Osaisko joku sanoo mistä johtuu ja pystyykö itse korjaamaan kun tuon hanan "tyvi" vai mikä onkaan oikealla kielellä tiputtaa!! http://i.imgur.com/gU0rlGz.jpg Tässä kuva jos helpottaa enemmän mitä tarkoitan. Harmaa viiva jonka piirsin on vielä putki joka minulla jatkuu lavuaariin ja muualle mutta tuosta kohtaa missä punainen nuoli niin tiputtaa häiritsevän paljon! Pikaista apua tarvitsisin. Kiitos!
Pyykinpesukoneen hanan "tyvi" vuotaa!?!?!
5
12026
Vastaukset
- ip68
Ilmeisesti hana kulma vuotaa , voi yrittää kiristää tai joutuu lksään uuden tiivisteen.
Jos joudut kysyyn neuvoo täältä, et ilmeisesti itse osaa sitä kiristää, eikä jana ole sulle tuttu.- vuotaaaa
Ilmeisesti sulla ei ole asiasta hajuakaan kun käsket vain kiristää ja ei paljo kiristykset auta.
- vuotaaaa
no se on kiristetty ja tiivisteet vaihdoin eilen
- Eteranal
Pistä ruuvimeisselillä sulku kiinni. Siellä pyöreän metallikehyksen alareunassa on reikä josta voi sulkea vedentulon. Sitten pyörität isosta mutterista tuon hanan irti. Vuotaisiko mahdollisesti tämä liitos? Jos se ei vuoda niin sitten vedä se pyöreä metallikehys pois. Jos sulun ja seinästä tulevan putken liitoksessa on vuoto niin kiristä liitosmutteria 1/4 kierros ja vuodon pitäisi lakata. Jos asut vuokra-asunnossa niin homma kuuluu vuokra-isännälle. Nämä vesiputkijutut on sellaisia, että niissä piilee isot vastuut jos homma menee jostain syystä puihin ja kämppä kastuu. Et todellakaan halua olla silloin se, jota osoitetaan sormella.
- oma ennätys 130 000€
Putkihommiin ei kannata sotkeutua ellei ole tukevaa vastuuvakuutusta, eikä välttämättä sittenkään. Tulee kalliiksi jos talo kastuu ja vielä kalliimmaksi jos on kerrostalo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315346- 363701
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833263- 112505
- 292102
- 122027
- 1631876
- 1051352
- 141318
- 1371154