Kuinka kauan teillä joille toimenpide on tehty, niin kesti että putket oli puhtaat? menikö ensimmäisellä 25 runkkauksella? ;)
vasektomia! kauan kesti et olit puhdas?
6
578
Vastaukset
- 3+13
Mulla taisi olla niin että aikaisintaan 2-3kk operaatiosta pääsi jättämään näytteen tutkittavaksi. Meilläpäin piti varata aika labraan tuota varten ja noita näytteitä ei otettu vastaan kuin tyyliin kerran kuussa. Mulla tais mennä jotakuinkin 3kk ja kerralla puhdas näyte.
- sivusta suraaja
moi.
Seuraan tätä hieman sivusta.
Miten vasektomia vaikuttaa itse yhdyntään-siis siihen h-hetkeen?
Siemennestettä ei tule mutta tuleeko mitään?
Onko varsinainen laukeaminen samanlaista kuin ennen vasektomiaa?
Täyttyvätkö kivekset ja tuntuuko paineena?
Mitä muita mahdollisia muutoksia vasektomia toi tullessaan? - 20+12
sivusta suraaja kirjoitti:
moi.
Seuraan tätä hieman sivusta.
Mitä muita mahdollisia muutoksia vasektomia toi tullessaan?Kun leikkauksen turvotukset yms oli hoidettu kuntoon, niin kaikki toimii samoin kuin ennenkin. Eli mälli lentää, määrällisesti varmaan yhtäpaljon kuin ennenkin, nesteessä ei vain enää ole siittiöitä. Ns. painetta kertyy kyllä kasseihin, avian kuten ennen leikkaustakin. Mulla itsellä oli hiukan ongelmia leikkaushaavojen kanssa, 1:n antibioottikuurin jouduin syömään ja aristi tovin aikaa leikkauksen jälkeen.
Muutoksia en itsessä ole havainnut, haluttaa melkein aina, seisoo niinkuin ennenkin... Vaimo tykkää kun ei tarvi käyttä ehkäisyä enää, saa laskea huoletta sisään.
- Kaiken-Kokenut
-ei ole enää fyysisesti mahdollista saavuttaa
-verta
-kivuliasta
-välillä
Mitä muita mahdollisia muutoksia vasektomia toi tullessaan?
-vaimo/tyttöystävä/avovaimo todennäköisesti jättää, mutta toisaalta naiset ei edes enää kiinnosta - 7+1
Leikkauksen jälkeen sai hoitajilta ohjeistusta paperilla. Putket puhdistuu 20-25 lastin jälkeen ja näytteenotto on aikaisintaan 3kk leikkauksesta. No heti 3kk jälkeen viemään näyte sairaalaan. Näyte oli n. 36-38 lasti. Minulla näyte oli puhdas heti.
Hyvä kaveri vei näytteen, oli n. 27-28 lasti ja se ei ollut vielä puhdas. Vei uuden, n. 40 lasti ja sitten oli puhdas. Että näin.... - siemenlinko
3kk ja varmaan 50 lastia ja iloisesti uiskentelevat. Toimenpide epäonnistunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387755Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381955Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251920- 911633
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801565Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071009- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4899Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812