Mitäpä leppävirtalaiset on mieltä meidän mopopojistamme?

kyllästynyt

Leppävirran mopopojista on tullut aiempaa kauheampia, kovaäänisempiä ja nopeampia mopoja. Lähestulkoon kaikki mopot kulkee sitä vauhtia, mitä vitostiellä saisi ajaa. Kesällä pariin otteeseen olen poliiseita nähnyt tutkaamassa, mutta silloin kukaan ei ole mopolla liikenteessä. Liekkö näillä kaikilla on joku yhteinen foorumi missä ilmoittaavat poliiseitten menoista? Monta kertaa kesäisin näkyy kun pojat ajavat eturengas ilmassa, sekä talvisin perä luisussa mopoillaan. Aivan järjetöntä. Pahin on se eräs pikkumopo, missä harvemmin mikään valo palaa ja ajotyyli on aivan järjetöntä, sekä se traktori auto yhdistelmä, tumman vihreä väriltään, sen ajaja vasta päätön onkin.

146

3225

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pojat prkl

      pojat on poikii paukuttaa pallei!

    • eseeeee

      Kukkahattu täti se vittu päähän ja moskovaan antaa poikien ajella :D vitun sorapillu

      • ajanpäälleskunnään

        eskelinen voisit kyllä ite suksia vittuun sen paskan mopos kanssa kun et osaa yhtään liikkennesääntöjä ja muutenkin ajat kuin päätön kana. Huoh opettele ajamaan ennenkuin tuut tänne pätemään.


    • väsynyt12

      Toki mopoilijat ärtyttävät itseäni henkilökohtasesti suunnattomasti. Ainakin ne jotka päristelevät kavereittensa kanssa kilpaa kylää ympäri. Mutta toki mopoiliat eivät ole ainuita!! Kyllä siellä autoillakin ajetaan päättömästi ja ääntä löytyy niin että saa melkein ikkunat värisemään.

    • Turbokit

      Sulla taitaa olla hiekkalaatikollinen hiekkaa pimperössäs.

    • Menkka_mummo_69

      Ettei vaan oo ollu oma lapsuus ilman mopoa kun noin suututtaa :((

    • gffth

      Paskaa!

    • ddererer

      Tuo syyttely nyt on ihan turhaa,niinkuin joku jo kommentoi et siellä muutkin ajelee päättomasti,kun mopoilijat

    • orholintu

      Mitä pippeliä sä täällä mesoot pitäskö heittää kivellä päähän nii laantusit poijat on poikia tv:hussen omistaja

    • todellakyllästynytmyös

      Vielä täytynee lisätä tälle kyseiselle elämäänsä 'kyllästyneelle' henkilölle;
      Kerta "lähestulkoon kaikki" mopot kulkee sitä vauhtia mitä vitostiellä saa ajaa, kuinka monen mopoilijan olet nähnyt ajavan 80-100 km/h? Vai onko silmälaseissasi liian alhainen vahvuus, etkä siten erota 60 km/h (mitä mopot kulkee) sadasta..? Vai pitääkö asiaa vain liioitella että saat muutkin elämäänsäkyllästyneet hiekkapillut mukaan tähän ns. "Leppävirran mopopojat ovat aiempaa kauhempia!!!" meininkiin? Mutta montakos kolaria tai ns. yhteenajoa on tapahtunut Leppävirralla _mopoilijoiden_ takia? Aivan oikein: 0!!
      Suurinosa näistä yhteen- tai kylkeenajoista johtuu siitä, kun siellä auton ratin takana on joku eläkeläinen (sinä) joka ei osaa liikennesääntöjä. Ai mistäkö päättelin että olet eläkeläinen?
      - "Liekkö näillä kaikilla on joku yhteinen foorumi missä ilmoittaavat poliiseitten menoista?"
      Tiedätkö edes mikä on foorumi? Vai oletko muuten vain niin helvetin jälkeenjäänyt elämässä? Ole onnellinen että nimesi ei näy täällä 'foorumilla', koska muuten luvassa olisi mopojen huudatusta SINUN TALOSI EDESSÄ! Ja eikö tuo ole aika törkeää ruveta täällä 'nimeämään' esim. kyseistä "pikkumopoa", kun täällä pikkukylässä niitä on liikenteessä vain yksi? Jos se kyseinen pikkumopolla ajaja on "kaikista pahin" mene vittu sanomaan sille suoraan äläkä tule tänne piipittämään.

    • 123pekka

      Ihan ymmärrettävää. kaikilla on joskus mopoikä

    • jennnaw

      Ihan samalla tavalla muuallakin ajellaan, eikä vaan ainoastaan pojat. Suosittelen sulle muuttamista jonnekkin erakoksi mettään tai maalle nii ei luulis haittaavan enää,turhaa siitä täällä kitisemään kun voit asiaan itse vaikuttaa rakentamalla puumajan mehtään ja muuttamalla sinne.:)

    • pesäpallomailalla

      Taitaa näillä mopopojilla olla soraapillussa, kun eivät edes kestä muiden mielipidettä.. Te annatte näillä kommenteilla itsestänne aika autistisen kuvan. 15-17 vuotiaat pikkupojat huutelee, aikuisia ihmisä sorapilluiksi, koska heitä kyllästyttää tyhjänpäivänen rälläily, varsinkin yöllä.


      Jennnaw eikö tämä paikka ole juuri sitä varten että tänne ilmaistan oma mielipide jostain asiasta? Ja kukaan ei ole niin vajaaälyinen, että rakentaisi puumajan mopopoikien takia :) Eikö se ole helpompi hakata heidät äärirajoille asti, niin oppiivat ajalemaan niin kuin niillä vehkeillä kuuluu ajella

      • petriii3

        No tuohan vasta enemmän innostuttaa rälläilemään kun tajutaan että jotkut ärsyyntyy.:D


      • mopojonne1284

        "Eikö se ole helpompi hakata heidät äärirajoille asti, niin oppiivat ajalemaan niin kuin niillä vehkeillä kuuluu ajella"

        Kuuntele miltä sä kuulostat vanha pieru :DDDD
        Kukaan jaksa kuunnella näitä eläkeläisten valituksia


      • swaghettiyolognese
        mopojonne1284 kirjoitti:

        "Eikö se ole helpompi hakata heidät äärirajoille asti, niin oppiivat ajalemaan niin kuin niillä vehkeillä kuuluu ajella"

        Kuuntele miltä sä kuulostat vanha pieru :DDDD
        Kukaan jaksa kuunnella näitä eläkeläisten valituksia

        Vanha pieru? 18vuotta olen, mutta en tiedä miten sinä munakarvaton mopojonnepetteri luettelee vanhuuden ja nuoruuden.. Tuskin täällä keskustelussa kaikki ole vanhuksia, itse siassa en usko että yksikään näistä ihmisistä, jotka puhuu silkkaa asiaa on yli 50-vuotiaita.. Valoja tauluun..


