Daewoo syrjäyttää Ladan

Ostaja

Kokoluokassaan ja hinnassa kyllä.Näyttää myös siltä,että laadussa ja varustelussa myös.Daewoo on mielestäni ylivarusteltu.Ottaen huomioon,että mahdolliset ostajat ovat työväenluokkaa.Tuskin kukaan herranketku jonka palkalla ei ole ylärajaa edes käy vilkaisemaan tuon hintaluokan kulkuneuvoja.

3

1465

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • työmies

Miksi työmies ei saisi istua nahkapenkillä ja nauttia automaattivaihteesta ja automaattisesta ilmastoinnista sekä muutoinkin toimintavarmasta ja mukavasta autosta?

Hyvä ja reipas työmies ei ole kommunisti, jolle Lada on idealistisista syistä ainoa oikea auto.

Sinä olet tietysti jonkun ison firman hallintohenkilöstöä. Teet jotain turhaa paperin pyöritystä ja jos amerikkalaiset ostavat yhtiön, niin sinulle tulee potkut ensimmäisenä.

• Ins.

Yhdyn näkemykseen varusteltujen halpojen uusien autojen haitoista. Nyt ei tunnista eliittiä liikenteestä, kun halpisautoista tehdään liian näyttäviä.

• työmies
        Ins. kirjoitti:

Yhdyn näkemykseen varusteltujen halpojen uusien autojen haitoista. Nyt ei tunnista eliittiä liikenteestä, kun halpisautoista tehdään liian näyttäviä.

Jos ongelmasi on, että joku luulee autoasi tavalliseksi, niin suosittelen ostamaan uuden Rolls-Roycen. Siitä näkee vähemmänkin autoja tunteva, että se on kallis.

Eihän kukaan tietenkään tajua, että auto on niinkin kallis kuin 800.000 euroa, mutta mitä sitten. Eipähän kukaan luule enää, että olet tavallisen rahvaan edustaja.

Minä ostan mahdollisimman halvalla mahdollisimman hyvää laatua. Niin katsos järjellä ajatteleva kuluttaja tapaa toimia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.

Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.
      Sinkut
      238
      1522
    2. Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi

Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va
      Maailman menoa
      292
      1118
    3. Sysmän "ilon päivä"

Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan
      Sysmä
      68
      812
    4. Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä

Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä
      Ikävä
      48
      733
    5. Pakko myöntää mies

En mä aina ihan rehellinen sulle ollut
      Ikävä
      120
      653
    6. Riitastako pelastaja

Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt
      Kemijärvi
      35
      602
    7. Joka ilta mietin

sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka
      Ikävä
      27
      595
    8. Timo Vornanen.

On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.
      Maailman menoa
      49
      555
    9. Luottamus

Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.
      Ikävä
      94
      525
    10. mielikuva

Mitä luulet hänen ajattelevan sinusta?
      Ikävä
      41
      511
    11. 32
      501
    12. 45
      497
    13. Kadutko mies sitä miten reagoit?

..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺
      Ikävä
      48
      495
    14. Mikä kaivatullesi

On tärkeintä elämässään?
      Ikävä
      32
      464
    15. Millaisen talvitakin haluaisit?

Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain
      Sinkut
      77
      451
    16. Olisitko nainen ihan nolona

Jos et saisikaan sitä nousemaan...
      Sinkut
      77
      422
    17. Onko kahvila Retro samalla pub???

Netin mukaan anniskeluoikeudet. Käykö tuolla kaljoitteluporukkaa? Onko iltaviihdettä? Olen muuttamassa marraskuussa Kuhm
      Kuhmo
      8
      417
    18. Iivari esittää poliisin tutkintaa

Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivari on pannu ison pyörän liikkeelle. Entinen Kemijärven historian lyhimmän kaupunginj
      Kemijärvi
      21
      401
    19. Oletteko täyttä sataa?

Muuta etunimienne kirjaimet numeroiksi. Esim. Mia ja Risto siitä tulee 8 numeroa. Laske ne yhteen . Paljonko tulee?
      Ikävä
      33
      400
    20. Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki

Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K
      Viihde ja kulttuuri
      7
      392
    Aihe