Kiihottaako naisia katsoa miestään toisen naisen kanssa?

Red224

Monilla miehillä ainakin vaikuttaa olevan fantasiana, että saisivat katsoa toisen miehen naivan omaa naistaan. Päteekö tämä toisinpäin, niin että naiset kiihottuvat siitä, että katsovat toisen naisen panevan omaa miestään?

Minua itseäni kiihottaa ajatus, että toinen, komea ja lihaksikas mies saisi naiseni voihkimaan voimakkaammin ja tulemaan nopeammin kuin minä itse. Onko naisilla samanlaista ajatusta, että kaunis ja seksikäs toinen nainen saisi tyydytettyä miehen paremmin kuin mitä nainen itse kykenisi? Vai onko näystä johtuva kiihotus lähinnä esteettistä?

16

4348

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • parisp(N)

Itse kiihotun kun nään miten toinen nainen ahmii miestäni, eli koskettelee ja ottaa peniksen suuhun ja lopuksi menee päälle ratsastamaan.
      Se että näkee miten nainen haluaa antaa miehelleni ja erityisen kiihottavaa on kun hän työntää kielensä mieheni suuhun syvälle.
      Mun mies kyllä saa orgasmin helposti hyvän käsittelyn jälkeen ja mikäs sen himoittavampaa katsottavaa on kun kahen ihmisen orgasmi.
      En läheskää kiihotu katsomisesta silloin jos mies panee naista.

• Mami 50

Mulla käynyt töistä nuori poika vain naima tarkotuksessa. Joskus kun on naiskavereita juomassa niin halun kun poika riisuu ja naiset ratsastaa ja antaa tussua suuhun nuoltavaksi koko illaan. Viimeksi oli kuusi naista aamuun asti kun nauttivat (mies parka).

• Oul(m)

Vautsi olet varmaan sexi mulle sopiva ,hhhmmmnn.. painasin kyllä syvälleSua..

• homma

Huonoja kokemuksia ainakin itsellä ollut nämä kaksi 2n 1m kimppaa. En ole saanut touhusta oikein mitään ja kaikki tunteet miestä kohtaan kyllä karisevat kun näen hänen kourivan toista naista ja työntyvän sisään paljaalla, vaikka muuta on sovittu. Ei mun juttu yhtään, vaikken tunne edes mustasukkaisuutta. Ehkä en välitä tuosta miehestä sitten alunalkajenkaan tarpeeksi.

• lort

Ei kiihota, en haluaisi nähdä toista naista mieheni kimpussa. Kyllä kimpassa pitää olla useampi mies jos naisiakin on jopa kaksi, ei yksi mies jaksa "nousta" tarpeeksi monta kertaa kahden naisten tyydyttämiseen. Voisi toimia jos molemmat naiset ovat bi tai l. 2m 1n toimii kyllä ja kaikki saavat

• f7tygyobh

Kyllä se mies jaksaa "nousta" jos kahden naisen kanssa sänkyyn pääsee. Tainnu mennä tällä pojalla vain pupu pöksyyn kun ois pitänyt pistää parastaan.

• lsssosolsls

Mulla pikemminkin ongelmana ollut liian nopea tuleminen kahden neidon kanssa touhutessa. Jos molemmilta saa suuseksiä ennen yhdyntää, siinä on jo niin herkillä että mällit meinaa lentää ennen aikojaan kun pääsee itse asiaan.

• sukka.nauha

No ainakin haluaisin itse olla mukana sen toisen naisen lämmittelemisessä. Se ei ainakaan vielä uppoa ilman mustasukkaisuutta, että mies intona panee toista ilman minun osallisuutta. Minulla siis tilanne ratkaisee.

• 18+17

Minä tykkään katsella kun mies panee toista naista. Vielä jos saadaan rakastelutilanne päälle niin aina parempi. Ihana katsoa kun mies nauttii ja tuottaa nautintoa sille toiselle oikein ajan kanssa. Haluan nähdä viehtymystä toistensa välillä että mikään mekaaninen suoritus ei kiihota. Mikään ei ole kiihottavampaa kuin se kun he saavuttavat huippunsa ja mies laskee nautinnolla sisään. Itse saan usein tällöin orgasmin. Ja sitten saa nuolla miehen lastit pillusta. Ihanaa...

• halukas3

Olen 51 v nainen ja itsekin haluaisin kastsella kun mies puuhaa minun läsnäollessa toisen naisen kanssa. Ne naiset on kuitenkin vähässä joka siihen suostuu. Me emme ole niitä ikävä kyllä löytäneet.

• HALUKAS ETELÄSSÄ

Meitä on 50-70v naisia porukassa ja välillä illalla halutaan nauttia. Hommataan nuori poika srippaamaan ja katsellaa, kokeillaan kun rupee seisoo. Sitten naidaan vuorollamme ja loppuillasta kiva katsella kun naiset humalassa väkisin nai.

• Oul(m)

Haluistko mua ,sen jälkeen kun miehes nai jotain vierasta?

• Nainen 50

Minäkatselin netistä kun nuoret pojat naivat ikäistäni naista kimpassa, kyllä siinä yksinäinen nainen kiihottu. Seuraavana päivänä kutsuin naapurin nuoren luokse juomaan votkaa. Näytin saman videon missä pojat kai setsenkyppistä nai. Sillä rupes käsi käymään haaroissa. Riisuin sen rarkut poi kun sitä halutti,sain kyllä moneeen kertaan ja sain katsella kovaa munaa kun katseltiin muita nainteja .

• silmänilona

Olihan hyvä kirjoitus ja tuollainen videoiden katselu olisi kivaa, jos nainen nauttisi. Minä olisin tosi kiihottunut, jos naisen kanssa katselisi videoita ja olisin samalla sidottuna avuttomana. Siinä kovana nainen kiihottuisi ja nauttisi samalla ratsastamisesta, että videoiden katselusta. Avuttomana pitkään kiihottuneena.

• Halukkaita ?

Heko heko kyllä näillä sivuilla saa lukea fantasioita, loruja mielikuvitusta tuntuu riittävän. Olisi pirun hauskaa olla kahden ikäiseni n60v, naisen kanssa, siemailla kuohuvaa, hyväilyä, suukkoja, nuolla karvan verhoamaa riemurasiaa, lopuksi paksu muna liukuu märkään koloonsa, aamulla voi jatkaa siitä mihin illalla lopetettiin.

• Anonyymi

Kyllä kiihottaa! En välttämättä halua olla näkemässä mutta kuvat ja kokemukset kerrottuna myöhemmin sängyssä kiihottaa ihan hirveästi. Haluan myös ehdottomasti että mies todella haluaa tätä toista naista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1214
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1068
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      810
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      804
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      750
    6. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60
      659
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      652
    8. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      48
      652
    9. Nainen, mitä ajattelet minusta?

Mitä tuntemuksia saan aikaan sinussa? :/
      Ikävä
      52
      617
    10. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      50