Nokialaisten leipomoiden

taikinat ulkomailta?

Tuli tässä vain sellainen asia mieleen että kun täällä Nokialla on esim Lehtonen,kataja..jne..jne..leipomoita että valmistetaanko kyseisissä leipomoissa myytävät pullat / muut leivonnaiset ulkomailta tuotuun valmiiseen taikinaan vai leivotaanko kaikki leivonnaiset varmasti 100 % alusta loppuun täällä Nokialla / leipomossa ? Esim Lidl,K ja S-ryhmän kaupat sekä Siwat ja Valintatalot valmistavat mitä ilmeisimmin paistotuotteensa valmiiseen taikinaan joka tulee ulkomailta mutta toimivatka leipomot niin ?

Ja mitä tulee Nokialaisten leipomoiden asiakaspalveluun niin sanon vain sen verran että Lehtosen asiakaspalvelu on aivan järkyttävän huonoa ja kaikin puolin karseaa. Vaikka en ikinä saisi käntyn känttyä niin sen lafkan ovea en enään avaa !!

20

3327

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • epäilet taikinaaa

Niin no,epäilet missä taikina on valmistettu ja sitten saat huonoa palvelua ni mikäs sun ongelma sitten olikaan?

• 868568565

Aloittajan hän ongelma on nähtävillä silloin kun hän katsoo peiliin.

Ja leipomot tekee taikinansa itse. Paistopisteet lämmittävät valmiskamaa.

• Jolleri

Lehtosella käynyt, aina kaikki ok!
      Kyllä suuntaus on se, että leipomot ei omia taikinoita käytä,
      ulkomaista valmispaisto tuotetta tekevät.
      Kun kauppa on siirtynyt Citymarketille, niin Nokian keskusta on yllättän
      autio, ei voi olla vaikuttamatta keskustan leipomoiden liikevaihtoon.
      Lidl valmispaisto on niin hyvä, että väki ostaa tuotteensa sieltä.

• ...

Täytyy sanoa,että Lehtoselta olen saanut erinomaista(kin) palvelua. Että siitä heitä en kyllä moittisi. Ymmärrän kyllä ,että jos jossain liikkeessä on tullut huonoa palvelua, niin vaikeaa sitä on samaan paikkaan uudestaan mennä. Itselläkin saattaa mennä vuosikausia, että avaan saman oven uudestaan.

Kakutkin ovat olleet Lehtosella (ainakin tähän mennessä) paikkakunnan parhita (joskus tilattiin paljon Tampereelta, kun Nokian tarjontaa ei vielä tunnettu ja ihan samaa taso Lehtosella). Tilaamme yleensä suklaatäytteellä. Yhdessä lastenkakussa tosin se hahmo oli vähän kötöstelty, mutta muuten ei ole nekään olleet huonosti tehtyjä.

Lidl:n leipäosasto on kyllä hyvä. Ei se siitä ulkomaisuudesta ole yhtään huonontunut. K-kaupoissa taitaa olla Fazerin paistopiste? Missä lienee taikinat tehdään? Samahan se on hampurilaispaikoissa: 80-90% raaka-aineista tai osakomponenteista tehdään Ruotsissa, Virossa tai Puolassa (tässä järjestyksessä). Sämpylät taitavat olla kaikki ulkomaisia (lue: ruotsalaisia).

• Ei Jehovien lafkaan!

Mikäli olen oikein ymmärtänyt niin Lehtosen leipomolla työskentelevistä työntekijöistä on hyvin moni Jehovantodistaja joten eiköhän kyseisen leipomon karsea asiakaspalvelu johdu juuri tästä syystä ?? Minä itse olen Helluintaiseurakunnan jäsen ja oletan että lehtosen työntekijät tietävät sen ja tämän vuoksi suhtautuvat minuun huonosti...

• MekkaRies

Lähtökohtaisesti leipomot tekevät tuotteensa alusta alkaen itse, myös taikinan. Lehtonen on mielestäni Nokian paras leipomo, maukkaimmat pullat, kermamunkit ja pikkusuolaiset, täytettä on ja tuotteet on kokoonsa nähden kohtuullisella hinnalla. Ainoa moitittava tuote on lihapiirakka, jossa on sitä samaa harmaata kissanlihaa kuin kaikkialla muuallakin.

