Narinari XC60

Eka Volvo mulla

Muuten hyvä auto ajaa, mutta kovasti ärsyttää kaikki naksahtelut ja natinat kojelaudasta, eniten tuulilasin ja kojelaudan "välistä". Paukahtelee myös taempaa autoa esim. käännyttäessä mäkeen. Kun auto lämpiää sisältä kunnolla ja on ajettu muutama kymmenen km, niin natinat vähenee.
Kylmällä autolla ei tarvitse olla tiessä kuin tavallista paksumpi ajoratamaalaus, niin napsahdus/narahdus kuuluu kojelaudasta kun yli ajaa (tosi maasturi).
Auto on 2010 alle ja alle 100 000 ajettu XC60 D5.
Onko tuo tyyppiominaisuus vai onko mulle sattunut maanantikappale?

7

3179

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei ole makavaa

      Näitä ilmenee myös V70:kin ja painappas siitä taustapeilin kohdalta tuulilasin yläpuolelta verhoilua kun narisee niin huomaat loppuvan.Ajan kanssa ne häviää/vähenee ja kun noita muovi yhdistelmiä nämä on niin niillä on nuo lieveilmiönsä.

    • ttyyyt

      Jahas -tämä sama provoilija avasi sitten uuden keskustelun ja jatkaa keskustelua itsensä kanssa.... hoh hoijaa.....

      • Se aloittaja

        En ole ennen tänne kirjoitellut.
        Olisikin provo...


    • Volvotar

      Täällä myös vastaavaa ongelmaa. Kojelauta napsahtelee välillä aika terävän äänekkäästi. Muutoin nitinä/natina/napsahtelu ilmenee joka kerta kun autolla ajelee. Ongelma on tullut esille viimeisen reilun vuoden aikana.
      Ääni tuntuu tulevan juurikin kojelaudan/tuulilasin tietämiltä. Voisiko syynä olla tuulilasille puhaltavat ilmansuuttimet tai niiden muovit? Myöskin keskikonsoli nitisee. Välillä liikkeelle lähdössä natisee oikein kunnolla.
      Olisi myöskin mielenkiintoista tietää onko tämä nitinä natina kuinka yleistä vai onko täälläkin maanantai kappale? Tai mitä olette tehneet jotta olette saaneet nämä ärsyttävät nitinät poistettua? Täällä vakavassa harkinassa auton vaihto....
      Itselläni xc60 vm -2010 2.5d, ajettu reilu 90 000km.

      • kj ot

        Mulla V70 vm 2005 kyllä piisaa natinaa ja nitinää, halvan ja kovan oloisesta muovista tehty sisustus ja kojelauta ja keskikonsoli resonoi ikävästi, toisena autona 14 vuotta vanha pösö ja ei natise eikä nitise lainkaan. tuntuis että uutena yli 50.000 e maksavassa autossa pitäisi enemmän laatua löytyä. Eipä auttanut ainakaan tässä yksilössä silikonin ruiskuttelu natinoihin.


    • einarit

      Koska koe lauta on tehty halvasta muovista pitäs olla hiukan elastisempaa matskua käytös, mut ku se maksaa

    • Silikoni

      Olen ostanut litran pullon silikonia ja sitä olen ruiskutellut runsaasti kojelautaan ja saumoihin. Natinat hävisi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      251
      18429
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3135
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2161
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1850
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      269
      1403
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1272
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      82
      1083
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe