Maksaisitko 300 e?

ei laiskottelua

Koko yö, parikymppinen ihan nätti hoikka amatöörihuora ottaa joka reikään eikä laiskottele

Miksi miehet väittävät että on liian kallis? Sehän on polkuhinta! Koko yö! Miksi yrittävät tingata? Pidänkö puoleni?

97

4136

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Äimän käki

      Se maksaa joka maksaa, minä en maksa yhtään killinkiä kenellekään.

    • Mies.

      En maksasi, kuka jaksaa koko yön tuijotella jotain tuntematonta!

    • 19+11

      Jos ulkonäkö on vähintään perusnätti, ja asennekin kohdallaan, niin tuohan on todella hyvä hinta. Maksaisin heti. Kannattaa unohtaa ne, jotka tuosta vielä tinkaavat. Joillekin tinkareille ilmainenkin on liian kallis, eli he tinkaavat vain periaatteesta.

      • Ammattihoro se on

        Kyseessä ei ole amatööri, koska amatööri ei ota rahaa.


      • truttuu
        Ammattihoro se on kirjoitti:

        Kyseessä ei ole amatööri, koska amatööri ei ota rahaa.

        Ei vaan kyseessä on miesprovo!!!


      • Legionetta
        Ammattihoro se on kirjoitti:

        Kyseessä ei ole amatööri, koska amatööri ei ota rahaa.

        Miten sinä määrittelisit amatöörihuoran?


    • Kyllä koko yö on sen arvoista.

    • ei laiskottelua

      Kiitos kommenteistanne, niitä on tässä saanu lukea suuntaan ja toiseen. Tuntuu että niin moni mies tällä palstalla ja muuallakin väittää hintoja AINA liian kalliiksi. Minä en ole mikään ammattilainen enkä kauneuskuningatar, mutta olen todella nuori ja ihan söpö, minusta koko yön jyystö joka reikään ei todellakaan lähde alla kolmella sadalla! Minusta se on polkuhinta!

      Siinä ei edes ole mitään tuntitaksaa, kelatkaa jos ottaisin vaikka satasen tunnin nussimisesta, koko yö voisi olla lähemmäs jotain 800. Minä en kuitenkaan raaski pyytää yli 300, ja silti asiakasehdokkaan sanovat "no ei ole halpaa"

      Ostakaa sitte jotaa kuppasia ulkomaalasia huoria jotka on avannu haaransa tuhannelle äijälle.. Minä en sentään ole ollut kauhean monen kanssa

      • Legionetta

        Ei se järvi soutamisesta kulu!


      • Mansesta

        kyllä sinut voisi vuokrata joskus yötä viettämään.


      • yritä edes
        Legionetta kirjoitti:

        Ei se järvi soutamisesta kulu!

        *soutamalla


      • Oikein homoille
        Legionetta kirjoitti:

        Ei se järvi soutamisesta kulu!

        Persereikä kyllä löystyy nussimalla.


      • saako tosjaan noin halvalla piparia


      • Anonyymi
        Oikein homoille kirjoitti:

        Persereikä kyllä löystyy nussimalla.

        No tarviheeko viärään reikään naida


    • joka reikään

      On se paha hinta jos pakoputki on ollut käytössä. Muuten hinta olis todella halpa.

    • Oma on aiana oma

      En ota rahojanne vastaan. Enkä kaipaa vierata miehikään. Omani kelvannut tähänkin asti. Hyvä on ollut mun ukkoni kulli tähänkin asti. Me ei vieraissa miehissä eikä vierassa naisissa juosta vitun ja kullin perässä.
      Kun on itellä mies ja kulli. Hänellä oma akka ja vittu niin eipä muuta tavitakkaan.

    • Sherman

      Täysin kohtuullinen hinta.

    • Tottakai!

      Tottakai! Onpas ihkua, jos saa noin halvalla noin upeaa! Miten Suhun saa yhteyden?