Vielä kun jostain saisi Andersonin leipomon lihapiirakoita, sisällä oli ehtaa jauhelihaa ja kananmunaa, oli rasvaista kuin mikä (pakattiin muovipussiin ennen kuin laitettiin kääreeseen). Syntisen hyvää, kaiholla muistelen edelleen. Andersonin leipomohan oli Koskenmäessä mutta lopetti tuossa vissiin jo liki viisi vuotta sitten (koska työn jatkajaa ei löytynyt).

Takaisin Lehtoseen, asiakaspalvelussa ei ole ikinä mitään vikaa ollut minusta ainakaan. Luultavasti metsä vastaa kuin sinne huudetaan, tässäkin asiassa.

Ja tosiaan Lidliin, Prismoihin ynnä muihin kauppoihin ja huoltamoihin pullat kulkevat valmiina pakasteina - siis, niitä ei tarvitse sen kummemmin leipoa, vain lyödä uuniin. Tiedän, koska itse olen kuskannut niitä laatikkokaupalla muiden tuotteiden ohella.

• .....

Ei olee Lehtosella jehovia..puhut mitä puhut..ota ensin asioista selvää ja katso peiliin.Hyvä palvelu ja tuoreet hyviä.

• .....
        ..... kirjoitti:

Ei olee Lehtosella jehovia..puhut mitä puhut..ota ensin asioista selvää ja katso peiliin.Hyvä palvelu ja tuoreet hyviä.

Korjaus edelliseen.tuotteet.

• Hyviä on....l

Hyviä tuotteita tuolla Lehtosella on ja pikkuisen menee kirjoitukset ala-arvoiseksi kun mainintaa uskonnosta.
      Aloittaja laittakoon nimensä esille...kiitos.

• ....

Asiaa puhut...

• 15+16

Jehovantodistajia Lehtosen leipomon perustajaporukka on ollut ja omalla porukallaan pyörittivät leipomoa pitkään. Nyttemmin taitaa olla jo uudemmat yrittäjät paikalla.

Mutta mitä hiton väliä sillä on mitä uskontokuntaa leipurit ja kavilatyöntekijät ovat? Uskonnolla ja leipomotuotteen laadulla ei käsittääkseni ole mitään yhteyttä.

Lehtosen kermamunkki on edelleen maailman paras. Kannattaa testata myös sipulilihapiirakkaa ;)

• totista väkeä

Kalliita on kermikset ja kaikki pullat lehtosella.Hinnat ovat nousseet kokoajan.Palvelukaan ei ole kummosta.Hymyä ei tule koskaan tiskin takaa.

• MekkaRies
        totista väkeä kirjoitti:

Kalliita on kermikset ja kaikki pullat lehtosella.Hinnat ovat nousseet kokoajan.Palvelukaan ei ole kummosta.Hymyä ei tule koskaan tiskin takaa.

Kalliita ja kalliita. Pari euroa (muistanko oikein, että itseasiassa tarkalleen 1.85€?) herkullisesta ja verrattain isosta kermamunkista ei ole mielestäni kallista, varsinkaan kun ei niitä joka päivä tarvitse mättää napaansa - leipomotuotteet ovat ns. ylellisyystuotteita muutenkin.

Plus hintojen nousu ei aina ole yrittäjän ahneuden syy. Jos olet yhtään maailmankartalla niin olet ehkä huomannut, että raaka-aineet, mm. vehnä ja muut viljat kallistuvat huonojen satojen vuoksi. Vuonna 2010 muistaakseni oli ennätyshuono viljasato maailmanlaajuisesti joka kulutti hätävarantoja monista maista. Suomella on vielä se ongelma, että joudumme tuomaan paljon ruokaa maahamme, koska Suomi ei ole läheskään omavarainen.

• rakomakee
        totista väkeä kirjoitti:

Kermamunkit ja monet muut tuotteet on täysin käsityötä. Kermaunkin välissä on jotain muuta kuin sitä teollista kreemiä.

Minä olen kokenut saavani kassalla aina hyvän palvelun ja sekä ystävällisen hymyn kaupan päälle.

