Monta henkilöä saa ottaa mukaan synnytykseen Kätilöopistolle?

Heiduliini

Tarvitsen tiedon, voiko Kätilöopistolle ottaa mukaan 2 henkilöä mukaan synnytykseen?Olen saanut erilaista tietoa, kun olen lukenut palstoja. Hyvinkäälle ei saa ottaa, joten Kätilöopisto olisi myös vaihtoehto. Kyse isän lisänä olevasta henkilöstä on oma äiti, eikä suinkaan koulutettu doula, jota hyvinkään sairaala vaatii. En viitsi soittaa kättärille tän takia, koska heillä varmasti muutakin tekemistä...

7

738

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ohhoh

Miksi sinun täytyy äitisikin ottaa synnytykseen mukaan, eikö miehen tuki riitä?

• uilgf

Kysy omasta neuvolasta, he varmaan tietävät, jos et soittaa viitsi.

• Esikoinen

Meillä oli mukana mies ja ihana doula. Jos Turussa se ainakin kävi, itse miettisin myös äitiä, mutta päädyttiin ammattilaiseen. Olen todella tyytyväinen, että otettiin doula. Äitiä ei olisi edes saanut ottaa mukaan.

Jos saa mainostaa niin kotikatilo.fi, löysin sieltä doulan. Onko muilla kokemuksia doulista?

• äitihki

Kättärille saa ottaa kaksi tukihenkilöä, itsekin synnytin siellä miehen ja äidin tukemana :)

Ihanko totta, Hyvinkäälle saa ottaa vain doulan tukihenkilöksi?

• TpinenTulossa

Minulla oli myös sekä äiti että mies mukana koska miestäni hirvitti ponnistusvaihe niin paljon. Äitini oli tukena tuossa ponnistusvaiheessa. Missään vaiheessa ei ollut mitään ongelmia siitä että myös äitini oli mukana.

• kolmeoli

itselläni oli mies, sisko ja hyvä ystävä ..

• SILMÄ-KOVANA

puoliso, lapset, isoäiti tai isoisä, naapuritalon Reiska ja Ulla, koira / kissa ja papukaija, maaseudulta synnyttämään tullessa esim. yksi sika / nauta / lammas

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluaisin rakastaa sinua

Ja olla sinulle se oikea... Rakastan sinua 💗💗💗
      Ikävä
      52
      4528
    2. Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen

Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot
      Maailman menoa
      149
      4187
    3. Tiedätkö mihin

Ominaisuuksiin rakastuin sinussa?
      Ikävä
      67
      3832
    4. onko kaivattusi

vaarallinen? :D
      Ikävä
      125
      3790
    5. Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti

Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans
      Maailman menoa
      43
      3615
    6. Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"

Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe
      Maailman menoa
      77
      3453
    7. Pieni galluppi

Mitäs lahjaa odotat joulupukilta.
      Ikävä
      98
      3021
    8. Olisiko sinulla

Jonossa vaihtoehtoja, ehkä
      Ikävä
      54
      2875
    9. Mitä tuntemuksia

Rakkaasi ääni herättää?
      Ikävä
      25
      2696
    10. Korjaamo suositus

Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p
      Hyrynsalmi
      14
      2394
    Aihe