Tietääkö kukaan millon uudet Drive E moottorit tulee T3 ja T4 bensa moottoreihin?
Olis kiva tietää,kuinka paljon päästöt tippuu noissa koneissa ja muuttuuko teho-ja vääntö lukemat jne.
UUdet Drive E moottorit!
4
334
Vastaukset
- Aivan upeita!!!!
Tässä tietoa:http://www.kauppalehti.fi/auto/uutiset/volvo pusersi tehomyllyjen paastot vahiin/201402646929
- EKP-67
Tossahan mainitaan ainoastaan T5 ja D4 päästöt,tehot,vääntölukemat jne.
Kysyinkin siis pienempien bensa koneiden(Drive-E-moottoreista:T3 ja T4)päästöista,tehoista jne? - Sulis
Uudet D2/D3/D5 koneet pitäsi ensivuonna tulla myntiiin bensoista ei ole ollut mirään puhetta mutta varmaan samaan aikaan. 20-30% on luvattu päästöissä tehot about samat kun nyt mutta vääntävämpiä.
- Volvoilija S60
http://www.thetruthaboutcars.com/2014/01/twincharging-is-volvos-replacement-for-displacement/
Linkissä puhutaan lähinnä USA:n vietävistä malleita ja mainitaan T3:n tehoiksi 148 hv ja T4:n 188 hv. Jostain olin lukevinani EU-malleissa tehojen olevan 140 hv ja 190 hv? Selvinnee Volvon virallisesti julkitaessa kyseiset moottorit.
Itse olin alunperin kiinnostunut juuri tuosta T4:ta, kunnes kävin koeajamassa D4:n uudella automaatilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa853097Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3192741Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1911516Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621202Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2401161Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281011- 79967
- 117960
- 70948
- 72914