Hän, nuori tyttö silloin. Hän rakastui minuun. Tapailimme K:n K-niemen tanssilavalla. Seurustelimme hetken, mutta sitten olen ymmärtääkseni kertonut, että minun tulee tulevina aikoina kokea sellaista traagista elämää, joka esti seurustelumme. Tein siis ennustuksiä. Tyttö ymmärisi mistä on kyse ja päätti antaa minun mennä kokemaan kokemuksiani yksin. Tämä ratkaisu satutti häntä, mutta rakkaudesta minuun hän päätti sallia minun kokea traagiset kasvattavat kokemukseni. Ja kaikki mitä ennustin on sittemmin tapahtunut. Minusta tuon tytön jalous on ja oli valtavaa. Se miksi minun piti kokea traagisia vaiheita on maallisessa mielessä julmuudesta johtuvaa, henkisessä mielessä minun piti kokea kasvattava kokemus. Jospa vielä tapaisimme vanhojen aikojen muistelun merkeissä.
Kauan, kauan sitten.
19
345
Vastaukset
- 1974
ennustukset....plääh.
- Muistan myös
Muistit sen paikan nimen! :)
- Love Story 1974
Ymmärrät varmaankin, että minun on varottava mahdollisia huijareita, joten jos laitat tunnisteita tähän, niin asia varmaankin selviää.
- ori aallio
Love Story 1974 kirjoitti:
Ymmärrät varmaankin, että minun on varottava mahdollisia huijareita, joten jos laitat tunnisteita tähän, niin asia varmaankin selviää.
No se oli sellainen heinäkuinen päivä :) Siinä oli kai järvi lähellä, vaikka en sitä muista nähneeni, mutta kartasta joskus katoin että oli. Oliks tarpeeks epäselvät tunnisteet :)
- Love Story 1974
ori aallio kirjoitti:
No se oli sellainen heinäkuinen päivä :) Siinä oli kai järvi lähellä, vaikka en sitä muista nähneeni, mutta kartasta joskus katoin että oli. Oliks tarpeeks epäselvät tunnisteet :)
ori aallio täsmää, mutta järveä ei siinä ollut, vaan joki. Hmmm ... Otetaanpas rauhallisesti :) Keksitkö muita tunnisteita ?
- ori aallio
ori aallio täsmää, mutta järveä ei siinä ollut, vaan joki. Hmmm ... Otetaanpas rauhallisesti :) Keksitkö muita tunnisteita ?
Ai oliks se joki :) En oo varma mikä se oli, kun en sitä nähnyt ja kartasta katsoin joskus monen monta vuotta sitten. Sellainen leveempi mahalaukun näköinen kohta siinä joessa muistaakseni oli kuitenkin :) Uskon sua kun sanot että oli joki, en nimittäin tiedä kumpi se oli :) Sen lavan vasemmalla puolella (yleisöstä päin) meni kulku sinne hiekkakentälle. Ehkä sen rakennuksen vierestä. En muista sitä kunnolla kun en käynyt sisällä. Se oli ehkä se itse tanssipaikka kai. Toinen lava oli siellä hiekkakentällä. Ja portti oli siellä päässä kanssa. Sen ei-hiekkakentällä olevan lavan ympärillä oli ehkä vähän nurmikkoisempi se alue ja sellainen vehreämpi. Siellä ympärillä oli puita. Oisko se järvi (eikun joki? :D) ollut siitä lavalta katsottuna suoraan siellä takana? Tai siis edessä sieltä katsottuna. En tiiä :) Mua jäi mietityttämään että missä se oli. Se hiekkakenttä pöllysi ja ne kasteli sitä.
Tietenkin rauhallisesti :) Söpöä, että muistit sen paikan nimen :) En tiennyt muistatko. Siitä on niin kauan aikaakin. Näin kun kävelit portaat alas kun hilpasin sinne kentällepäin hämmennyksissäni karkuun omia tunteitani :)
Muistan mikä kappale silloin soi kun me ensi kerran nähtiin.
- Love Story 1974
Joo, hiekkakentät täsmää ja toisen kentän puut, mutta en muista toista lavaa. Hmmm .... mutta siitä on niin kauan, että semmoinen toinen lava saattoi olla. Kyllä se on joki ja siinä on sellainen levennys siinä kohtaa ( pieni ). Portaat täsmää ja totta on, että jotakin merkillistä on tapahtunut juuri niillä portailla, muistan jotakin hyvin hämärästi. Mutta muistan, että olisit ollut joskus sisällä siellä päälavalla. Onko sinulla tällaisesta muistikuvaa ? Mun täytyy nyt alkaa muistelemaan, jos sitten muistaisi enemmän. Muistatko miten saavuit paikalle ( yleensä ) ? Minulla on vain hyvin hämäriä muistikuvia, joten saatan muistaa osan väärin :)
- ori aallio
Kiitos itsellesi ja hyvää loppuiltaa :)
Mä pääsin mun naapurintytön J:n isän kyydissä sinne, kun se J ja sen kaverityttö menivät sinne kanssa ja jotenkin vaan sattumalta pääsin niiden kyydissä. En muista sitä enää kovin tarkkaan, mutta se ei yleensä kuskannut meitä mihinkään. En ois muuten päässyt, mutta ne olikin menossa sinne ja se tuli jotenki puheeksi ja pääsin samalla :) Äiti haki meidät silloin illalla. Muistan että oli hämärää ja istuin takapenkillä vasemman ikkunan puolella ajatuksissani ja katselin ohikiitäviä puita ja taivasta ja puut näytti hahmoilta joista en saanut selvää. En kuullut mitä ne puhui keskenään, olin ihan ajatuksissani.
Oli siellä se toinen lava. Olin sen luona kun ne tytöt oli siellä ja olin just menossa istuskelemaan kun ne tanssahteli siinä. Tai ehkä ne tytöt istui ja olin istahtamassa niiden viereen, en muista enää tarkemmin. Kun otin askeleen mennäkseni istumaan, niin sit se olo vaan valtas mut täysin että mun pitää mennä sinne missä oli sitä vehreämpää. Ja lähdin ihan täysin vaistolla suoraan siitä sinne enkä muistanut ees sanoa niille tytöille mitään. Ja sit näin sut ja se pysäytti mut ihan täysin. Muistan vieläkin miltä näytit :) Ajattelin että oot tosi komea, niin kuin olit ja oletkin vaikkei se se syy ollut miksi pysäytit mut. Vaan ne tunteet jotka vyöryi yli. Ajatukset meni ihan takkuun. Se ajatus kulki mun sisällä hetken verran, että oot kuin suoraan mun unista ja unelmista. Joku jonka mun sisin tiesi kohtaavansa. Mutta sit olikin jo ajatukset ihan jumissa :) Jossain kohtaa muistan että teki mieli hymyillä sulle, mutten osannut. Ajattelin etten hymyile. Näytit jotenkin surulliselta vaikket näyttänyt. Hämmensit mua.
Tulin sieltä hiekkakentän suunnasta eli sieltä vasemmalta sinne. Ja sit sun näkeminen vaan pysäytti mut. En muista kunnolla, mutta ehkä juoksin sinne, ainakin alkumatkan juoksin, kun se tunne sisällä ohjasi niin paljon. Ehkei ne askeleet olleet enää juoksuaskelia siinä lähellä. Tai sitten olivat. En muista, kun muistan vain sen miten sisällä tuntui erilaiselta kuin koskaan ennen. Tai koskaan sen jälkeenkään.
Katon kyllä kartasta onko se joki kohta :) Maalasin joskus 2005 sen kartan nimittäin siitä paikasta ja silloin huomasin, että siinä oli vesistöä.
Mäkin muistan osan hämärästi, niin en mee takuuseen, mutta en mielestäni ollut siellä sisällä. Se oli se tanssilava se sisäpaikka. Muistan että se naapurintyttö sanoi siitä ja se oli sen tytön kaa ehkä siinä rakennuksessa ja siellä oli ehkä joku dj?? Ja se oli matala rakennus. Muistan sen tosi hämärästi vaan. Se ehkä rajasi sitä vehreää lavaa vähän siltä hiekkakentän puolelta. Muistot siitä rakennuksesta on tosi hataria.
