Onko kukaan käynyt ja paljon maksoi? Hinnastossa ei näy hintaa.
Terveystalo ja sydämen ultraääni tutkimus
14
5880
Vastaukset
- Tyghjjghh
10 minuutin tutkimus. Varmasti maksaa satoja euroja. Mitä voisi saada selville? Läppävian, sydämen laajentumisen. Tuskin kannattaa määrätä itselleen tuollaista tutkimusta.
- Hyvä tutkimus
Paljonkin saa selville. Ei tuota voi määrätä itselleen edes Terveystalossa, minulle sen määräsi kardiologi. Tarkan hinnan saat kysymällä.
- kandipaatti
Ja mitäköhän olis tarkoitus tällä tutkimuksella hakea? Vai olisko vain kiva nähdä että siinä se pumputtaa?
Potilailla ei monestikaan ole mitään älyä siitä, mitä milläkin tutkimuksella voidaan selvitellä ja mitä taas ei. Eli menepä ihan terveyskeskuslääkärille, kerro vaivasi niin ammattilainen pähkää, tarvitaanko tässä sydämen ultraääni, paksusuolentähystys vai kenties psykiatrin konsultaatio.- Vajavainen1234
Lääkärin lähetteellä sinne nytkin, ei sinne huvikseen pääse. En saanut TKssa apua.
- Hyvä tutkimus
Vajavainen1234 kirjoitti:
Lääkärin lähetteellä sinne nytkin, ei sinne huvikseen pääse. En saanut TKssa apua.
Hei vajavainen 1234, tarkan hinnan saat Terveystalon ajanvarauksesta,niissä on paikkakuntakohtaisia eroja.
Siinä selviää sydämen rakenteelliset viat, läppävuodot, sairastetut infarktit, nämä tulee mieleen. Soita ja kysy hintaa.
- Sydän uä tehty
Voit myös varata ajan esim. Terveystalon kardilogille.Ajanvaraus toimii 24/7. Meneekö joku tk:n, sydänasioissa? Ei kai.
- Sydämen uä tehty
ei siis kardilogi vaan kardiologi
- kandipaatti
Missä tahansa terveysasioissa on oikea osoite terveyskeskuslääkäri. Vain lääkäri osaa arvioida, minkä alan erityisasiantuntijaa potilas ehkä tarvitsee. Rintakehän kiputuntemuksissa kun saatetaankin tarvita vaikkapa keuhkolääkäriä, fysiatria tai reumatologia. Ja monissa sydänoireissa pärjätään ihan yleislääkäritasolla, jopa rasituskokeita tehdään monissa terveyskeskuksissa. Ei aina tarvita suoraan kardiologia.
- Käytän yksityissekt.
Voi, voi kun osa meistä asioi pelkästään yksityissektorilla. Siellä pääseen suoraan asiantuntijan luo ilman välikäsiä ilman lähetteitä. Rahalla saa jne.
- Kuka jonottaa
Vielä lempilauseeni, eli perusterveydenhuolto on kriisissä.
- Ko ettu
Tk viimeinen osoite,jos terveysongelmia.
- Anonyymi
Samaa mielltä. Pirun vaikeaa on. Veroina maksat kyllä terveydenhuoltoa,
mutta apua ei saa !!! GRRR !!!
En päässyt sydänultraan. Viisi vuotta oli päivittäin sydänhäiriöitä, jotka
haittaavat pahasti elämää ja pelottavat. TK-lekuri ei piitannut mitään.
Menin yksityiselle kolme vuotta sitten. Minulla on aortttaläppävuoto,
olen nyt seurannssa - yksityisellä. TK ei välitä paskojakaan.
- Anonyymi
Mehiläisessä hinta oli 407€ ja päälle lääkärinpalkkio 120€ . Kela-korvauksen jälkeen lasku oli 499€.
- Anonyymi
Kiitos tiedosta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?5476946Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3212599Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3872015- 1271216
- 301158
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl41138- 85975
Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel99951Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60925- 41812