    • kormulainenjj

      Yöltä kannattaa pyytää vähintään 500, hei! Älä myy liian halvalla,
      kaikki idiootit ovat liian halpojen hintojen perässä

      • tämä on totuus

        Eli tarkoitit siis sanoa, että on kollegoiden bisneksien kannalta huono asia, jos uudet tulokkaat alkavat myydä piparia alle nykyisten markkinahintojen. Asiakkailla ei ole tämän asian kanssa mitään tekemistä, ainoastaan huorien ahneudella. Kaikkihan me halutaan saada työstämme helvetisti rahaa, oli se ansaittua tai ei.


      • vidiootti

        Jos idiootilla tarkoitetaan jotain enemmänkin laitapuolenkulkijaa, niin tokkopa löytyy hetimiten sitä 300e huoraan sijoitettavaksi, tai edes kuntoa useampaan kuin yhteen huonoon yritykseen. Sitä vastoin jos laittaa sen lyhimmän tarjotun ajan hinnan kovin alas, muutamaan kymppiin, niin voihan se näkyäkin asiakaskunnassa.


    • halpa hinta mistä noin halpaa pipari saa

    • Joopajoo..

      hehheheh, johan oli ilmiselvä provo, ellei jäänyt sitten nolla pois tuosta hinnasta.
      Ehkä joku vitun ruma vieroitusoireissa tärisevä tautinen pirihuora suostuiski tuohon hintaan muttei todellakaan parikymppinen "ihan nätti tyttö"...

      • Lastumäki

        Aloittaja kyllä mainitsi olevansa amatööri...


    • MinäQ

      Minä kuorsaisin ja sinä katselisit. Ei kiitos.
      Päivästä voisin maksaa? Aamusta iltaan.

    • hulavennevaan

      Miksi pitäs hässiä koko yö? Toihan on vähän sama kuin maksais pakusta vuorokausivuokran vaikka tarve on parille tunnille tai osta kolme paitaa yhden kalliin hinnalla ku tarttee vaan yhen edullisen ???

      .. ja kyllä jokainen huora ottaa joka reikään ku maksaa siitä, ei ole mikään ihme juttu se. Jos muuta väittää niin väittää vaan siksi jotta vaikuttas enempi tuoreelta tavaralta ja sais nyhdettyä enempi hintaa. Paljon nussittua lihaa ne kaikki huorat on, ensin jakaa ilman ja sit järki sanoo et rahaakin vois ottaa :)

    • Pattaja rules

      300€.No huhhuh. Pattajalla hinta on 25-30€ yöltä ja saa naida niin paljon kuin haluaa. Ikähaitari 18-40v ja ulkonäköjä kaikenlaisia, vähemmän näteistä todella kauniisiin. Ja siellä saa sellaista kyytiä mistä suominaiset ei ole edes kuullut.

      Suomesta ei löydy sellaista akkaa jolla maksaisin edes satasta yöstä. Tehkää miehet palvelus itsellenne ja käykää edes kerran elämässänne Pattajalla. Kaikki te olette siitä kiinnostuneet vaan ei kantti kestä. Sitä kutsutaan miehen paratiisiksi, miksiköhän.

      Ai niin, on siinä yksi huono puoli. Sen reissun jälkeen ei paljon suomivosut kiinnosta!

      • ei ikinä taikkua

        Hahahhaahhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


      • efdfdfdf

        Pattyalle ei varmaan lennetä ihan ilmaiseksi, joten kyllä sillekin reissulle hintaa tulee. Suomessa on Suomen hinnat. Täällä ei tule matkakuluja.


      • mariah77

        Kerroppas suominaiselle vähän vinkkejä,mitä erikoisuuksia Pattajalla saa?Ettet nyt ole vaan ollut ladyboyn käsiteltävänä.;D


      • Anonyymi

        Se on Pattaya opettele kirjoittamaan ja just viime reissulla kävin Tiger-baarissa juttelemassa neitosten kanssa taas. Voi vittu kun mua naurattaa nykyään aina kun näen miehiä niiden käsikynkässä mitä kaikkea ne puhuu niistä ja nää reppanat kuvittelee jotain ihan muuta :D
        Itse olen huono näyttelemään vaikka thai-naiset on yrittäneet opettaa mulle thai-smilea, että jos kunnon teatteria kaipaat suuntaa Pattijoelle. Ps. Ne ei välttämättä näyttele enää sen jälkeen kun saa sormuksen sormeensa ;))


    • Itse en joka reikään ottaisi enkä koko yötä vain jonku 2 tuntia ja se olisi vain 100 euroa

    • mirkkuli_22

      minulla on koko yö 400€ ja pidän sitä hintana sopivana.
      Eli riskikartoitus on pieni sekä en ole fonecta tyttö.!

