Tietääkö kukaan millon uudet Drive E moottorit tulee T3 ja T4 bensa moottoreihin?
Olis kiva tietää,kuinka paljon päästöt tippuu noissa koneissa ja muuttuuko teho-ja vääntö lukemat jne.
UUdet Drive E moottorit!
4
396
Vastaukset
- Aivan upeita!!!!
Tässä tietoa:http://www.kauppalehti.fi/auto/uutiset/volvo pusersi tehomyllyjen paastot vahiin/201402646929
- EKP-67
Tossahan mainitaan ainoastaan T5 ja D4 päästöt,tehot,vääntölukemat jne.
Kysyinkin siis pienempien bensa koneiden(Drive-E-moottoreista:T3 ja T4)päästöista,tehoista jne? - Sulis
Uudet D2/D3/D5 koneet pitäsi ensivuonna tulla myntiiin bensoista ei ole ollut mirään puhetta mutta varmaan samaan aikaan. 20-30% on luvattu päästöissä tehot about samat kun nyt mutta vääntävämpiä.
- Volvoilija S60
http://www.thetruthaboutcars.com/2014/01/twincharging-is-volvos-replacement-for-displacement/
Linkissä puhutaan lähinnä USA:n vietävistä malleita ja mainitaan T3:n tehoiksi 148 hv ja T4:n 188 hv. Jostain olin lukevinani EU-malleissa tehojen olevan 140 hv ja 190 hv? Selvinnee Volvon virallisesti julkitaessa kyseiset moottorit.
Itse olin alunperin kiinnostunut juuri tuosta T4:ta, kunnes kävin koeajamassa D4:n uudella automaatilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741