ja miettinyt sinua koko yön. Vaikka olen pähkäillyt ettet ole minusta näin paljon
kiinnostunut kuin minä olen sinusta, olet antautunut kanssani pitkiin puhelin
keskusteluihin, tosin soittaja olin minä.
Nainen, suurimmat taisteluni käyn juuri itseni kanssa kuten nämä valvomisetkin
sen osoittavat.
Kaivaten pohjattomasti
- valvoja -
Vuoksesi ei nukuta
20
304
Vastaukset
- Naista ikävöin
Liittoudutaan me yhteen,valvottais yhdessä,vaan ei turhakkeita haikaillen,vaan puuhattas niin kauan,et nukahdettais raukeana ja ikävöimättä herättäis aamukaffeille.
- valvonut
Kiitti mutta tappelen ihan vaan itseni kanssa, kuten olen tähän saakkakin tehnyt
Eikä se uni tule.
Se nainen kavereineen on unten mailla höyhensaarilla.
kuten näyttää olevan kaikki naiset palstankin . . . - Minä oon hereillä!
valvonut kirjoitti:
Kiitti mutta tappelen ihan vaan itseni kanssa, kuten olen tähän saakkakin tehnyt
Eikä se uni tule.
Se nainen kavereineen on unten mailla höyhensaarilla.
kuten näyttää olevan kaikki naiset palstankin . . .Ja olen nainen. Enkä saa unta, eräs mies vain pyörii ajatuksissani.
- valvonut
Minä oon hereillä! kirjoitti:
Ja olen nainen. Enkä saa unta, eräs mies vain pyörii ajatuksissani.
Tervetuloa joukkoon. voisin samalla tehdä tutkielmaa pientä siitä, kuinka
eroaa tämä kaivatun ajatteleminen
eli itselläni on oireita valvominen, oman itseni näkeminen syynä siihen ettei suhde
kehity kaivatun kanssa, pakkomielteinen liikunta (joskus tosi rankka) sekä
vaikeana pidän olemista niillä paikoilla joissa ennen yhdessä oltiin mutta
joudun läpikäymään miltei päivittäin - Minä oon hereillä!
valvonut kirjoitti:
Tervetuloa joukkoon. voisin samalla tehdä tutkielmaa pientä siitä, kuinka
eroaa tämä kaivatun ajatteleminen
eli itselläni on oireita valvominen, oman itseni näkeminen syynä siihen ettei suhde
kehity kaivatun kanssa, pakkomielteinen liikunta (joskus tosi rankka) sekä
vaikeana pidän olemista niillä paikoilla joissa ennen yhdessä oltiin mutta
joudun läpikäymään miltei päivittäinOlette siis olleet joskus yhdessä ainakin tietyissä paikoissa, mut toisaalta kirjoitat siitä ettei suhteenne kehity, hmmm.......?
- valvonut
Olette siis olleet joskus yhdessä ainakin tietyissä paikoissa, mut toisaalta kirjoitat siitä ettei suhteenne kehity, hmmm.......?
juu, katse vahvasti itseeni siinä että mitä teen väärin vai jätänkö jotain
tekemättä
joulu = ok
ystävänpäivä = oli jo yksipuolinen - Minä oon hereillä!
valvonut kirjoitti:
juu, katse vahvasti itseeni siinä että mitä teen väärin vai jätänkö jotain
tekemättä
joulu = ok
ystävänpäivä = oli jo yksipuolinenMusta ei kuulosta ihan ihanteelliselta, jos joutuu kovasti pähkäilemään.... Eikö sua sit houkuta suhde joka etenisi luonnostaan omalla painollaan ja koko ajan hyvään suuntaan?
- valvonut
Musta ei kuulosta ihan ihanteelliselta, jos joutuu kovasti pähkäilemään.... Eikö sua sit houkuta suhde joka etenisi luonnostaan omalla painollaan ja koko ajan hyvään suuntaan?
sitäkin itseni kanssa tappelua on ollut kyllä että ota joku muu mutta tämä nainen
menikin sisälleni eri tietä
eikä suostu tulemaan sieltä ulos - Väsyttää
Ja olen nainen. Enkä saa unta, eräs mies vain pyörii ajatuksissani.
Tässä toinen uneton ja kaipaava n
- Minä oon hereillä!
valvonut kirjoitti:
sitäkin itseni kanssa tappelua on ollut kyllä että ota joku muu mutta tämä nainen
menikin sisälleni eri tietä
eikä suostu tulemaan sieltä ulosAi :)
Nyt tämän pitää rientää, öitä / päiviä. - valvonut
Väsyttää kirjoitti:
Tässä toinen uneton ja kaipaava n
Tervetuloa joukkoon sinullekin
- Väsyttää
valvonut kirjoitti:
Tervetuloa joukkoon sinullekin
Kiitos. Unihiekkatilausta odottelen
- yy kaa koooo
Viel yks mies ilmoittautuu valvojien joukkoon...
- valvonut
omaa muruani kaivaten lähden nyt rinnan alle murua katteleen kaapista ;)
- työt kutsuu
Tää nainen ainakin lähtee ny töihin. Ikävä on erästä miestä mut se tuskin sua ajatustakaan mulle.
- työt kutsuu
Tää nainen ainakin lähtee ny töihin. Ikävä on erästä miestä mut se tuskin sua ajatustakaan mulle.
- M....
Mukavaa työpäivää sinne ja toivotaan että saatte asiat sovittua & päädytte yhteen. :)
Itse menen jatkamaan unia kun on vapaapäivä. - työt kutsuu
M.... kirjoitti:
Mukavaa työpäivää sinne ja toivotaan että saatte asiat sovittua & päädytte yhteen. :)
Itse menen jatkamaan unia kun on vapaapäivä.Kiitos, just pääs syömään ja vielä ois pari tuntii töitä. No huomenna pääsee tai joutuu uudelleen töihin:( Nuku sä minunkin puolesta, seuraava vapaa ois vasta ens lauantaina, mut näillä mennään. Mitä tuohon mieheen tulee niin eipä meidän asiat selkiinny eikä päädytä yhteen sillä hän on tehnyt täydellisen katoamistempun, kuukauteen ei oo miestä näkyny vaik ennen nähtiin lähes päivittäin. Vielä kun mä saan tuon sydämen lopettamaan ikävöinnin, pää koettaa kovasti takoo sille järkee mut toistaiseksi ilman tulosta:(
- mietteliäs n
Missä päin suomenmaata, mahdat -valvoja- valvoa öisin?
- kukapa ei olisi
..joskus valvonut ?
Mukavaa, että on aina jotain tunteita ja paljon sanoja ja taitoa asetella ne somasti järjestykseen.
Ei siinä mitään pahaa kait ole. Jokainen tekee sitä, mistä pitää, missä on hyvä ja saa huomiota ja olla ihailtu ja mikä täyttää tyhjän tilan ja antaa rauhan sielulle, mikä sitten tärkeintä kellekin on.
Ota kaikki irti ja etsi uutta matskua tilalle .
Mä elän toisella tavalla. Liialliset sanat lakaisen pois sieltä, minne ne ei kuulu. Ne on kuin villakoiria, jotka tukkii hengityksen.
En voi sille mitään, että mulla on huono hapensaanti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi614809Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1034526- 794000
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963897Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1212942- 352698
- 282617
- 372612
- 382579
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232444