    • kesäkomistus

      En ole kiinnostunut koko yöstä. Ei taida järjestyä nyt aikaa niin paljon. Laadusta ja mukavasta yhdessäolosta maksan ilman muuta 300 euroa.

    • Yksi tuttavani sai 18-28 vuotiaana 500-1000 euroa / yö.

      300e on suomalaisesta naisesta halpa hinta.

    • Arjalaiset arvossaan

      Iljettävää.

    • Herra 38.

      Maksaisin varmaan ainakin 700 jos nainen olis nätti ja kiva luonne. En maksa pelkästä seksistä vaan myös seurasta myös.

      • zahir86

        Herra 38, ai jai, mä voisin tulla heti, toki en voi luvata että olen sellainen luonne kuin kaipaat, mutta.. Noh, olis tarvetta jos jonkinlaista, sekä rahalle, että muullekin, miksei näitä voisi yhdistääkin..


      • Anonyymi

        Onko tämä vielä saatavana?


    • 3==¤

      Kyllä kolme hunttia olisi ihan asiallinen korvaus, jos mies kuten minä on myös komea, miellyttävä ja osaa esim. keskustella naistakin kiinnostavista asioista. Hotellissa tapahtuva tapaaminen voi sisältäisi tietysti kolmen lajin illallisen, eka nainnin jälkeen, sen jälkeen muuta kulturellia toimintaa ja iltapanot. Hyvin nukutun yön jälkeen aamupanot ja sitten aamiaiselle. Kumpikin lähtisi päivän rientoihin tyytyväisenä...

    • Mistäpäin olet?

    • kerralla enemmän

      300 hyvä hinta 10 kerran kortista

    • 5cm

      kolmesataa maksaa vaan tosi urpo piparista ku kolmellakympilläkin saa ja kuk viitii koko yötä olla hupakon kaa??

    • sinkku. 38

      300 parista tunnista voisin maksaa ja koko yöltä tonnin.

    • Himoäijä

      Saisko numban privalla?

    • Jo vain

      Hässimimiset on n. 15 minuuttia niin miksi maksaa edes tunnista????

      • rakastajatar

        Onnettomalta kuulostaa.

        Minä peuhaan rakastajani kanssa monta tuntia. 4 kierrosta menee hyvin muutaman tunnin aikana. Et rassukka taida tietää, mitä on nautinnollinen, upea, tyydyttävä seksi.


      • Siemenlinko
        rakastajatar kirjoitti:

        Onnettomalta kuulostaa.

        Minä peuhaan rakastajani kanssa monta tuntia. 4 kierrosta menee hyvin muutaman tunnin aikana. Et rassukka taida tietää, mitä on nautinnollinen, upea, tyydyttävä seksi.

        Kuka haluu tehdä pikkujuttua koko päivää?

        Tosi tehotonta seksiä jos ei orkku tuu 2 minuutissa


    • älä edes ajattele

      Tämän palstan luusereilla ei oo rahaa ja tavallisia suomipoikia, ei hyviä asiakkaita!

    • Eräfriiduvainpmäeltä

      En ota rahojanne vastaan en ole myytävänä. Kihlattu oma kullan muna on ihan hyvä. Kiitos kuitenkin tarjouksesta. Mutta harkitsen tiukan paikan tullen. No tota eihän elämä koskaan ole ilmasta. Mulla on tiukkaa väliste. Mutta aina olen selvinnyt tiukoistakin paikoista. Enkä siihen ole tarvinnut seksiä rahan edestä. En myy kenellekkään. Enkä anna rahasta kenellekkään.

    • Naisiinpettynytnaine

      Maksaisin vähintään 1000 euroa yöstä kauniin ja mukavan naisen kanssa. Vaikea löytää tähän naista varsinkin kun on itse nainen...

      • typy hesa

        Kerro lisää? :) ●●●●


    • Naisiinpettynytnaine,

      Miten sen nyt ottaa ;) On meitä biseksuaaleja työläisiäkin. Sellaisia jotka ei jokaisen satasen perään juokse ja vedä liukuhihnatyönä.