      • herätys janteri
        swaghettiyolognese kirjoitti:

        Vanha pieru? 18vuotta olen, mutta en tiedä miten sinä munakarvaton mopojonnepetteri luettelee vanhuuden ja nuoruuden.. Tuskin täällä keskustelussa kaikki ole vanhuksia, itse siassa en usko että yksikään näistä ihmisistä, jotka puhuu silkkaa asiaa on yli 50-vuotiaita.. Valoja tauluun..

        Erittäin naurettavaa.. Väität täällä vuotta - pari nuorempia pikkupojiksi.. Vaikka on täysi-ikäinen, ei se tee sinusta aikuista. Herää!


    • TahmaKäpälä_69

      No perkele, sillonkun minä olin pieni ja elämämkoulun käynyt niin elämä antoi minulle suuria lahjuksia jotka tuhlasin huoriin ja uhkapeleihin.

    • huoh1

      Persetin jonnet, ja ns "aikuiset"

    • assburger

      Tällä just ^^ tarkotan sanaa autismi! Kuuntele ittees..

    • Kyllästynyt

      Taitaa paisua tämä mopopoika juttu asiattomuuksiin...nimineen päivineen!!! Onko näin että jokainen vastaa kirjoituksistaan? Täällä luullaan olevan jonkun nimimerkin takana turvassa ...ei ole niin!!!...asiattomuuksiin mentäessä sekä nimiä tuotaesssa esille asia kuuluu jo muuallle!!

      • Lepikänmopopoika

        Annahan kuule osote nii tullaan porukalla ajamaan sun nurmikot rullalle!:)
        Ja jos uhkaat hakkaavas nii pysäytä perkele se auto ja tuu vetämää nokkaa jos pokkaa löytyy.


      • Kovat poijjaat
        Lepikänmopopoika kirjoitti:

        Annahan kuule osote nii tullaan porukalla ajamaan sun nurmikot rullalle!:)
        Ja jos uhkaat hakkaavas nii pysäytä perkele se auto ja tuu vetämää nokkaa jos pokkaa löytyy.

        No voi vittu että ootte kovia poikia!


      • Olen_joskus
        Lepikänmopopoika kirjoitti:

        Annahan kuule osote nii tullaan porukalla ajamaan sun nurmikot rullalle!:)
        Ja jos uhkaat hakkaavas nii pysäytä perkele se auto ja tuu vetämää nokkaa jos pokkaa löytyy.

        pysäyttänyt liikenteessä sikailevan mopopojan. Kummasti räkänokka hiljenee ja kyynelkin tirahtaa silmiin kun sitä vähän puristelee. Puhe taitaa auttaa harvoin. Kerran jollain Jonnella oli hiton pahaääninen pilliputki ja kun ensin huomautin siitä, rupesi haistattelemaan. No, väänsin sen pillin solmuun ja johan mopo hiljeni. Kysyin sitten että väännetäänkö seuraavaksi kaasurannekin niin poika siihen itkua tuhertaen että kyllä hän vaihtaa alkuperäisen putken takaisin, ja vaihtoi myös. Taisi saada opetuksen josta oli hyötyä koska tervehtii nykyään iloisesti vastaan tullessaan. Soitin silloin varmuuden vuoksi myös isälleen jonka kanssa oltiinkin asioista samaa mieltä.


      • sojdosojdosdjo
        Olen_joskus kirjoitti:

        pysäyttänyt liikenteessä sikailevan mopopojan. Kummasti räkänokka hiljenee ja kyynelkin tirahtaa silmiin kun sitä vähän puristelee. Puhe taitaa auttaa harvoin. Kerran jollain Jonnella oli hiton pahaääninen pilliputki ja kun ensin huomautin siitä, rupesi haistattelemaan. No, väänsin sen pillin solmuun ja johan mopo hiljeni. Kysyin sitten että väännetäänkö seuraavaksi kaasurannekin niin poika siihen itkua tuhertaen että kyllä hän vaihtaa alkuperäisen putken takaisin, ja vaihtoi myös. Taisi saada opetuksen josta oli hyötyä koska tervehtii nykyään iloisesti vastaan tullessaan. Soitin silloin varmuuden vuoksi myös isälleen jonka kanssa oltiinkin asioista samaa mieltä.

        Kyllähän noissa hommaa riittäisi, paras ratkaisu olisi laittaa riviin ja antaa 9mm "buranaa"


    • samppalinnatehopieru

      Asiat ei miksikään muutu vaikka täällä jauhetaan asiasta, mummot liioittelee ja pojat vois ostaa jonkin muun merkin kuin turbokitin änkän :)

    • EL FAARAO69

      Eiköhän joku pentu kohta vammaudu sairaalakuntoon niin sitten rauhottuu muukin porukka voja voja!

    • helkama raisu

      varmaan nää mopopoikakovikset lienee enimmäkseen duunareiden jälkikasvua, vai onko myös kantakirjasonnien jälkikasvua maatiloilta....
      Mut avutonta menoa nyt mitä aikoinaan Leppävirran autoilijat pitivät reilut 20v sitten meklarin pojan johdolla...

    • hui hai

      No, antaa poikien/tyttöjen ajaa!! Kyllä se kolari opettaa...

      • hui hai

        Ettekö te ihmiset tosiaan muista omaa nuoruuttanne?! Itse olen 50 isovanhempi, mutta muistan, miten meitäkin aikanaan katsottiin karsaasti:). Sitä paitsi parempi kai se on ajella mopolla kuin vetää jotain aineita,,


      • hui hai
        hui hai kirjoitti:

        Ettekö te ihmiset tosiaan muista omaa nuoruuttanne?! Itse olen 50 isovanhempi, mutta muistan, miten meitäkin aikanaan katsottiin karsaasti:). Sitä paitsi parempi kai se on ajella mopolla kuin vetää jotain aineita,,

        Toki aineissakin voi ajella..kuten varmaan joku kohta viisastelee..


