Olen juonut ennenkin energiajuomia (kesällä keskimääräisesti 2-4 tlk/pv).
Viime Elokuussa/Lokakuussa alkoi salilla pistää rintaa ja siitä lähti 24h rundi Terveyskeskus -> Aluesairaala -> Meilahti.
Vikaa sydämestä tai muualta ei löytynyt, mutta syyksi selvisi rintalihasten jumiutuminen ja paniikki.
Aluesairaalassa ultralla katsottaessa siellä näkyi nestetäytteinen onkalo aortasaa, mutta Meilahdessa katsottiin vähän tarkemmin ja ei siellä mitään ollut.
Ahdistusta on ollut, ja olen pelännyt kuolevani (erityisesti sydänvikaan) suunnilleen joka päivä.
Pidin paussia energiajuomista monta kuukautta, mutta ajattelin nyt kesän lähestyessä taas alkaa juomaan lempijuomaani.
En tiedä johtuuko se paniikista, mutta ainakun juon energiajuomia, alkaa tulla sydämentykytystä ja rintaakin saattaa pistää (molemmat on myös paniikin oireita).
Saatta olla että tuo traumaattinen kokemus jäi vaivaamaan, ja nyt pelkään kaiken vaikuttavan sydämeeni. Energiajuomissa on kuitenkin paljon kofeiinia yms. jotka voi kiihdyttää pulssia.
Pitäisikö olla huolissaan vai koittaa vain unohtaa koko pelot?
Aion kyllä vähentää juontia, mutta en mielellään lopettaisi.
Energiajuomista sydämentykystä - Kuvittelenko?
17vAhdistunut
2
192
Vastaukset
- 17vAhdistunut
Oho, väärä palsta...
- ÄLÄ JUO NIITÄ
ÄLÄ JUO NIITÄ
http://personal.inet.fi/koti/remeli/laakkeet.htm#Kofeiini_yliherkkyys
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1712133Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3121811- 931587
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois821258Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001230- 671170
- 251091
- 481027
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73986Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei24972