      Ja yleisesti keskusteluun, onko näin, että löytyy ihmisiä jotka on oikeasti valmiita maksamaan suurempia summia siitä, että nainen on oikeasti mukava ja hyvännäköinen? Mä en ole kauaa tätä duunia tehnyt, mutta ilmeisesti sitten väärälaisten ihmisten kanssa. Jotenkin en kyllä usko ennen kuin näen.

    • make espoo

      Mä kävin yhden latino tytön luona espoossa viime viikolla. Olin todella yllättynyt positiivisesti kuinka kaunis ja ihana luonteinen tyttö oli. Juttua riitti . Seksiä harrastettiin muutama tunti välillä taukoja. Todella kaunis vartalo ja muhkea peppu. Puhumattakaan ruusun tiukkuus oli niin tiukkaa. Huh. Ja maksoin 10 tunnista yhdessäolosta 1000e. Oli sen arvoinen. Suosittelen

    • Paneva mies

      En todellakaan. Suomalaiset lahnoja! Virolaiset myyvät polkuhintaan, ja silloin harvoin jos h...aa tarvitsen, ostan sen Tallinnan matkallani. Kun virolainen h....a on vain 6-osa suomalaisesta, saan matkallani maksimoidun huvin ja hyödyn, sillä laatu on adektvaattinen. Zorgen Finnish tarts!

      • kxzq

        Hyvä pointsi.... ..


    • Vertailua

      Saan 500 yöstä. Eipä ole valituksia kuulunut ja takaisin ovat kovasti tulossa.
      Ja amatööri minäkin.

    • vertailua tämäkin

      Minä kyllä maksaisin jos vaan oisit muutakin kuin pantava... tarkoitan että oisit nätti kurvikas keskustelutaitoinen tuhma huumorintajunen ja vaikka nyt maksullinen ootkin niin oisit aivan innoissasi myymässä pillua... ajatus kiihottaa...

      • Vertailua

        Annan miehille myös hellyyttä, läheisyyttä jota kuvittelen myös miehen kaipaavan.
        Olen juuri niitä mitä kirjoititkin 'vertailua tämäkin' ;)
        En ole niinkään innoissaan myymässä pillua...sillä vaan saan helpotettua elämää opiskelijana. Oikeasti haluaisin omaksi miehen jonka kanssa nauttia elämästä :)
        Ja sitä odotellessa tyydytettyä näitä liiallisia seksihaluja edes vähän :)


    • Payed love

      3== kaltasen tapaamiseen voisin lähteäki kolmesta huntista, mutta kakkoseen en kyllä moisella taksalla antais. Helppo tosin sanoa, kun on vasta harkinnassa koko hommaan lähteminen ja tokkopa tällasesta L/XL-kokosesta kukaa haluaa maksaa, ku noita mallinmittasia saa satasella.

      Vaikkakin oon fiksu, keskusteleva ja tarvittaessa varsin edustavan näköinenki, ni ulkonäkö lienee määräävin kriteeri... :-(

      • aina herrasmies

        Kyllä tietysti ulkonäölläkin merkitystä niinkuin maksajalla ( mies ) mut kyllä pidän enempi sellasesta enemmän aidon kiinnostuneesta ja keskustelutaitoisesta naisesta ja toi L tai xl koko ois kyllä ihan jees..ja en kyllä ekana mitään peppupanoa haluais, tissien väliin kyllä haluttas...


    • ossi2121

      Kyllä minä maksaisin tuon 300 euroista jos saisin kivan naisen yöksi viereeni :)

    • kyllä lähtee

      En maksa, kyllä huora on aina huora. En maksa jeesuksen puusenttiäkään.o_O

    • Fuki FuCi

      Maksasin...

    • 7uyter

      Ja kyllä virolaishuora voittaa suomalaishuoran, ei mitään epäilystä ees.

    • tyttö 87

      Sori mut ootte kaikki aika outoja ketkä puollatte tän keskustelun aihetta. Ei en oo uskovainen mut kuvottaa tää seksin merkityksen muuttuminen joksin pakkotarpeeksi joka pitää tyydyttää sitten vaikka maksamalla älyttömiä summia huorille. Hei miehet ja naiset seksi on rakkauden tuoma ihanuus jossa ei vain tyydytetä omia tarpeita vaan vuorovaikutetaan ilman mitään lisävaatimuksia puolin ja toisin. Valitettava totuus vain on että jopa esim. miehet jotka ei saa vaikka peppuseksiä vaimoltaan menee huoriin tai joku rahaton opiskelija tyttö tarjoaa intiimialueitaan rahasta on näkojään hyväksyttävää nyky päivänä.

    • € Turska

      Ihme juttuja..Itse maksan 600€ "yöstä" eli 6 tunnista! Ei tulisi mieleenkään alkaa tinkaamaan, aika loukkaavaa..Tyttö on todella kaunis 22v blondi itse olen 40v.

      Mitä väliaikoina? No jutellaan kaikenlaista, pari kertaa käyty syömässä, otetaan baarikaapista jotain ja käydään saunassa.

      Nyt alkaa mennä siihen että tyttö ei ole niin nuuka aikansa kanssa, nukkui kainalossa aamuun asti.

      Keljuttaa lukea tinkausjuttuja ja jotain Pattayan juttuja, kuinka halpaa (On tietty käyty paikka)

      Esim.joku 80€ suihinotosta..Mitä sillä saa ? 15min ja kadulle..

      En vain tykkää naimisesta jos pitää kiirehtiä ja hosua kun rahaa on niin nautiskelen ihan kuulkaa kaikessa rauhassa.

      Lisäksi näkyy unohtuvan että Hupakkokin on ihminen..

    • Komppaan € Turskaa, nämä böönät ovat todellakin ihmisiä ja suurin osa heistä todella mukavia sellaisia. Minusta on aika naurettavaa yrittää tingata hinnasta, on varsin simppeliä jättää menemättä, jos katsoo pyydetyn hinnan liian korkeaksi. Tilannehan oikenee kun etsii itselleen sopivan hintaisen palvelun...

    • nkjb

      laita osoite mistä voin varata sinut

    • Anonyymi

      Uusimaan taxat ovat 50-100€ nuoria ja vanhoja ei tulisi mieleenkään ottaa friduu yöksi kotiin jos on vain moneygirl

    • Anonyymi

      Anaalia olen halunnut kokeilla ja maksaisin kyllä vaikka 500. Seisoo aina kun ajattelen miten saisin tytön peppua panna.

      • Anonyymi

        No tyhmä maksaa tuosta kyllä 500 XD.

        Samalla rahalla saat reissun esim filippiineille, ja siellä saat tytön satkulla viikoksi, ja se tekee ihan kaiken mitä haluat, ihan miten haluat, kortsulla tai ilman. Ovat lisäksi nätimpiä ja vähemmän nalkuttavia kuin kotimaiset roikkutissihirviöt, eivätkä pistä pahakseen jos otat siihen vielä kolmanneksi pyöräksi toisen muijan (tai vaikka kaverin, ei haittaa sekään eikä tarvitse maksaa ylimääräistä siitäkään).

        Vähän kevyemmän reissun plääni on mennä sitten Saksaan, sinne lento on halvempi mutta hinnat vähän kovemmat ja vaikeampi saada kunnon laatua. Hyvä sielläkin tulee kyllä jos menne johonkin bulkkipanopaikkaan, jossa saa esiml satasella nussia koko päivän niin monen muijan kanssa kuin jaksaa mutta eivät ne ihan yhtä nättejä yleensä ole kuin aasiassa.


      • Anonyymi

        no täähä ois helppo järjestää ;) itse saanut kymmeniä kertoja peppuun...
        t. n27


    • Anonyymi

      Miten aloittajaan saa yhteyden? Mulle sopii. PKS

    • Anonyymi

      Olen maksanut 800 koko yöstä.