Ne tytöt oli tulleet sinne jossain kohti, en yhtään huomannut niitä ja sit kun lopulta käännyin, niin ne seisoi mun takana ja en saanut sanaa suustani niille ja lähdin äkkiä vaan sinne hiekkakentälle päin. Ja näin ne portaat. Muistan sen vilauksen niistä portaista jotenkin tosi hyvin. En tiedä luulinko etten näe sua koskaan enää. Jotenkin siinä oli sellainen tuntu että näenköhän sua enää koskaan. En edes tiedä miksi se olo niin valtasi :)
Ja sit joskus kun sain tietää mikä sun nimi on, niin tipahdin oikeesti tuolilta lattialle istumaan kun se oli just se nimi joka mun sisällä oli ja tuntui ja tuntuu parhaimmalta nimeltä maailmassa :) Hämmennyin niin täysin :) - Love Story 1974
ori aallio kirjoitti:
Kiitos itsellesi ja hyvää loppuiltaa :)
Mä pääsin mun naapurintytön J:n isän kyydissä sinne, kun se J ja sen kaverityttö menivät sinne kanssa ja jotenkin vaan sattumalta pääsin niiden kyydissä. En muista sitä enää kovin tarkkaan, mutta se ei yleensä kuskannut meitä mihinkään. En ois muuten päässyt, mutta ne olikin menossa sinne ja se tuli jotenki puheeksi ja pääsin samalla :) Äiti haki meidät silloin illalla. Muistan että oli hämärää ja istuin takapenkillä vasemman ikkunan puolella ajatuksissani ja katselin ohikiitäviä puita ja taivasta ja puut näytti hahmoilta joista en saanut selvää. En kuullut mitä ne puhui keskenään, olin ihan ajatuksissani.
Oli siellä se toinen lava. Olin sen luona kun ne tytöt oli siellä ja olin just menossa istuskelemaan kun ne tanssahteli siinä. Tai ehkä ne tytöt istui ja olin istahtamassa niiden viereen, en muista enää tarkemmin. Kun otin askeleen mennäkseni istumaan, niin sit se olo vaan valtas mut täysin että mun pitää mennä sinne missä oli sitä vehreämpää. Ja lähdin ihan täysin vaistolla suoraan siitä sinne enkä muistanut ees sanoa niille tytöille mitään. Ja sit näin sut ja se pysäytti mut ihan täysin. Muistan vieläkin miltä näytit :) Ajattelin että oot tosi komea, niin kuin olit ja oletkin vaikkei se se syy ollut miksi pysäytit mut. Vaan ne tunteet jotka vyöryi yli. Ajatukset meni ihan takkuun. Se ajatus kulki mun sisällä hetken verran, että oot kuin suoraan mun unista ja unelmista. Joku jonka mun sisin tiesi kohtaavansa. Mutta sit olikin jo ajatukset ihan jumissa :) Jossain kohtaa muistan että teki mieli hymyillä sulle, mutten osannut. Ajattelin etten hymyile. Näytit jotenkin surulliselta vaikket näyttänyt. Hämmensit mua.
Tulin sieltä hiekkakentän suunnasta eli sieltä vasemmalta sinne. Ja sit sun näkeminen vaan pysäytti mut. En muista kunnolla, mutta ehkä juoksin sinne, ainakin alkumatkan juoksin, kun se tunne sisällä ohjasi niin paljon. Ehkei ne askeleet olleet enää juoksuaskelia siinä lähellä. Tai sitten olivat. En muista, kun muistan vain sen miten sisällä tuntui erilaiselta kuin koskaan ennen. Tai koskaan sen jälkeenkään.
Katon kyllä kartasta onko se joki kohta :) Maalasin joskus 2005 sen kartan nimittäin siitä paikasta ja silloin huomasin, että siinä oli vesistöä.
