Kun Suomi meni lamaan 90-luvun alussa kiristettiin paljon pakkohoitoonohjausmääräämistä, koska se maksaa niin paljon. Tältä palstalta pitäisi ainakin yksi sairas ohjata pakkohoitoon, kun terrorisoi palstaa ruotsinkieltä ja ruotsinkielisiä haukkumalla.
Mielisairasta puuhaa. Jos luet tämän, niin mieti vähän olisiko syytä kääntyä terapeutin puoleen.
Miksi pakkohoitoonohjaus on niin vaikeaa
17
117
Vastaukset
- Suomalaisena tässä
Toivottavasti sinä itse menet hoitoon sillä sinulla ei ole oikeuksia alkaa
antamaan ohjeita yhtään mihinkään.
Te hurrit olette kaikenlisäksi erittäin röyhkeitä että meneppä sinä svedaripelle
itse hoitoon sillä sitä sinä sontakasa hurriloinen tarvitset pikaisesti!- en oo muuten hurri
Korjaus: ei minään suomalaisena, vaan kusipäisenä häirikkönä, joka ei säännöistä piittaa.
- Suomi on Suomalainen
Oo vaikka mikä mutta sinä hurriloinen voisit alkaa elämään täällä Suomessa.
- ...........
...........
- kusipäiden suomi
Mä olen ajatellut samoin asioista, mutta vastustan kusipäisiä häirikköjä, joten en enää oikein välitä kannattaa teidän asiaannekaan. Kannatusta menetätte, kun ette välitä säännöistä ettekä hyvistä tavoista. Häiriköimisellä saatte itsellenne trauman ettekä koskaan asiaanne lävitse.
Minä olen fiksu ja tasan tarkasti koulutettu suomalainen ja suomenkielinen, mutta mua ottaa päähän kusipäiset häiriköt josta syystä saatte vastaanne myös minun kaltaisiani kirjoitus- ja ajattelutaitoisia henkilöitä ja sen vuoksi aluperin hyvä asia menee varmasti kiville. Kiitos siis siitä kusipää.
- Näin se tulee olemaa
Haista paskaasi vedaripelle me ei sinun kannattamisestasi olla yhtään
millään ja pakkoruotsitus tulee poistumaan ja näin on marjat!- lamf
Kiitos samoin !
- Suomi on Suomalainen
Nämä teidän ohjauksenne pitäisi työntää teidän persekoloonne senkin hurrit !
- huh,huh..
Tämä on siis seioripuolueen palsta ???
- jytky tulee
huh,huh.. kirjoitti:
Tämä on siis seioripuolueen palsta ???
Hurritteluteemalla eduskuntaan ?
- Jatkuuko tyhmyys
Pakkoruotsitus on teemana seuraavissa vaaleissa!
- 876er
Onneksi olkoon.!
- svedujen toiveuni
Neuvostoliitossa oli tapana sulkea järjestelmän arvostelijat mielisairaalaan. Perusteena oli että kommunismin vastustajan täytyi olla jo lähtökohtaisesti hullu.
Suomessa kaksi eniten demokratialle ja vapaudelle vihamielisintä puoluetta ovat vihreät ja Rkp. Kävisi varmasti hyvin ruotsinkielisille jos Suomen järjettömän "kaksikielisyyden" arvostelu kriminalisoitaisiin ja kielivapauden kannattajat suljettaisiin mielisairaaloihin.- Paljon mätää RKP:ssä
Siltä tosiaan näyttää RKP ja sen hännystelijät ovat röyhkeimpiä mitä
on olemassakaan. Suomessa ei ole soveliasta puolustaa suomalaisuutta
eikä sitä suomalaisuutta saisi tuoda esille näkyvästi, koska se on silloin kielivähemmistöön kohdistuvaa rasismia. - 8765rt
Paljon mätää RKP:ssä kirjoitti:
Siltä tosiaan näyttää RKP ja sen hännystelijät ovat röyhkeimpiä mitä
on olemassakaan. Suomessa ei ole soveliasta puolustaa suomalaisuutta
eikä sitä suomalaisuutta saisi tuoda esille näkyvästi, koska se on silloin kielivähemmistöön kohdistuvaa rasismia.Hurrittelu on kielirasismi.
- Hyvä ruotsalainen
RKP on Dalinistinen puolue ja sen opit viittaavat selvästi entiseen neuvostoliittoon.
- Hyvä ruotsalainen
Tuossa aloittaja haluaisi laittaa seniorit pakkohoitoon ja pois yhteiskunnan
päätännöistä ja palveluista. Tosiasiassa meidän hallitus toimii tuon periaatteen
puolesta ja eiköhän se RKP ole sielläkin meklarina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303441Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs81484Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131453Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2241235Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34873Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht241861- 60859
Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ66844Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.122818Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲97798