    • Jeesustelija

      Jo vanhassa testamentissäkin varoitettiin lopun ajan mopopojista.
      Loppu on lähellä, senkin syntiset kaasuttelijat. Vain seitsemän sukua, joilla ei ole koskaan ollut mopoja, pelastuvat.

    • vihainen1

      Jos joidenkin pitäisi rauhoittaa ajelua kylillä, niin mustan ja sinisen endurotyyppisen moottoripyörän. Niitten kuskeilla ei ole kyllä mitään järkeä pääkopan sisässä. Pojat ajelee yhdessä ja erikseen niin karmealla tyylillä, että siinä ei ole yhtään mitään järkeä. Kaasuttelevat kokoajan sekä keulivat.

    • moro1

      mitä jäbät? =D

    • perhana12

      ei kai se auta ku raiskaajax rueta =D bomberina vaikeempi olla :D

    • järjen ääni

      Kyl näille pitäs olla joku paikka mis ajella, oikeesti. Kyl poikie pitää harrastaa parempi se ku joku narkkarointi. Ei oo leppävirta enää nuorten kylä vesileppiskii häätää ulos teinit, jotka menee istuskelee sinne.

    • mummo v.merkki 46

      poikottiin koko vesileppis...

    • suzukipvvanhus

      Nii saatana järjestäis kunta vähän aktiviteetteja enkä tarkota nuokkarin vammasia piirileikki-iltoja. Esim. kosken crossirata käyttöön ja se natsi vittuun valittamasta siitä vierestä. Mutta ei ku rakennetaan miljoonien päiväkoti ym. ym. voi vit...

    • argh

      Eilen oli taas älytöntä toimintaa pojilla wellman-pak:in pihassa. Kumia polttivat paha äänisillä pyörillä ja eturengas ilmassa koko ajan. Poliisitkin soitettiin, mutta eipä taas tainneet poliisit osata siihen tulla. Eikö näiden poikien vanhemmat ajattele mitään, kun antavat lastensa pelleillä pitkin kyliä moottoripyöriensä ja mopojensa kera.

    • Deebolz

      Teräsvaijeria tien yli niin loppuu se pentujen päristely.

    • xzz,

      antaa poikien ajella. oppivat jos oppivat

    • Mad Max

      Varkaudessa ei näytä poliiseja kiinnostavan viritetyt mopot lainkaan, lieneekö lakkautettu koko laitos? Tulkaa tänne kommilaan niin näkee ja kuulee moporallia,viikonloput pahimmat. Nyt sakkotuloja valtion kassaan ja ihmisille rauha kesälomalla!

    • akke2341

      minulla on sentää punainen vakio kymco super 8 4tahtinen, kulkee 40.9kmh geepeeässää, ainut että muita vituttaa ku tientukkona oon :P ei muute polta kumia eikä keuli, on senverta laiska

    • mopotyttö ;3

      Eze on taitava kuski, nyt kun pv leipo kiinni on sillä nyt keeway. Päättömästihän hän ajaa mutta taitava hän on. Olisi muuten harvinainen näky jos näkis Ezen kaatuvan. Liikennesäännöt olisi hyvä opetella, mutta ei tarvitse huolehtia kolareista, Eze osaa varoa ;3 toivottavasti jossain vaiheessa tulee järki päähän näillä kaikilla mopopojilla, nuoria kun ovat niin pitäähän sitä rajoja kokeilla. Parempihan se on että nyt rellestävät ja viisastuvat myöhemmin kuin se että myöhemmin sitten kun saavat tehokkaammat vehkeet kun kortti riittää ja silloin ajelisivat kuin päättömät kanat. Pojat ovat nuoria ja heillä on nyt uudet mopot, kyllä se rellestys loppuu kun kasvavat vähän. Minusta on epäreilua nimetä tiettyjä tyyppejä täällä, uskon että he itsekin tietävät ajavansa kuin hullut, mutta kyllä se järki jossain vaiheessa päähän tulee. :) Kyllä varmasti itsekin olitte nuorina samanlaisia, nyt kun olette varttuneet jo jonkun verran olette vain unohtaneet sen ajan kun itse olitte mopoikäisiä, tai olette vain niin kateellisia kun ette enää itse voi ajella mopoilla x)

    • totuus.

      Hankkikaa nuorille paikka missä ajaa niin ei tarvitse kukkahattujen vollottaa.

      • Kylläpä sillon 90-luvun taitteessakin päristeltiin pitkin kyliä yöt ja päivät. Toisinaan jopa painettiin Ruuskasta ja Savolaista karkuun pitkin kuntopolkuja kieli vyön alla. :D


    • veijo romppanen

      no mopopojat ajjjaa mitenkä ajaa mutta jos joku on kingi ajamaan ,tosiaan nikkasen toni!, siinä on mies parhaassa iässä! mukava jätkä, en alle haluais jäädä!

    • 90-luvulla kasvanut

      Kyllä myökin omassa mopoiässä päristeltiin ja kaahailtiin pitki kyliä piittaamatta liikennesäännöistä jne... mut kunnioitettiinhan sitä muita ihmisiä ja osattii puhua.. ei ollut kielenkäyttö tolla tasolla. Käytöstavat on kdonnut nyky nuorilta. Mannerheimin Lastensuojeluliitto on tainnut silitellä maailmankuvaanne silkkisiksi. Meillä kumminkin tull viell remmistä ja naapurinki isäntäkin komensi. Ei auttanut haistatella.

    • onnea ja turpiin
      • huvittunut...

        On tämä jo kun aikuiset ihmiset väsäävät oman palstan jo päästäkseen räveltämään kuinpa paskaa tämä nykynuoriso on... ymmärtänen että on tämä kööri joka raidaa ympäri kylää pitkille öin vaan on myös porukka joka osaa asiansa harrasteen parissa vaan kun ei paikkoja ole. onko se siis niin mahdotonta järjestää bombereille tilaa harrastaa???