Mäkin muistan osan hämärästi, niin en mee takuuseen, mutta en mielestäni ollut siellä sisällä. Se oli se tanssilava se sisäpaikka. Muistan että se naapurintyttö sanoi siitä ja se oli sen tytön kaa ehkä siinä rakennuksessa ja siellä oli ehkä joku dj?? Ja se oli matala rakennus. Muistan sen tosi hämärästi vaan. Se ehkä rajasi sitä vehreää lavaa vähän siltä hiekkakentän puolelta. Muistot siitä rakennuksesta on tosi hataria.
Ne tytöt oli tulleet sinne jossain kohti, en yhtään huomannut niitä ja sit kun lopulta käännyin, niin ne seisoi mun takana ja en saanut sanaa suustani niille ja lähdin äkkiä vaan sinne hiekkakentälle päin. Ja näin ne portaat. Muistan sen vilauksen niistä portaista jotenkin tosi hyvin. En tiedä luulinko etten näe sua koskaan enää. Jotenkin siinä oli sellainen tuntu että näenköhän sua enää koskaan. En edes tiedä miksi se olo niin valtasi :)
Ja sit joskus kun sain tietää mikä sun nimi on, niin tipahdin oikeesti tuolilta lattialle istumaan kun se oli just se nimi joka mun sisällä oli ja tuntui ja tuntuu parhaimmalta nimeltä maailmassa :) Hämmennyin niin täysin :)Hmm ... Jos tiedät nimeni, niin katso facebookista mun sähköpostiosoite ja kirjoita siihen. Minulla ei ole muita päämääriä, kuin vanhojen aikojen muistelu. Olen aika kriittinen nettikirjoittelun suhteen. Kiitos :)
- ori aallio
Hmm ... Jos tiedät nimeni, niin katso facebookista mun sähköpostiosoite ja kirjoita siihen. Minulla ei ole muita päämääriä, kuin vanhojen aikojen muistelu. Olen aika kriittinen nettikirjoittelun suhteen. Kiitos :)
Arvaa vaan onks munkin vaikee luottaa nettikirjoitteluun, etenkin näin tärkeässä asiassa itselle :) Haluisitko oikeesti, että laittaisin sulle sähköpostia? Tiedän sun nimen mutten oo ikinä uskaltanut katsoa sua facebookista :) Vaikka oisin halunnut. Oon näköjään jänishousu :D
Haluutko vaan tietää että ajattelen sua vai jutella? En tiiä mitä kirjoittaisin sulle, kun tuntuu hassulta näin pitkän ajan jälkeen laittaa sulle viestiä, tiiätkö :) Vaikkei se oo hassua, mutta tuntuu siltä :) Kun oot ollut niin kovin tärkeä mulle aina vaikka ootkin ollut etäällä. Kannusta vähän jooko :) Kun en tiedä miten ees aloittaisin :) Mun pitää miettiä vähän, en uskalla heti luvata että rohkenen, kun oon tällainen facebook-jänishousu :D
Olisi ihana muistella sun kanssa vanhoja aikoja ja haluisin kertoa sulle sen, että oon iloinen että kohtasin sut ja vaan jutella siitä miten ihmeellistä kaikki oli aina :) - sivuhuomautus
ori aallio kirjoitti:
Arvaa vaan onks munkin vaikee luottaa nettikirjoitteluun, etenkin näin tärkeässä asiassa itselle :) Haluisitko oikeesti, että laittaisin sulle sähköpostia? Tiedän sun nimen mutten oo ikinä uskaltanut katsoa sua facebookista :) Vaikka oisin halunnut. Oon näköjään jänishousu :D
Haluutko vaan tietää että ajattelen sua vai jutella? En tiiä mitä kirjoittaisin sulle, kun tuntuu hassulta näin pitkän ajan jälkeen laittaa sulle viestiä, tiiätkö :) Vaikkei se oo hassua, mutta tuntuu siltä :) Kun oot ollut niin kovin tärkeä mulle aina vaikka ootkin ollut etäällä. Kannusta vähän jooko :) Kun en tiedä miten ees aloittaisin :) Mun pitää miettiä vähän, en uskalla heti luvata että rohkenen, kun oon tällainen facebook-jänishousu :D
Olisi ihana muistella sun kanssa vanhoja aikoja ja haluisin kertoa sulle sen, että oon iloinen että kohtasin sut ja vaan jutella siitä miten ihmeellistä kaikki oli aina :)nyt jänishousu - tsemiä, pidän sulle peukkuja että pystyt ja uskallat. mitä voit menettää? kuka vaan tykkäis susta varmaan tekstiesi perusteella.