• Jolleri

On totta, että Lehtosen Leipomon työntekijät ostivat Leipomon perustajilta.
      Jos perustajat ovat Jehovantodistajia, niin tuskin ovat töihin ottaneet muuta,
      kuin Jehovataustaisia henkilöitä, eli oletan, että sama meno jatkuu, kuin ennenkin.

• Lehtonen boikottiin

On mukava kuulla että Nokialta löytyy ihmisiä jotka ovat saaneet Lehtoselta hyvää palvelua mutta on taivaan tosi että minua kohtaan kyseisen leipomon myyjät ovat erittäin viileitä,etäisiä,luotaan työntäviä ja kaikin puolin ikäviä. Ei irtoa edes hymyn häivää. Ei mikään. Tästä syystä en enään asioi kyseisessä liikkeessä. Pitäköön känttynsä ja sumppinsa.

Oletan etta Lehtosen myyjien töykeä suhtautuminen minuun johtuu siitä että olen helluntaiseurakunnan jäsen ja he ovat jehovantodistajia ja kumpikin puoli tietää mihin toinen kuuluu. Minun silmissäni jehovat ovat harhauskoisia eksyttäjiä jotka johdattavat ihmisiä Pirun tielle ja Helvettiin. Olen tehnyt kantani selväksi eräälle tuossa keskustassa vastaantulevalle jehovalle joka yritti tyrkyttää minulle Vartiotorni lehteä. Oletan että kantani on täten kaikkien jehovien tiedossa....

• 666 666 666

Ei ole ihme että tuolla asenteella kohtaat viileää suhtautumista. Taidat olla monen silmissä ns. kusipää.

• MekkaRies

Kaikkia ei voi miellyttää. Jostain syystä esimerkiksi yksi Löytiksen lihatiskin muija katsoo aina meikäläistä kuin halpaa makkaraa, ei kysy onko tämä määrä okei kuten toiset tiskin takana työskentelevät, ja minulle länttää tuotteen tiskin päälle, muille se ojentaa tuotteen käteen. En tiedä sitten miten olen häntä loukannut joskus mahdollisesti jossain, aina kiitän palvelusta tästä huolimatta.

• satunnainen_asiakas
        MekkaRies kirjoitti:

Kaikkia ei voi miellyttää. Jostain syystä esimerkiksi yksi Löytiksen lihatiskin muija katsoo aina meikäläistä kuin halpaa makkaraa, ei kysy onko tämä määrä okei kuten toiset tiskin takana työskentelevät, ja minulle länttää tuotteen tiskin päälle, muille se ojentaa tuotteen käteen. En tiedä sitten miten olen häntä loukannut joskus mahdollisesti jossain, aina kiitän palvelusta tästä huolimatta.

onko hän se suurikokoinen nainen, on aina arvoitus, millä tuulella hän on, muut on kyllä tosi mukavia, myös miehet

• kritisoijaaaaa1

Taitaapi tuota uskonto juttuja kirjoittava vaivata pahan kolminaisuus,-pahansuopaisuus,kateus ja katkeruus.Maapallolla on eri uskontoja ja eipä se haittaa kun ei uskonnot tappele keskenään vaan ihmiset.
      Heh,on tämäkin ketju kun menee taikinat ja uskonnot sekaisin niinkuin puurot ja vellit.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. R.I.P Marko lämsä

Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi
      Tampere
      62
      4282
    2. Vappu terveiset kaivatullesi

otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡
      Ikävä
      154
      1812
    3. Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut

Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html
      Maailman menoa
      14
      1513
    4. Puskaradio huutaa

Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !
      Suomussalmi
      35
      1278
    5. Miksi aina vain seksiä?

Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau
      Sinkut
      168
      1063
    6. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      56
      914
    7. Vieläkin jaksaa

naurattaa. 😆 🐽🐷🤣 M - N
      Ikävä
      78
      904
    8. Martinalta vakava ulostulo

Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      167
      829
    9. Hei rakas A,

olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en
      Ikävä
      54
      811
    10. Kyllä sitä on tyhmä

Ettei aikoinaan sua ottanut. Huomenta❤️
      Ikävä
      39
      781
    Aihe