      • #hengitävälillä
        huvittunut... kirjoitti:

        On tämä jo kun aikuiset ihmiset väsäävät oman palstan jo päästäkseen räveltämään kuinpa paskaa tämä nykynuoriso on... ymmärtänen että on tämä kööri joka raidaa ympäri kylää pitkille öin vaan on myös porukka joka osaa asiansa harrasteen parissa vaan kun ei paikkoja ole. onko se siis niin mahdotonta järjestää bombereille tilaa harrastaa???

        On se hurjaa menoa kun aikuinen immeinen edes ilmaisee mielipiteen "hakataan mopopojat äärirajoille" otappa ihan vuan testimielessä kokkeiluun toimiiko tämä menetelmä kun naftaat mailallas vastapalloon yhtä "onnetonta" mopopoikaa. kylä on hymy herkässä kun kolistat kalteri ovea sillä peltimukillasi...


    • selvä tapaus

      Hyvä hyvä, tuleehan sieltä vastinetta !
      Tämä koko juttuhan on saanut alkunsa aikuisten ihmisten, siis näiden päristelijöiden vanhempien tekemisistä, paremmin sanottuna tekemättä jättämisestä!
      Vanhempien vastuulla mopoikäiset päristelevät ja jos vanhemmiissa on asennevammaisia niin päristely helposti menee 24/7.
      Vanhemmat ne tässä turpiinsa ansaitsee, toivottavasti nämä öiseen aikaan häirityksi tulleet ovat kuvanneet jne dokumentoineet tilannetta.
      Virkavalta on arvaten voimaton tällaisen vanhempien mafian edessä!

      • Truebomber*

        Voi kuule, ei meijän ajo kylällä lopu ainakaan valittamalla. Hommatkaa meille jostain suljettualue jossa voi temppuilla rauhassa nii ei tarvii valittaa että vanhemmat on asennevammaisia. Taidat vain itse olla. Ja luuletteko tosiaan että kaikki istuu ruudun edessä päivästä toiseen.


    • selvältä näyttää

      Näinhän minä arvelinkin että valittaminen olisi turhaa!
      Ylläoleva kirjoitus paljastaa vanhemmilta periytyneen asennevamman.
      Ruudun ääressä päivästä toiseen istuminen on tyhmää mut jos sen jättäisi yöaikaan niin siinä ei ympäristö pahemmin häiriintyisi!

    • ridin ridin....

      Tämä on parasta esimerkkiä vanhempien periyttämästä asennevammasta:

      http://www.savonsanomat.fi/savo/mopovideoille-haetaan-nyt-vaaratilanteita/1885877

      Ja jos noille mopopojille jotain sattuu muuta liikennettä terrorisoidessa niin auta arnias miten vanhemmat ovat sen toisen osapuolen kimpussa !!

      Mut ainakin minulla on kamera autossa valmiina, siinäpä ääliö vanhemmat näkevät jälkikasvunsa ajotavan jos jotain sattuu !

    • ai idiootit

      Juu, mopoille ajokieltoo klo 22:00, eivät tajua että jotkut ihmiset käy töissä ja silti se kaasu tuntuu hirttävän kiinni joka toinen sekuntti?? luulis mopossa olevan tyhjäkäyntikin ettei tarvii sitä kaasua painaa kokoajan....
      Ja mopo pojat, ei ne vanhukset pelkästään valita. Eikä nimenomaan turhasta, vaan teidän idioottejen kaasuttelusta, keulimisesta yms. mitä teette tuolla kylällä, ajakaa mun puolesta vaikka avolouhokseen kunha loppuu se pärinä.

    • jadeeeeeeee

      Tulen ilman änkkää ajelee.

    • yh yh yhyyyyyy

      Voi voi, niin varmaan tuletkin kun eihän sulla ole edes isää kurissa pitämään !

      • jukupliuta

        Kyllä se joskus leukaan kolahtaa, kun kopauttaa törmätä henkilöauton kanssa. Oranssi K..-merkkinen piikki on yksi niistä isoista "mopopojista", jotka ovat saaneet autoilijat näkemään punaista ja pian saattaa virkavalta olla taas kotiovella.. Nyt kun noita kameroita on autoissakin eikä pelkästään pärräpoikien kypärissä. Siitä helppo esittää pätkää virkavallan edustajalle.
        Se taivutettu kilpi ei ole este asian selvittämiselle. Ja sen mukana pimeällä valoitta liikkuva musta piikki on merkitty myös..


    • MUSTA KOOOTEEEÄM

      Rentoutukaa vanhukset rentoutukaa, menkää vaikka kuntosalille niitä rähinäverkkareita repimään! kohta tulee talvi ja me ei enää kiusata niin isolla käellä teitä : (((

    • etkösaanukiinni

      jukupliuta oli liian hidas oranssille K..-merkkinen piikille

      • maraa,,,

        Just toi oranssi KTM yks pahimpia,,rekkari ny katkastu,ettei näy numerot 633!!Kievarinkadulla kiihdytti jalkakäytävää pitkin yks päivä!! Ei ainakaan äly päätä pakota,,pian ehkä pakottaa muuten,kun jtn sattuu!!


    • Jetu etu jee

      Jethro etula perkele

    • Eivät he tiedä

      ”Kuule, poikani, ja ota sanani vastaan. Silloin elinvuotesi tulevat lukuisiksi. Viisauden tietä minä olen sinulle opettava; olen saattava sinut astumaan oikeamielisyyden jäljissä. Vaeltaessasi ei kulkusi joudu ahtaalle, ja jos juokset, et kompastu. Tartu kuriin, älä hellitä. Varjele sitä, sillä juuri se on elämäsi.” (San. 4:10-13.) (San. 4:14-17.)

      ”Jos voimakas mies kuolee, voiko hän elää uudelleen? – – Sinä kutsut, ja minä vastaan sinulle. Sinä ikävöitset kättesi työtä.” (Job 14:13–15.)

      ”Edelleen, suhtaudu torjuvasti tyhmiin ja tietämättömyyttä osoittaviin kiistelyihin, koska tiedät, että ne aiheuttavat taisteluja. Mutta Herran orjan ei tarvitse taistella, vaan hänen täytyy olla hellävarainen kaikkia kohtaan, pätevä opettamaan, itsensä hillitsevä pahaa kärsiessään, sellainen, joka opettaa lempeästi niitä, jotka eivät ole suopeasti suhtautuvia, koska Jumala voi kenties suoda heille katumuksen, joka johtaa totuuden täsmälliseen tuntemukseen, ja he saattavat palata järkiinsä Panettelijan ansasta, koskapa hän on pyydystänyt heidät elävinä tahtoaan varten.” (2. Tim. 2:22-26.) (2. Tim. 3:1-7.)

      ”Koska näiden kaikkien on määrä näin hajota, millaisia pitäisikään teidän olla pyhissä käytöstavoissa ja jumalisen antaumuksen teoissa.” (2. Pietarin kirje. 3:3-18.) (Matteus 25:31-46.)

      ”Isä, anna heille anteeksi, sillä he eivät tiedä, mitä tekevät.” (Luukas 23:34.)

    • ei muuta keksi....

      Videointi vaan öisin pyörimään ja mopopoikien duunarivanhempien nimiä vaan nettiin, jos se siitä rauhoittuis !!

    • jaska...

      mopopojat on kauniita ja mopoktin JEES..kylälle pärinaa........

    • Jaketin...

      Tässä, kun koko ajan moititaan mopoilijoiden liikennekäyttäytymistä niin kyllä kaiken ikäisillä autoilijoillakin olisi vara parantaa huomiointia risteyksissä mopoilijoita kohtaan.
      Olen 30-vuotias mies ja minulla on ajokortti ollut 12 vuotta. Tänä kesänä hankin mopon huvikseen vaikka oma auto onkin aina käytettävissä.
      Sellaisen ikävän huomion mopoillessa olen tehnyt, että kylää ei pysty kertaakaan ajamaan läpi ilman kolarointia henkilöauton kanssa jos erehtyy noudattamaan risteyssääntöjä oikein. Tuntuu, että suurin osa autoilijoista noudattaa sääntöä jossa raskain ajoneuvo menee ensin. Mopolla liikkuessa siis saa aina varautua jarruttamaan ja väistämään vaikka miten olisi itsellä etuajo-oikeus.
      Alkuun ajattelin, että minä en vaan tarpeeksi erotu liikenteessä, joten tein moposta erottuvamman väritykseltään, vaihdoin kirkkaammat umpiot ja polttimot ja puin päälle vielä huomioliivin. Yllätys oli suuri, kun autoilijat eivät vieläkään yhtään paremmin noudattanut risteyssääntöjä! Pienellä jännityksellä odotan talvea, kun ajatuksena on ajaa sekä autolla, että myöskin mopolla.

      • Diablos

        On se kyllä ihme homma näiden kyläpoliisien! Kyllä niitä löytyy joka nurkalta! Itekkin ajelin aikanaan loppuun viritetyllä mopolla ja sama homma jatkui piikillä! Sillon oli joskus soikussa kirjotuksia, mutta nykyään on melkeen jokapäivästä kun nämä kukkahattutätit ja kyläpoliisit häärää! Sen ymmärrän, että jos lapsia liikkuu niin sillon varovasti ajellaan. Konnuksentie on yks hyvä esimerkki kun siellä nämä saatanan tienvarsipoliisit yrittää ottaa ohjat! Ollaan uhkailemassa ja soittelemassa vanhemmille! On se vittu pelleilyä jos on asiaa niin voi ihan omalle ovelle tulla sanomaan jos on jotain sanomista. Muutaman kerran olen muutamaa minulle heilutellutta tyyppiä "jututtanut" niin on sen jälkeen ollu eri ääni kellossa! Pojat on poikia ja ne ei siitä muutu. Kohta varmaan kielletään koko vitun moottoriurheilu taajamassa jos näitä elämäänsä tympääntyneitä ja tekemisenpuutteesta kärsiviä patuja ja akkoja uskotaan.


    • sitäsaamitätilaa

      Eipä me jakseta kyläpoliiseista välittää. Ajetaan miten ajetaan, keulitaan missä keulitaan, on vaan huono hyvää harrastusta lopettaa nyt kun ei enää wellmanpakillakaan saa olla, niin pitää parkkipaikoilla harjotella, tulkaa kyläpoliisit niin paljon uhoomaan poliiseilla tai hakkaamisella, kyllä me kestetään. Onpahan tänä kesänä aika monikin 'mopoilija' ottanu kyläpoliiseilta osumaa. Enskesäks uudet, pahempiääniset pyörät alle kun täällä siitä tykätään spekuloida ;)

    • sähkömopo

      bomberin elämä on vaikeeta.

    • jumalavittujeesus

      meitsi on jumala

    • ajattelukyky

      Jos me annamme toisten saattaa meidät ärsyyntymään ja vihaiseen mielentilaan, silloin me myöskin annamme heille, vallan hallita itseämme.
      (Efesolaisille 2:2,3.)

    • traceroute

      http://www.iplocation.net

      “Tell me, Mr. Anderson... what good is a phone call... when you are unable to speak?”

      http://youtu.be/4D7cPH7DHgA

      • css on jees

        Nonii ehtoota! Minä ajelen tuollaisella hontamopolla ja kuulkaa pojat kyllä luisuu,tillailin tuossa mulltivariakin nii jostuo rupeis kulukemmaa tuota huiputha nytten on se 36 ja mäkee ei vedä.onne mummot valittanut ajotyylistäni joskus ainaki äiti.


    • EEEZ

      keksitkö kettää kellä ois?? PELOTTAA

    • saatanaaa

      tule käymää tuossa kohta puolii, voin tarjooo :))

    • EEEZZZZ

      en pysty ku oon täällä bierberstubissa

    • saatanaaa

      no mites on muute menny??

    • saatanaaa
      • suipaantunut.

        Saatana rangaiskoon teitä teidän syntisistä k..kevytmootoripyöristä!


      • lestamansu69
        suipaantunut. kirjoitti:

        Saatana rangaiskoon teitä teidän syntisistä k..kevytmootoripyöristä!

        Kikkeliskokkelis! Saatanan mannet polettaa volovoo yötä päivää kirkon kylillä. Ei oo sekkää leikki yhtää mukavoo ku kuuntelee sitä mufflerin iäntä. Rauhottukee ja kuunnelkee epelit musiikkii..