      • Anonyymi

        Urpo


    • Anonyymi

      Mielestäni ei ole kallis vaan halpa! Tuon rahan jos jaat tunneiksi, niin paljon on tuntipalkka? Itse olen olosuhteiden pakosta alkanut miettimään maksulliseksi naiseksi ryhtymistä. Arvostan aikani kyllä kalliimmaksi kuin tuon. Ja se on hyvä keino rajata asiakaskuntaa, ettei kellä tahansa puliukolla ole varaa. Enkä näkisi asiaa niin että olisin pelkkä huora, pikemminkin seksialan asiakaspalvelija =) Jotkut saattavat kaivata muutakin kuin pelkkää panoa....

    • Anonyymi

      Kyse on seksistä, kyllä miehet maksaisi mitä nainen pyytää. On tyhmää pyytää liian vähän, 200 on liian vähän.Ottakaa vaan reilu hinta naiset. Yks pyysi 170 euroa, todella kaunis nuori nainen, annoin sille 300 euroa ja olin sen kanssa 3 kertaa tonnilla. Mielestäni sillä on väliä ketä panee, en panisi ammattilaisia jotka tekee sitä joka päivä vaan opiskelija naisia jotka tekee sitä harvoin kun tarvitsevat rahaa.

    • Anonyymi

      vaikka seksissä onkin vaikeuksia, niin en maksaisi 300e yöstä. Tai joo! jos 300e olisi raha joka ei ole omassa kirjanpidossa merkityksellinen, niin toki. Nyt 300e on kuitenkin suhteellisen suuri raha!

      vuosituhannen alussa maksoin eräälle naiselle 50mk pikkuhousuista. Myöhemminen toinen neinen antoi pikkuhousut ilmaiseksi useammankin kerran.

    • Mites olis yks hauska yö ja peiton heiluttelua raumalaisen miehen kanssa. Ei nyt ole rahaa maksaa mut eihän raha ole tärkeintä vaan nautinto ja hauskanpito.

    • Anonyymi

      Miksi siitä pitäis maksaa, kun samaa tavaraa saa hevoskuormittain ilmaiseksikin

    • Jos kysyjä on nainen niin en maksasi. Hinta on kova jos toinen vain katsoo kun kuorsaan koko yön. Tosi harva sitä viittii kuunnella vapaaehtoisesti. Jos päivä maksaisi 300euroa niin voisin harkira.

    • Anonyymi

      Vastaus kysymykseen: Miksi koittavat tinkiä? on että "se on liikaa".

      Ei mies jaksa koko yötä ja jos jaksaa, niin sinä pidät sitä polkuhintana. Toisaalta, 20 hoikka nainen ei ole seksikäs. Se voi olla nätti mutta seksikäs se ei ole.

    • Anonyymi

      PK-seutu 5 -100 e nuoriaa ja hyviä tarjontaa on paljon. Kotikäynti 60-100 e

      • Anonyymi

        Mistä löytää ?


      • Kerro mistä löytyisi 50eu-100eu kerta


      • Kerro mistä löytyisi 50eu-100eu kerta


    • Anonyymi

      Jos moista haluat harrastaa siitävaan, mutta toivottavasti olet ajatellut millaiseen riskin ottoon olet menossa?? Kun ajattelee sitä että minkälaista kaistapäätä tämäkin valtio on pullollaan niin apua.. Jos olet niin päättänyt mitä siinä sitten.. Harkitse ettei tule jossain kohtaa tosi itku.. menestystä mitä sitten teetkin..

    • Anonyymi

      Maksaisin kyllä jos nainen nätti ja mukava. En halua mitään kasikympin horoja jotka vetää h uumeita ja kaikkee. Joku kiva opiskelija tyttö joka tekee sitä silloin tällöin maksaisin kyllä 500

    • Anonyymi

      Pari tuntia nätin tytön peppuun 300€ on ok hinta. Ei taida tarjous olla enää voimassa.

      • Anonyymi

        Eikä ole ollut koskaan


    • Anonyymi

      Saanko ilmaiseksi. Olen köyhä rahaa ei ole?

    • Kyllä minä tuon maksun maksaisin mielelläni paljonko ottaisit vkloppu lomasta?

    • Anonyymi

      Kymppi / kerta ja vitonen uusinnasta;-)

    • Anonyymi

      Ihan liian vähän

      • Anonyymi

        Vkl loma pari tonnia


    Ketjusta on poistettu 36 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3010
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2089
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2034
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      91
      1863
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      71
      1573
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1232
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1221
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe