Missä olisi?
-Varsinais-Suomi
-Ikäraja n. 12-1*
- Hyvä ilmapiiri¨
-Kiltit hevoset
-Ei hirveesti hintaa
IssikkaLeirejä?
6
200
Vastaukset
- ApuaKaivataan:)
Pienen ajomakan päässä Turusta :)
- issikka_lover
En tiedä itse onko turun lähellä issikkatalleja mutta itse missä olen käynyt niin lapissa lapin vaellushevoset on aivan parhaat issikat ja hyvää opetusta upeat maastot sekä mukava henkilökunta. Suosittelen todella lämpimästi!!
- Sama^^
Ääk, käykö täällä ketään?
- Issikkaratsastaja
Ei kauhean halpa leiri, mutta mahtava sellainen! Issikkaleiri Tuulensillan tallilla. Vapaita paikkoja nuorten leirillä yli 12-vuotiaille. http://www.tuulensillantalli.fi/toiminta/leirit/
Itse ilmoittauduin jo täynnä olevaan leiriin. Hinta on aika kallis koska leirillä on TÄYSIHOITO eli ruoka tyyliin 5 kertaa päivässä! Mahtavat ja kiltit hevoset ei pukittele! Maastot- tuulensilta
Tuulen silta on kyllä kiva paikka:D!!! Ja Jones on ihana
- tuulensilta
Tuulen silta on kyllä kiva paikka:D!!! Ja Jones on ihana
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.105006- 792697
- 462632
Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei132010Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa -kaudesta
Unelmia Italiassa -sarja on ollut supersuosittu ja uutta kautta on odotettu. Nyt on tullut se aika, että TV-katsojat pää71743- 471740
- 421695
- 221666
Salatut elämät: Lola Odusoga -paljastus - Tämä suosii tiettyjä Salkkarit-faneja!
Salatut elämät vetää katsojia tv-ruudun äärelle jaksosta, kaudesta ja vuodesta toiseen. Tähän mennessä sarjaa on nähty j71651Lähtisitkö Erikoisjoukot-leirille? Yksi kokelas paljastaa karun totuuden kulissien takaa
Erikoisjoukot realityssä kokelaat kohtaavat omat henkiset ja fyysiset rajansa. Nyt yksi kokelas paljastaa karun totuuden171651