      • jammuvalas
        lestamansu69 kirjoitti:

        Kikkeliskokkelis! Saatanan mannet polettaa volovoo yötä päivää kirkon kylillä. Ei oo sekkää leikki yhtää mukavoo ku kuuntelee sitä mufflerin iäntä. Rauhottukee ja kuunnelkee epelit musiikkii..

        Kyä ku meikäpoika ruopasoo detukal asema alamäkkee urku auki huiput ni tippuu laitiselta purukalusto suusta..


      • "manne"
        lestamansu69 kirjoitti:

        Kikkeliskokkelis! Saatanan mannet polettaa volovoo yötä päivää kirkon kylillä. Ei oo sekkää leikki yhtää mukavoo ku kuuntelee sitä mufflerin iäntä. Rauhottukee ja kuunnelkee epelit musiikkii..

        No muttaku meillä "manneilla" on yö keikkoja nii työ matkaaha myö vaa päästelää.Miks sie valitat velii,koht sie juokset miu moraa!


      • topiaskkk
        "manne" kirjoitti:

        No muttaku meillä "manneilla" on yö keikkoja nii työ matkaaha myö vaa päästelää.Miks sie valitat velii,koht sie juokset miu moraa!

        Yamaha on kaunis mopo


    • detukka jää

      Meikäpoika laskoo derbillä ykkösvaihteella 35 että repikää siitä huumoria

      • slava.

        Aise oot sinä?! NO pittää isäukolles kertoo mitäne pojat tekköö henk koht poika ei viritä!


      • iha tiät

        Gator


      • miköseo
        iha tiät kirjoitti:

        Gator

        Mikä on Gator? Moottorikelkka??


      • rikaspoikagtr
        miköseo kirjoitti:

        Mikä on Gator? Moottorikelkka??

        Prsee mun gator on lintha mobiili Maradona pauhoo ja sitte suussa ukon sikarillo.on mulla yksi mukavoo!


    • jatulee e e

      Yamahalla ol edelline omistaja rönynny.. Iso kokonen äijä.. Mut myö uko kaa otettii vähä projjuu siitä nii ai mite hyvä tuli.. Ja uus tanko (pysiksi fättis). Ps. Ostakee valakone timelesi tanko.. 10e...

    • honta

      Itse henk koht käytän mankin tuorevoitelussa 4t snowmobilea :) sen jälkeen moponi kuulostaa traktorilta

      • jarjar420

        Öljyistä puhheen ollen.. Pitäs vaihtaa riejuun öljyt mut en tiiä mitä öljyy pitäs.2t bike kuulemma riejun konneesee parasta..pitääkö paikkasa


      • ylläpitotiimi

        Nyt alkaa olla palstanraja täynnä.tarkoittaen sitä että keskustelu poistetaan (uutta ei samalla nimellä voi tehdä) ~ylläpito.


      • polkupyöräöä
        ylläpitotiimi kirjoitti:

        Nyt alkaa olla palstanraja täynnä.tarkoittaen sitä että keskustelu poistetaan (uutta ei samalla nimellä voi tehdä) ~ylläpito.

        Oo hilijoo ja heitä hörssi


      • hööössi
        polkupyöräöä kirjoitti:

        Oo hilijoo ja heitä hörssi

        Onko lämärin höössi?!


      • kar kar
        hööössi kirjoitti:

        Onko lämärin höössi?!

        Yks mikä pistää miettimään ompi nuo pottukoiran tarinanurkat että persepaskassa hyi! Onha meillä täällä oma pullakoira kar kar mutta sepä ei tommosia haastele.


    • löhis

      Iha vitu awesome olla netissä kolmelta aamuyöstä (toivottavasti äiti ei huomaa)

      • linttaa.

        Sain tuota tommose kameran mikälie contoorikka vai mikä olikaan nii tuota lintta pätkää tuolla minu mopolla kuvailla, mopoa en kerro ku on kuitenki suuttimet vaihettu nii voipi tulla poliiseilta sanomista.


      • .....
        linttaa. kirjoitti:

        Sain tuota tommose kameran mikälie contoorikka vai mikä olikaan nii tuota lintta pätkää tuolla minu mopolla kuvailla, mopoa en kerro ku on kuitenki suuttimet vaihettu nii voipi tulla poliiseilta sanomista.

        No nyt tiedän mikä on nuorissa pahinta nekun laskeutuvat opn mutkalle ja ensimäisenä ajaa kmt(?)pyörä jonka perässä savuavia mopedeja!
        Sitte itse huligaanit rupeavat savuamaan nii eipä siinä tiiä mihi ajella!! No joku jää vielä alle nii sittenhä oppivat.


      • fmf perseessä
        ..... kirjoitti:

        No nyt tiedän mikä on nuorissa pahinta nekun laskeutuvat opn mutkalle ja ensimäisenä ajaa kmt(?)pyörä jonka perässä savuavia mopedeja!
        Sitte itse huligaanit rupeavat savuamaan nii eipä siinä tiiä mihi ajella!! No joku jää vielä alle nii sittenhä oppivat.

        Taisit olla sinä joka savusit ku ajoit meijä perässä pillu tulessa


      • derbi savuu
        ..... kirjoitti:

        No nyt tiedän mikä on nuorissa pahinta nekun laskeutuvat opn mutkalle ja ensimäisenä ajaa kmt(?)pyörä jonka perässä savuavia mopedeja!
        Sitte itse huligaanit rupeavat savuamaan nii eipä siinä tiiä mihi ajella!! No joku jää vielä alle nii sittenhä oppivat.

        Perseti kannentiiviste..


      • thusberg
        ..... kirjoitti:

        No nyt tiedän mikä on nuorissa pahinta nekun laskeutuvat opn mutkalle ja ensimäisenä ajaa kmt(?)pyörä jonka perässä savuavia mopedeja!
        Sitte itse huligaanit rupeavat savuamaan nii eipä siinä tiiä mihi ajella!! No joku jää vielä alle nii sittenhä oppivat.

        Peussissa viiskymppi kiinni


      • ........
        thusberg kirjoitti:

        Peussissa viiskymppi kiinni

        Eihän teillä ole edes käytöstapoja! Täällä vaan sammakoita suusta lennätätte, mikä on fmf!? Ja ps poliisit on kutsuttu peräänne monesti!


      • k..
        ........ kirjoitti:

        Eihän teillä ole edes käytöstapoja! Täällä vaan sammakoita suusta lennätätte, mikä on fmf!? Ja ps poliisit on kutsuttu peräänne monesti!

        Jos teitä mummoja ja vaareja noin paljo vituttaa mopopojat nii laittaakaa ratiot tulille sätkä huulee ja darude soimaa pitäs helepottaa...


    • erittäin vittuuntunutt

      Pirimummot taas mesoo

      • fmf

        Fmf on tampooni merkki. Kannataa sinunkin kokeilla, flaming pussy


      • ei järkeä.
        fmf kirjoitti:

        Fmf on tampooni merkki. Kannataa sinunkin kokeilla, flaming pussy

        Ai että ku vanhempanne tietäisivät touhuistanne.eihän tässä ole edes järkeä ja ennole nainen! Saatikka te mistään tamponeista tiedä!


      • nyt oikeasti
        ei järkeä. kirjoitti:

        Ai että ku vanhempanne tietäisivät touhuistanne.eihän tässä ole edes järkeä ja ennole nainen! Saatikka te mistään tamponeista tiedä!

        Jäbis servaa


      • pskavirta
        nyt oikeasti kirjoitti:

        Jäbis servaa

        Illuminatin perustaja Adam Weishaupt oli Ingolstadtin yliopiston ensimmäinen kirkko-oikeuden professori, joka oli jesuiitta ja teologi. Tämä aiheutti runsaasti ristiriitoja Weishauptin ja hänen kollegoidensa välille, mikä osaltaan edesauttoi päätöstä perustaa salaseura edistämään tieteellistä ja ateistista maailmankatsomusta, sekä vastustamaan kirkon ja monarkkien ylivaltaa. Weishauptin luona asui ennestään muutamia hänen opiskelijoistaan. He yhdessä perustivat 1. toukokuuta 1776 ryhmän nimeltä "Bund der Perfektibilisten", joka myöhemmin muuttui muotoon "der Illuminatenorden", valaistuneiden veljeskunta.

        Järjestö laajeni aluksi erittäin hitaasti. Helmikuussa 1778, lähes kahden vuoden kuluttua perustamisesta, veljeskuntaan kuului vain yhdeksän jäsentä. Tämä oli tarkoituksenmukaista Weishauptille, sillä hän ei halunnut ottaa uusia jäseniä seuran tason kustannuksella. Jäseniksi haluttiin "jaloja, ylhäisiä, oppineita ja tärkeitä miehiä". Järjestön suurempi levittäytyminen oli pääasiassa vapaaherra Adolf Kniggen ansiota. Hän oli jo vapaamuurarien jäsen liittyessään valaistuneiden veljeskuntaan vuonna 1780. Knigge keksi hankkia jäseniä vapaamuurareista, jolloin voitiin olla melko varmoja heidän sopivuudestaan.

        Järjestön jäsenmäärä alkoi kasvaa vauhdilla, samalla kun se levittäytyi maantieteellisesti. Jäsenet kuuluivat järjestön alimpaan luokkaan, sillä Weishaupt ei ollut suunnitellut tarkempaa hierarkiaa, vaan oli johtanut veljeskuntaa yksinvaltiaan tavoin. Knigge suunnitteli arvojärjestelmän ottaen mallia vapaamuurareista. Samalla veljeskuntaa muutettiin mystisempään suuntaan. Vuonna 1784 Baijerin vaaliruhtinaan Karl Theodorin hallitus kielsi kaikki salaseurat, mukaan lukien Illuminati ja vapaamuurarit, jonka jälkeen Illuminatin organisaatio romahti pian.

        Monien väitteiden mukaan Illuminati olisi olemassa vielä nykyisinkin, mutta on hyvin vähän todisteita siitä, että Weishauptin ryhmä olisi ollut toiminnassa enää 1800-luvulla. Monet ryhmät ovat myöhemmin käyttäneet nimeä Illuminati ja jopa väittäneet olevansa osa veljeskuntaa.


      • pärinä arska
        ei järkeä. kirjoitti:

        Ai että ku vanhempanne tietäisivät touhuistanne.eihän tässä ole edes järkeä ja ennole nainen! Saatikka te mistään tamponeista tiedä!

        Oon 13 miks en tietäs tamponeista? Servdfgt


      • meikää rupes reivaamaa

      • jerker

    • tjusberg

      Mitä on nää äijät mitkä ottaa kuvia ja videoo mopopojista ku ne ajelee kyllää ympäri kaikes rauhas.. Samal taval siel vetelee autoja vitunmoisilla pöminöillä jne ja niistä ette tunnu nakkaavan paskaakaan.. Jäitä hattuun mummot ja vaarit ja menkee vaikka sienimehtään jos ette elämässänne muuta keksi.. Pojat tykkää ajjaa ja jos se nui paljo pistää vituttammaan nii asiaan ei voi auttaa edes Dr. Phil

      • vuosikaudet

        Sieniaika mänjo ja toisekseen drphilliä en katsele,mielestäni on oikein että edes joku ottaa kuvia(?) ku ei kukkaan muuten usko.en minäkään valitaja ole mutta kuunnelkaapa itse 10vuotta moporallia kylällä!,ja aina ajaessa pelätä että mitäne seuraavaks keksii. Ja. Mopot ovat paha äänisiä,Autot eitvät saavuta ja tajuavat liikenne säännöt.


      • kameli dt
        vuosikaudet kirjoitti:

        Sieniaika mänjo ja toisekseen drphilliä en katsele,mielestäni on oikein että edes joku ottaa kuvia(?) ku ei kukkaan muuten usko.en minäkään valitaja ole mutta kuunnelkaapa itse 10vuotta moporallia kylällä!,ja aina ajaessa pelätä että mitäne seuraavaks keksii. Ja. Mopot ovat paha äänisiä,Autot eitvät saavuta ja tajuavat liikenne säännöt.

        Oletko kuulluut 2tahti moottorista


    • mm28

      Huqpsvarna mopot on laillisia

      • lortto

        Mm tarkoittanee dellourttoa ei lortto pornolehteä,28röpötimellä sen voimaan tuntoo ja kuulloo!


      • metallimansu
        lortto kirjoitti:

        Mm tarkoittanee dellourttoa ei lortto pornolehteä,28röpötimellä sen voimaan tuntoo ja kuulloo!

