pitää sitä varten matkustaa vieraalle paikkakunnalle. Näin alennuskupongista tuleekin ylennyskuponki.
- keppanakeskari
polkupyörällä pääse,tai joku ystävä vie,edellyttyää että löytyy,ja kuka helvetti töitä kaipaa,olen tullut jo monta vuotta ilmankin toimeen.Hää hää työläiset kyykkyyn.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1084787Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744031476- 1891104
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1101088Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861000Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk14963tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt11948Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47921- 64911
- 64876