Hollannissa ovat jo hinnoitelleet tämän uuden nelisylinterisen 190hv dieselin.
Suomen hinnat senkun viipyy............................
Uusi V40 D4
7
536
Vastaukset
- Tahtoo tän
Niin ne päästöt, 85grammaa.
- KepajeeVolvou
Suomen tuotanto alkaa 25viikon päästä joten en usko että on niin kammo kiire saada hinnastoon..
- Sulis
keppi 33,5t€ ja tomaatti 36t€ busineksenä...
- paska auto
Sulis kirjoitti:
se on silti volvo
- rivakka peli!
Sulis kirjoitti:
Halpa on noin tehokkaaksi ja kiihtyväksi premiumiksi! Ja nyt saa Ocean Race Busineksena myös, nahkaverhous ja metalliväri samalla hinnalla. V40 D4 on varmasti paras malli V40:stä uudella automaatilla. Päästöt silti vain 106 g/km mutta kulku ei paljon jää T5:sta.
- veekuuskymppinen
Ihan vaan mielenkiinnon vuoksi kysäisen, että mihin sitä posketonta suorituskykyä tarvii? Et varmaan asuntovaunua tai muuta raskasta lastia pikkuvollella kuskaa? Mulla 163 heppanen D3 ja ikinä kaikkia koneja ole tarvinnu hätistellä, ja jaloissa en pyöri.
- turhaa vikinää
ei ylimääräisestä tehosta mitään haittaa ole, mukavaahan se on joskus polkaista ja nauttia hienosta kulusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2284397Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii732846- 472393
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431687- 781369
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘631028PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64840
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86834Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53832