- Love Story 1974
ori aallio kirjoitti:
Olisi ihana muistella sun kanssa vanhoja aikoja ja haluisin kertoa sulle sen, että oon iloinen että kohtasin sut ja vaan jutella siitä miten ihmeellistä kaikki oli aina :)Hmm ... Mä laitan merkin facebook sivulleni. Jos käyt sivullani niin ei se näy mun sivulla, että olet käynyt :)
- ori aallio
Hmm ... Mä laitan merkin facebook sivulleni. Jos käyt sivullani niin ei se näy mun sivulla, että olet käynyt :)
Oon ihan kauhea jänishousu, kun mun pitää kerätä rohkeutta että uskallan ees kattoo! :) Ehkä mä tän päivän aikana uskallan kattoo ja sit jos siellä on jotai, niin ehkä tuun valittaan miten oon jänishousu ja kestää kerätä rohkeutta ainakin päivä lisää :)
- Love Story 1974
Nyt on vähän menoa, palaan huomenna palstalle. Tsemppiä ja kiitos sulle :)
- sivuhuomautus
miksi voi miksi sun kirjoitukset koukuttaa mua.. tekis mieli kertoa yksi juttu portaisiin liittyen mutta sotkisin teidän keskustelun. eihän tää palsta niin toimi.. mutta se oli jotain mitä joku joskus sanoi. niin ja osaat kirjoittaa tunteista kuten ne joku voi joskus oikeasti kokea, se taitaa olla se juttu, se miksi tykkään sun kirjoituksista. ihan kuin olisi joku joka kokee asiat samalla tavalla. hyvää alkavaa viikkoa.
- Love Story 1974
No, tuota en ole varma oletko sinä hän, sillä muistan aika selvästi, että hän oli sisällä lavalla. Ja me tosiaan kai tavattiin muutama kerta. Ylhäällä sanoin syyn miksi ei seurustelu jatkunut ja hän tuntui ymmärtävän. Miten kommentoit tätä. Toisaalta minulla saattaa olla aivan vääriä muistikuvia. Hmm... Tanssilavan nimi kyllä on oikein mitä ilmeisimmin ja ne portaat ovat sikäli merkityksellinen, että muistan joskus havahtuneeni niillä johonkin tunne asiaan.
Oliko sinulla nuorena ( kevyt ) moottoripyörää ? - Love Story 1974
Poistun palstalta. Jos vaikka hän kirjoittaisi facebookiin, sivulleni.
- ori aallio
Laitettii samaan aikaan viesti tähän ketjuun :) Jos et huomannut, että kirjoitin :) Mä yritän olla olematta jänishousu ja kerätä rohkeutta, jos oon sun hän. Paljon lämpöisiä ajatuksia jokatapauksessa :)
- ori aallio
Mun kädet tärisee vielki, apua! :D Uskalsin kattoo hänen facebooksivun! :) Ja en kuollut siihen edes! :D Ihan ihmeellistä, olin varma et kuolen :D Mutta tärisen ehkä koko loppuillan siks että siellä oli ihania kuvia ja hän näyttää niiiiiin paljon ihanemmalta kuin ees muistin. Romahan! Miks se on niin ihana.
Ei siellä kyllä mitään merkkiä ollut :) Mutta sen kyllä vähän arvasinkin :) Tosin vähän tärisin ja mulle tuli aika kiire pois sieltä ettei tuu huonoa omaatuntoa, ihan kuin en sais käydä hänen sivulla :) Niin en kyllä ihan kauheen tarkasti nähnyt mutta tuskin siellä oli. Mutta oon elossa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia?
Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?512376Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä411153Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1755085Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa283689Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1963534Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss463070Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1082799Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky132218Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie372127Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy191935