Nyt pari viikkoa sulatellu uutta ja kiireestä vapaata muutosta. Ei pakkoheräämisiä aamulla, ei oravan pyörää ja saman jöötin jauhamista päivästä toiseen. Saa ottaa kahvin aamulla rauhassa ja antaa olla.
Rahattomuus.
Koko töissä käymäni elämä (22v)on ollut käytännössä ulosoton varjostama ja perheitä on tullut ja mennyt ja erot on tavalla tai toisella johtunut sen tuomista ongelmista ja riidoista. Olen tavallaan saanut rypeä paskassa jota olen itse hämmentänyt.
Tuuria saatika perintöä ei ole tarvinnu odotella ja jokaisen kolikon on joutunut kynsin hampain taistella että on leipää saatu syödäkseen.
Nyt hyyty kone vaikkei ehkä pitäis.? Vai miksei se vaan vois hyytyä?
Töölönlahden valot ja kaupungin vilinä.. Kiva.
Se ei ihan riitä, nyt hieman paremmin työttömänä "tienaavana" voin alkaa suunnittelee maakuntaan menoa ja päästä luonnon helmaan hieman hengähtämään. Jos vuodeksi? Antaa paskan olla vuoden ja kattoo sit uudestaan? Ei ne velat sieltä vissii karkaa?
Toisaalta talvi tulee ensi vuonnakin ja laho maja ei välttämättä kauheesti lämpöä pidä?
Niin tai näin. Koska ja kun kaikista yrityksistä ja tekemisistä huolimatta ei homma enää pysy käsissä ni chill out siinä tapauksessa laitetaan kaikki yhteiskunnan päälle välillä.
Teen sen ilomielin. Kuten mainitsin. Niin hupaisaa kuin se ikinä onkin, saan paremman toimeentulon näin. 150,- kk enemmän. Se riittää.
Omituinen tilanne mut näin se on.
En tiedä onko se moraalisesti oikein vai väärin mutta nyt se on näin.
Toiset voi kutsua sitä burnoutiksi tai vaikka vitutukseksi. Tai laiskuudeksi tai miksi ikinä haluavatkaan.
Hyvää kesää.
Liikettä näkyvissä.
Kehnot pöksyssä
1
100
Vastaukset
- suuntaa vailla
Joskus vaan tulee sellaisia tilanteita elämässä että suunnan on pakko muuttua, muuten hajoaa pää. Itse otin lopputilin työstä 12v. jälkeen. 3kk karenssi, aika tiukkaa rahallisesti mutta se on nyt kärsitty. Nyt kun löytäisi vielä itsensä ja sen mitä elämässä oikeasti haluaa tehdä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1074716Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743961426- 1881085
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1101078Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86990Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11922Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47921- 64911
tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt10907- 64876