Tietääkö kukaan millon uudet Drive E moottorit tulee T3 ja T4 bensa moottoreihin?
Olis kiva tietää,kuinka paljon päästöt tippuu noissa koneissa ja muuttuuko teho-ja vääntö lukemat jne.
UUdet Drive E moottorit!
4
322
Vastaukset
- Aivan upeita!!!!
Tässä tietoa:http://www.kauppalehti.fi/auto/uutiset/volvo pusersi tehomyllyjen paastot vahiin/201402646929
- EKP-67
Tossahan mainitaan ainoastaan T5 ja D4 päästöt,tehot,vääntölukemat jne.
Kysyinkin siis pienempien bensa koneiden(Drive-E-moottoreista:T3 ja T4)päästöista,tehoista jne? - Sulis
Uudet D2/D3/D5 koneet pitäsi ensivuonna tulla myntiiin bensoista ei ole ollut mirään puhetta mutta varmaan samaan aikaan. 20-30% on luvattu päästöissä tehot about samat kun nyt mutta vääntävämpiä.
- Volvoilija S60
http://www.thetruthaboutcars.com/2014/01/twincharging-is-volvos-replacement-for-displacement/
Linkissä puhutaan lähinnä USA:n vietävistä malleita ja mainitaan T3:n tehoiksi 148 hv ja T4:n 188 hv. Jostain olin lukevinani EU-malleissa tehojen olevan 140 hv ja 190 hv? Selvinnee Volvon virallisesti julkitaessa kyseiset moottorit.
Itse olin alunperin kiinnostunut juuri tuosta T4:ta, kunnes kävin koeajamassa D4:n uudella automaatilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882