Hei!
Onko kukaan lasten kanssa matkustanut ko. hotelliin ? Kokemuksia ? Erityisesti huoneen koosta ja all inclusiven toimivuudesta :)
Kultahietikolla Hotelli Slavey ?
matkakuume nousee 35
3
203
Vastaukset
- Tartza
Hei! Mielenkiinnolla kuulisin myös kokemuksia, koska mekin olemme lähdössä ko. hotelliin viikoksi heinäkuussa:)
- Tartza
Niin, ja olispa melko mainiota, jos samaan hotelliin ja samaan aikaan sattuisi suomalainen lapsiperhe (jossa olisi ainakin yksi esiteini neiti) :)
- family
Oltiin kesällä 2012heinäkuussa ks hotellissa huone ok siivous pelasi all inclusive oli hyvää ruokaa lapset tykkäs jälkkäri kakukut esim viime kesänä sama paikka mutta tjäreborgin matkalla ja eri hotelli green park pettymys suuri nyt olemme lähdössä kesäkuussa sunny Beachin ja hotelli on iskar
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997893- 1075627
- 2754891
- 494863
- 763637
- 512869
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294