Terveystalo ja sydämen ultraääni tutkimus

Vajavainen12345

Onko kukaan käynyt ja paljon maksoi? Hinnastossa ei näy hintaa.

14

5950

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tyghjjghh

10 minuutin tutkimus. Varmasti maksaa satoja euroja. Mitä voisi saada selville? Läppävian, sydämen laajentumisen. Tuskin kannattaa määrätä itselleen tuollaista tutkimusta.

• Hyvä tutkimus

Paljonkin saa selville. Ei tuota voi määrätä itselleen edes Terveystalossa, minulle sen määräsi kardiologi. Tarkan hinnan saat kysymällä.

• kandipaatti

Ja mitäköhän olis tarkoitus tällä tutkimuksella hakea? Vai olisko vain kiva nähdä että siinä se pumputtaa?

Potilailla ei monestikaan ole mitään älyä siitä, mitä milläkin tutkimuksella voidaan selvitellä ja mitä taas ei. Eli menepä ihan terveyskeskuslääkärille, kerro vaivasi niin ammattilainen pähkää, tarvitaanko tässä sydämen ultraääni, paksusuolentähystys vai kenties psykiatrin konsultaatio.

• Vajavainen1234

Lääkärin lähetteellä sinne nytkin, ei sinne huvikseen pääse. En saanut TKssa apua.

• Hyvä tutkimus
        Vajavainen1234 kirjoitti:

Lääkärin lähetteellä sinne nytkin, ei sinne huvikseen pääse. En saanut TKssa apua.

Hei vajavainen 1234, tarkan hinnan saat Terveystalon ajanvarauksesta,niissä on paikkakuntakohtaisia eroja.
        Siinä selviää sydämen rakenteelliset viat, läppävuodot, sairastetut infarktit, nämä tulee mieleen. Soita ja kysy hintaa.

• Sydän uä tehty

Voit myös varata ajan esim. Terveystalon kardilogille.Ajanvaraus toimii 24/7. Meneekö joku tk:n, sydänasioissa? Ei kai.

• Sydämen uä tehty

ei siis kardilogi vaan kardiologi

• kandipaatti

Missä tahansa terveysasioissa on oikea osoite terveyskeskuslääkäri. Vain lääkäri osaa arvioida, minkä alan erityisasiantuntijaa potilas ehkä tarvitsee. Rintakehän kiputuntemuksissa kun saatetaankin tarvita vaikkapa keuhkolääkäriä, fysiatria tai reumatologia. Ja monissa sydänoireissa pärjätään ihan yleislääkäritasolla, jopa rasituskokeita tehdään monissa terveyskeskuksissa. Ei aina tarvita suoraan kardiologia.

• Käytän yksityissekt.

Voi, voi kun osa meistä asioi pelkästään yksityissektorilla. Siellä pääseen suoraan asiantuntijan luo ilman välikäsiä ilman lähetteitä. Rahalla saa jne.

• Kuka jonottaa

Vielä lempilauseeni, eli perusterveydenhuolto on kriisissä.

• Ko ettu

Tk viimeinen osoite,jos terveysongelmia.

• Anonyymi

Samaa mielltä. Pirun vaikeaa on. Veroina maksat kyllä terveydenhuoltoa,
        mutta apua ei saa !!! GRRR !!!

En päässyt sydänultraan. Viisi vuotta oli päivittäin sydänhäiriöitä, jotka
        haittaavat pahasti elämää ja pelottavat. TK-lekuri ei piitannut mitään.

Menin yksityiselle kolme vuotta sitten. Minulla on aortttaläppävuoto,
        olen nyt seurannssa - yksityisellä. TK ei välitä paskojakaan.

• Anonyymi

Mehiläisessä hinta oli 407€ ja päälle lääkärinpalkkio 120€ . Kela-korvauksen jälkeen lasku oli 499€.

• Anonyymi

Kiitos tiedosta!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      146
      6130
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      25
      3736
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      128
      2931
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      49
      2620
    5. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      41
      2560
    6. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2026
    7. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      269
      1924
    8. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      51
      1858
    9. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      34
      1633
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1620
    Aihe