Lainaaa asuntoa vastaan luottotiedottomalle?

Mistälainaaasuntoa

Mistä luottotiedottomalle asuntoa vastaan lainaa? Olisi tarvetta pikaisesti 12500e lainalle.

16

1369

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kekkonen2

Mihin käyttöön tarvitset lainan?

• Mistälainaasuntoa

Velan pois maksuun tarvitsen lainan.pystyisin maksamaan lainaa 500e kuussa pois

• Myy pois

Eikö ole jo tuossa vaiheessa selkeintä myydä kämppä? Menee se kuitenkin, kun et näköjään pysty saamaan talouttasi järjestykseen.

• sdygiytk

Ei voi myydä kun kämpästä on velkaa enemmän kuin mitä sen arvo...

Mutta eipä se myöskään käy enää velan pantiksikaan kun pankki sen omistaa.

• mistälainaasuntoa
        sdygiytk kirjoitti:

Ei voi myydä kun kämpästä on velkaa enemmän kuin mitä sen arvo...

Mutta eipä se myöskään käy enää velan pantiksikaan kun pankki sen omistaa.

Asunto on arvoltaan 170 000 ja on velaton.

• sdfds
        mistälainaasuntoa kirjoitti:

Missä kämppä sijaitsee? Ja oletko ainoa omistaja ko. osakkeille?
        Onko vakituinen työpaikka?

Saisitko tuolla 12.500€:lla maksettua kaikki muut lainat pois ja tämä lyhennys onnistuisi muiden laskujen jälkeen realistisesti?

• pankista
        mistälainaasuntoa kirjoitti:

Tuolla saat lainaa pankista vaikka on merkintä, jos sinulla on myös maksukykyä.

• sdfsdsd
        pankista kirjoitti:

Tuolla saat lainaa pankista vaikka on merkintä, jos sinulla on myös maksukykyä.

Vastaan kuten toiseenkin ketjuun: EI SAA, ellei maksukyky ole tavallisuudesta poikkeavalla tasolla.

Sanotaan nyt näin, että minulla on aika sisäpiirin tietoa asiasta.

• mistälainaaasuntoa
        sdfds kirjoitti:

Missä kämppä sijaitsee? Ja oletko ainoa omistaja ko. osakkeille?
        Onko vakituinen työpaikka?

Saisitko tuolla 12.500€:lla maksettua kaikki muut lainat pois ja tämä lyhennys onnistuisi muiden laskujen jälkeen realistisesti?

Kämppä sijaitsee Helsingissä.Kyllä saisin kaikki velat maksettua.Lainaa pystyisin lyhentää 500e kuussa.löytyy Vakkarityö

• ass
        mistälainaaasuntoa kirjoitti:

Kämppä sijaitsee Helsingissä.Kyllä saisin kaikki velat maksettua.Lainaa pystyisin lyhentää 500e kuussa.löytyy Vakkarityö

Millaista laina-aikaa ja korkoa ajattelit...? löytyykö anonyymipostia, mistä voisi vaikka kysellä lisää?

Kuten olet varmaan havainnut, niin Suomessa luottohäiriömerkintäinen ei tosiaan lainaa oikein mistään saa.

Se kannattaa kuitenkin muistaa, että yksityisiltä lainaajilta ei lainaa ihan pienellä korolla saa. Nimittäin aika ja vaiva mitä järjestelyihin menee on kuitenkin aika huomattava. Ja koroista sitten verot menee vielä.

Mutta mahdollisesti kuitenkin alle nykyisten korkojen pystyy lainamaan, riippuen millaisia nämä nykyiset velkasi ovat.

• piti minun kohdalla
        sdfsdsd kirjoitti:

Vastaan kuten toiseenkin ketjuun: EI SAA, ellei maksukyky ole tavallisuudesta poikkeavalla tasolla.

Sanotaan nyt näin, että minulla on aika sisäpiirin tietoa asiasta.

Minä sain halvempaa asuntoa vastaan lainaa pankista vaikka olen matalapalkkaisessa mutta varmassa työpaikassa.

• minttukrokants

Minulla vähän sama tilanne, maksaisin 5500 euron lainat pois, joissa kuukausilyhennys on 550e. Jos tämän saisi vaikka 200 euron kuukausilyhennyksellä, helpottuisi elämä paljon. Jäisi sitten vähän sivuun pahan päivän varallekin.

• sdfds

Olisiko sinulla vakuudet lainalle antaa?

• minttukrokants
        sdfds kirjoitti:

Olisiko sinulla vakuudet lainalle antaa?

Esim. kaksi rantatonttia rakennusoikeudella, velattomia. Autokin on, mutta sen arvo on aika vähäinen. Rantatonteista en luovu, siis myy niitä, mutta kävisihän ne vakuutena, jolloin lainan takaisinmaksu olisi pakko, koska niistä en halua tunne- ja järkisyistä luopua myymällä pois. Autohan on semmoinen vakuus, että sillä on harvoin tunnearvoa, mutta rahallinen arvokin laskee aika nopsaan. Joten itse lähtisin noita rantatontteja panttaamaan velkaa vastaan.

tietysti voisin pantata ne pankissakin, jos päädyn sinne ottamaan lainaa, mutta en tiedä, kuinka kovat tulot pankki vaatii nykypäivänä.

• Asdhjk
        minttukrokants kirjoitti:

Esim. kaksi rantatonttia rakennusoikeudella, velattomia. Autokin on, mutta sen arvo on aika vähäinen. Rantatonteista en luovu, siis myy niitä, mutta kävisihän ne vakuutena, jolloin lainan takaisinmaksu olisi pakko, koska niistä en halua tunne- ja järkisyistä luopua myymällä pois. Autohan on semmoinen vakuus, että sillä on harvoin tunnearvoa, mutta rahallinen arvokin laskee aika nopsaan. Joten itse lähtisin noita rantatontteja panttaamaan velkaa vastaan.

tietysti voisin pantata ne pankissakin, jos päädyn sinne ottamaan lainaa, mutta en tiedä, kuinka kovat tulot pankki vaatii nykypäivänä.

No kyllähän tonttien ensisijainen kiinnitys on ihan hyvä vakuus. Pankkeja kuitenkin kiinnostaa myös luottotiedot. Ja maksuvalmius.

Missäs näin fyysisesti asustat kun panttien kanssa pitää tavata jos lainaa miettii?

Entäs anonyymiä postiosoitetta?

• minttukrokants
        Asdhjk kirjoitti:

No kyllähän tonttien ensisijainen kiinnitys on ihan hyvä vakuus. Pankkeja kuitenkin kiinnostaa myös luottotiedot. Ja maksuvalmius.

Missäs näin fyysisesti asustat kun panttien kanssa pitää tavata jos lainaa miettii?

Entäs anonyymiä postiosoitetta?

Voit kysellä lisätietoja jne. minttukrokant ja tämän sivuston posti on mulla käytössä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      262
      4606
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      132
      3003
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      44
      2797
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      76
      1761
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      106
      1624
    6. Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?

Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn
      Maailman menoa
      28
      1493
    7. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      59
      1360
    8. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      94
      1253
    9. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      212
      1138
    10. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      47
      1129
    Aihe