Liikettä näkyvissä.

Kehnot pöksyssä

Nyt pari viikkoa sulatellu uutta ja kiireestä vapaata muutosta. Ei pakkoheräämisiä aamulla, ei oravan pyörää ja saman jöötin jauhamista päivästä toiseen. Saa ottaa kahvin aamulla rauhassa ja antaa olla.

Rahattomuus.

Koko töissä käymäni elämä (22v)on ollut käytännössä ulosoton varjostama ja perheitä on tullut ja mennyt ja erot on tavalla tai toisella johtunut sen tuomista ongelmista ja riidoista. Olen tavallaan saanut rypeä paskassa jota olen itse hämmentänyt.
Tuuria saatika perintöä ei ole tarvinnu odotella ja jokaisen kolikon on joutunut kynsin hampain taistella että on leipää saatu syödäkseen.
Nyt hyyty kone vaikkei ehkä pitäis.? Vai miksei se vaan vois hyytyä?

Töölönlahden valot ja kaupungin vilinä.. Kiva.
Se ei ihan riitä, nyt hieman paremmin työttömänä "tienaavana" voin alkaa suunnittelee maakuntaan menoa ja päästä luonnon helmaan hieman hengähtämään. Jos vuodeksi? Antaa paskan olla vuoden ja kattoo sit uudestaan? Ei ne velat sieltä vissii karkaa?
Toisaalta talvi tulee ensi vuonnakin ja laho maja ei välttämättä kauheesti lämpöä pidä?

Niin tai näin. Koska ja kun kaikista yrityksistä ja tekemisistä huolimatta ei homma enää pysy käsissä ni chill out siinä tapauksessa laitetaan kaikki yhteiskunnan päälle välillä.
Teen sen ilomielin. Kuten mainitsin. Niin hupaisaa kuin se ikinä onkin, saan paremman toimeentulon näin. 150,- kk enemmän. Se riittää.
Omituinen tilanne mut näin se on.

En tiedä onko se moraalisesti oikein vai väärin mutta nyt se on näin.
Toiset voi kutsua sitä burnoutiksi tai vaikka vitutukseksi. Tai laiskuudeksi tai miksi ikinä haluavatkaan.

Hyvää kesää.

1

121

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suuntaa vailla

Joskus vaan tulee sellaisia tilanteita elämässä että suunnan on pakko muuttua, muuten hajoaa pää. Itse otin lopputilin työstä 12v. jälkeen. 3kk karenssi, aika tiukkaa rahallisesti mutta se on nyt kärsitty. Nyt kun löytäisi vielä itsensä ja sen mitä elämässä oikeasti haluaa tehdä..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      64
      3305
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3117
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      43
      2498
    4. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      2356
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1923
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1820
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1626
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      85
      1425
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1300
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      82