kohdistuvaa seksuaalista väkivaltaa?
Esiintyykö Suomessa aikuisiin miehiin
7
177
Vastaukset
- TulipahanKerrottua
Olin n. 30 vuotta sitten 18-vuotias poika, jonka vanhempi, ainkin 50 kg isompi mies raiskasi anaalisesti. Mies tarjosi alkoholijuomia kotonaan ravintolaillan jälkeen ja kun aloin väsyä (en sammunut), hän tarjosi yösijan, mutta vaati että nukkuisin alasti. Hän tuli viereeni nukkumaan ja yöllä teki tekosensa solmittuaan ensin nilkkani yhteen nippusiteellä tai vastaavalla.
Tapaus oli minulle jonkin verran traumaattinen ennen kaikkea siksi, että sain raiskauksen aikana erektion, minkä mies huomasi ja hän tuotti minulle kädellään siemensyöksyn. Tämän vuoksi en tulkinnut koko asiaa raiskaukseksi pitkään aikaan, vaan itseni "homoksi". Ei tullut mieleenikään että olisin ilmoittaunut asiasta poliisille, ei todellakaan.- Mitä sitte tapahtu?
Joitteko aamulla kahvit ja keskustelitte asiasta?
- Viinanhimo johti
Pakkopyllytykseen. Miksi suostuit nukkumaan alasti? Aikamoinen einari olet..
- Höhöhöhhöhhhhh
Viinanhimo johti kirjoitti:
Pakkopyllytykseen. Miksi suostuit nukkumaan alasti? Aikamoinen einari olet..
Homo-Einari sai munnoo!!
- Tilastot puhuvat
Esiintyy kyllä, mutta lähinnä vain homojen ja maahanmuuttajien keskuudessa.
- Vuosaari gaymadras
koraanikoulussa..
- Mutinaboksi
Kyllä esiintyy, vaikka siitä ei juuri puhuta.
Mielestäni senkin voisi lukea seksuaaliseksi väkivallaksi, että nainen evää mieheltä isyyden ennen lapsen syntymää....
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1113617
- 663257
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342724- 832543
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422154- 972113
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501792Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121716