        Mutta teiden kuningas on aito ja oikea ja iso ja valtava(valas*)! Linttaa tulloo ja männöö vaikkei voemmoo oo nii loiroo männöö mikäli kytkinpittää.. Joku hihna ei ainakaan pidä saatikka mikään.


      • keihini kuningas
        lortto kirjoitti:

        Mm tarkoittanee dellourttoa ei lortto pornolehteä,28röpötimellä sen voimaan tuntoo ja kuulloo!

        Jää ne pojat


      • niiseo
        keihini kuningas kirjoitti:

        Jää ne pojat

        Lauseesi on invaliidi koska keihin eivoi jättää ketään,mielestäni seon mootoripyöräjoka jätää tarkemmin ottaen bensiini.


      • no ei siinä
        niiseo kirjoitti:

        Lauseesi on invaliidi koska keihin eivoi jättää ketään,mielestäni seon mootoripyöräjoka jätää tarkemmin ottaen bensiini.

        Mitä se pikku eemeli vinkuu.. Lähe koittaa sillä baotianillas apina


      • oikeesti zoneri
        no ei siinä kirjoitti:

        Mitä se pikku eemeli vinkuu.. Lähe koittaa sillä baotianillas apina

        Sori mullo boneri


    • op mutka

      On se saatana ku ajat kylällä rajotusten mukaan iha normaalisti nii silti on jossai mersussa kamera käessä tyyppi ottamassa kuvia salamavalo vaa vilkkuu...

      • asiaäijä

        Rajotuste mukaan 60 kylkieellä


      • thubsberg

        Persetti miun ukko jokke ottelee teistä kuvia ku sattu meikäpojan romusai 125cc leipomaan mut ei siinä onneksi on leijona viina ukko sanois


      • ouu
        thubsberg kirjoitti:

        Persetti miun ukko jokke ottelee teistä kuvia ku sattu meikäpojan romusai 125cc leipomaan mut ei siinä onneksi on leijona viina ukko sanois

        Meiltä käytöstavat hukassa? Menkää itseenne,tännään oltii ajamassa ku vastaa käveli ykä,no sitte nyrkkiheilahti mutta eipä osunu, ps videolla joten ykälle terveisiä.


    • soraa pillussa

      Voi voi ainut jätkä leppävirralaa gator poika joka linttailee mummojen märkäunissa

      • liityn keskusteluun

        Joo joku ihme gator :D
        Turhaa alkaa valittaa ainut joka on fuck the police.
        Respect
        Ottakaa mallia.


      • prsee.
        liityn keskusteluun kirjoitti:

        Joo joku ihme gator :D
        Turhaa alkaa valittaa ainut joka on fuck the police.
        Respect
        Ottakaa mallia.

        Prsee aika surkiaaa kirjoitella itsestään ja pyytää respectii..


      • prsee.
        liityn keskusteluun kirjoitti:

        Joo joku ihme gator :D
        Turhaa alkaa valittaa ainut joka on fuck the police.
        Respect
        Ottakaa mallia.

        Prsee aika surkiaaa kirjoitella itsestään ja pyytää respectii..


    • sienimummi

      Seo helemee ku sieniaikalähennöö,samalvetöä metsässä nöönöö >:)

    • Yksi_niistä_mopopojista

      Eipä oo mopopojat näköjään ainoita liikenteenvaarantajia toisinkuin te autoilijat tunnutte ajattelettevan. Tännään Parmarinen pihasta tuli valkosta BMW:tä ajava aivokuollut vammanen kuski suoraan etteen. Juuri ja juuri sain väistettyä kyseistä idioottia. Ei ollu kolari kaukana. Että voisitte välillä työkin miettiä oisko mahollisesti teissä autoilijoina jottain vialla eikä pelkästään meissä mopopojissa ennekun tuutte tänne puhumaan suurta suutanne puhtaaks.

      • HOMOMOPOAMIS

        Oisitpa kuollut, ei sillä, bemarihomo kans helvettii mut samanlaisia ootte molemmat.


    • killamis

      Jaksavat homopojut ainakin pöristellä öisin noilla äänekkäillä romuillaan, toivon että joku tappais kyseiset häiriköt joku kaunis päivä.

    • amishomo666

      bemariamikset on kanssa oma lukunsa, eilen meinas yks homo vetää yli kun kiimassa kiihytteli suojatietä ylittäessäni, vittu mitä pohjasakkaa. Poliisit kanssa samanlaisia paska-aivoja, ei niistä oo mihinkään, taas joku umpihomo ajelaa savonkatua 80km/h vauhilla vähintää, vittu mikä paikka.

    • homopentu666
    • ceeeärrrr125

      Sinä vitun fossiili joka istuit homo "miehesi" kanssa Osuuspankin parkissa saatanan rumassa skeidassa ottelemassa viteoo/kuvia mopopoojista. Voisit suksia vaikka puutarhaasi tyhjentämään mullan........ t piste husokkiman

    • enskaeki

      Ei ne mopopojat vaan 2 tahti enskakevarit 3kpl taas eilen illalla kaahaili lisäksi yksi niistä yöllä kaahaili savonkatua edestakaisin..järkeä!

      • Exc125

        On voimoo...


      • Mara125

        : D


    • fmshorty

      joo jotkut 2 tahti enskakevarit :D
      turha alkaa valittaa ainoot jotka on fuck the police.
      Respect
      Ottakaa mallia.

      • Väljä_sm_husse2005

        Voisin mie teiltä ne v forcet napata..


    • Jarmo.k78

      No mie oon kahtona että ne pojat ossoo ajjaakki. Että tuota kylläne minupuolesta voi yöllä rällätä ku on vähä liikenettä ,vai pitäskö nuide päivällä liikentee seassa?

    • solivieteri-82

      Antaa poikien vaan ajella, niin me -80 luvulla päristeltiin myös mopedeilla.
      Näkyy olevan muilla paikkakunnilla samanlainen meininki.
      Ei ne häiritsevästi päristele...

    • Bomberleppävirta

      Mie hussee voisin vähä kylällä typetellä kuha konerempan tien

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      264
      2926
    2. 199
      2845
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      68
      2415
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      209
      1902
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      13
      1358
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1317
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      23
      1285
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1257
    10. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      159
      1182
    Aihe