kohdistuvaa seksuaalista väkivaltaa?
Esiintyykö Suomessa aikuisiin miehiin
7
151
Vastaukset
- TulipahanKerrottua
Olin n. 30 vuotta sitten 18-vuotias poika, jonka vanhempi, ainkin 50 kg isompi mies raiskasi anaalisesti. Mies tarjosi alkoholijuomia kotonaan ravintolaillan jälkeen ja kun aloin väsyä (en sammunut), hän tarjosi yösijan, mutta vaati että nukkuisin alasti. Hän tuli viereeni nukkumaan ja yöllä teki tekosensa solmittuaan ensin nilkkani yhteen nippusiteellä tai vastaavalla.
Tapaus oli minulle jonkin verran traumaattinen ennen kaikkea siksi, että sain raiskauksen aikana erektion, minkä mies huomasi ja hän tuotti minulle kädellään siemensyöksyn. Tämän vuoksi en tulkinnut koko asiaa raiskaukseksi pitkään aikaan, vaan itseni "homoksi". Ei tullut mieleenikään että olisin ilmoittaunut asiasta poliisille, ei todellakaan.- Mitä sitte tapahtu?
Joitteko aamulla kahvit ja keskustelitte asiasta?
- Viinanhimo johti
Pakkopyllytykseen. Miksi suostuit nukkumaan alasti? Aikamoinen einari olet..
- Höhöhöhhöhhhhh
Viinanhimo johti kirjoitti:
Pakkopyllytykseen. Miksi suostuit nukkumaan alasti? Aikamoinen einari olet..
Homo-Einari sai munnoo!!
- Tilastot puhuvat
Esiintyy kyllä, mutta lähinnä vain homojen ja maahanmuuttajien keskuudessa.
- Vuosaari gaymadras
koraanikoulussa..
- Mutinaboksi
Kyllä esiintyy, vaikka siitä ei juuri puhuta.
Mielestäni senkin voisi lukea seksuaaliseksi väkivallaksi, että nainen evää mieheltä isyyden ennen lapsen syntymää....
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418