Tällainen ketju löytyi — oletettavasti heteroiden ja osin naisten tekemä
21
191
Vastaukset
- sivupersoona Savosta
Voi olla, että on osin ( 1%..?)naisten kirjoittama, mutta sen voin kyllä kertoa, että aloittaja ei ole nainen.
- Homoille isoa kyrpää!
Kuule homo-X, mihin perustat väitteesi? Oletko itse kenties tuonkin avauksen tehnyt ja juttelet ketjussa itsesi kanssa?
Homoille isoa kyrpää! kirjoitti:
Kuule homo-X, mihin perustat väitteesi? Oletko itse kenties tuonkin avauksen tehnyt ja juttelet ketjussa itsesi kanssa?
Kiitos tarjouksesta, viitaten nikkiisi. Ope on hetero, joka ainoastaan läpällä ottaa munaa peppuunsa :D
Ja ope haistoi kyllä hyvin nysäkyrpien voivottelun tuon isomelajutun parissa. Etupäässä siellä keskusteli ne, jotka kadehtivat ja ne, joita kadehdittiin.- sivupersoona Savosta
h-x kirjoitti:
Kiitos tarjouksesta, viitaten nikkiisi. Ope on hetero, joka ainoastaan läpällä ottaa munaa peppuunsa :D
Ja ope haistoi kyllä hyvin nysäkyrpien voivottelun tuon isomelajutun parissa. Etupäässä siellä keskusteli ne, jotka kadehtivat ja ne, joita kadehdittiin.No, läpällä ja läpällä, oon tainnut täälläkin sanoa, että jos pitää valita seuraavista:
1) suutelen miestä
2) otan suuhun mieheltä
3) annan miehen ottaa suuhun multa
4) panen miestä peppuun
5) annan miehen panna mua peppuun,
niin ainoa, joka vois ehkä tulla kyseeseen on nro 5... ;)
ps. tänkin oon tainnut kertoa täällä: kaks "umpiheteroa" hivenen homofobista kaveriani on yrittänyt kännissä suudella minua..... sivupersoona Savosta kirjoitti:
No, läpällä ja läpällä, oon tainnut täälläkin sanoa, että jos pitää valita seuraavista:
1) suutelen miestä
2) otan suuhun mieheltä
3) annan miehen ottaa suuhun multa
4) panen miestä peppuun
5) annan miehen panna mua peppuun,
niin ainoa, joka vois ehkä tulla kyseeseen on nro 5... ;)
ps. tänkin oon tainnut kertoa täällä: kaks "umpiheteroa" hivenen homofobista kaveriani on yrittänyt kännissä suudella minua.....Siinä on pelkäämättömän heteron puhetta. Asko taas ei uskalla pyyhkiä edes persetttään, kun se on liian homoa.
Känni tosiaan silloin tällöin korjaa suuntautuneisuutta. Homofobit eivät pelkää niinkään homoja, vaan homoutta itsessään. Sitä torjutaan mm. syrjimällä homoja tai jopa uskon avulla, mutta ei aina auta uskokaan. (Markku Koivisto pappina, harrasti suuseksiä nuoren miehen/miesten kanssa, ehkä vaan läpällä)
- Väärä osoite sinulla
Tämä on homojen palsta.
- sivupersoona Savosta
Treffit huomenna?
h-x kirjoitti:
Joo. Eipä täällä juuri heteroporukkaa näy.
Näin on hyvä.Aiotteko homot omia tämän palstan itsellenne? Aion kuitenkin vierailla täällä toisinaan. Osallistun keskusteluun seksistä tietenkin monella palstalla. Aihe on kiinnostava - vai meneekö vanhan sananlaskun mukaan: Siitä puhe mistä puute.
Homoseksuaalien jutuista kysyisin. Muistan lukeneeni jostakin, että homoille kullin koko on vielä heterojakin tärkeämpi asia. Pitäneekö paikkansa? Entäpä väittämä että homomiehillä on heteroja isommat kyrvät? Vai sinäkö sen täällä jossakin kirjoituksessasi kerroit?- sivupersoona Savosta
d_ram kirjoitti:
Aiotteko homot omia tämän palstan itsellenne? Aion kuitenkin vierailla täällä toisinaan. Osallistun keskusteluun seksistä tietenkin monella palstalla. Aihe on kiinnostava - vai meneekö vanhan sananlaskun mukaan: Siitä puhe mistä puute.
Homoseksuaalien jutuista kysyisin. Muistan lukeneeni jostakin, että homoille kullin koko on vielä heterojakin tärkeämpi asia. Pitäneekö paikkansa? Entäpä väittämä että homomiehillä on heteroja isommat kyrvät? Vai sinäkö sen täällä jossakin kirjoituksessasi kerroit?Sellaisia tutkimustuloksia tosiaankin on saatu, että homomiehillä olisi isompi kuin heteroilla. En kyllä ymmärrä, miten se olisi muuten mahdollista kuin että tutkimuksessa on ollut hyvin pieni tai valikoitu otanta.
d_ram kirjoitti:
Aiotteko homot omia tämän palstan itsellenne? Aion kuitenkin vierailla täällä toisinaan. Osallistun keskusteluun seksistä tietenkin monella palstalla. Aihe on kiinnostava - vai meneekö vanhan sananlaskun mukaan: Siitä puhe mistä puute.
Homoseksuaalien jutuista kysyisin. Muistan lukeneeni jostakin, että homoille kullin koko on vielä heterojakin tärkeämpi asia. Pitäneekö paikkansa? Entäpä väittämä että homomiehillä on heteroja isommat kyrvät? Vai sinäkö sen täällä jossakin kirjoituksessasi kerroit?Omia kirjoituksia ei pysty editoimaan. Niinpä korjaan kohdan, jonka voi käsittää väärin:
"...homoille kullin koko on vielä heterojakin tärkeämpi asia"
No tottakai. Kyllä kulli homoa kiinnostaa enemmän kuin hetero. Piti tietenkin kirjoittaa näin: Kaikille miehille kullin koko on tärkeä, mutta jos ymmärrän oikein, niin homomiehille kullin koko on vielä tärkeämpi kuin se on heteromiehille.
Ymmärsiköhän kukaan vieläkään?d_ram kirjoitti:
Omia kirjoituksia ei pysty editoimaan. Niinpä korjaan kohdan, jonka voi käsittää väärin:
No tottakai. Kyllä kulli homoa kiinnostaa enemmän kuin hetero. Piti tietenkin kirjoittaa näin: Kaikille miehille kullin koko on tärkeä, mutta jos ymmärrän oikein, niin homomiehille kullin koko on vielä tärkeämpi kuin se on heteromiehille.
Ymmärsiköhän kukaan vieläkään?Sen verran vaan, että ei tätä palstaa kukaan ole omimassa. Korkeintaan jonkun torven mielestä. Ja se torvi tuolla ylempänä arveli tämän olevan homojen palsta. Mikähän homo se arvelija oikein olikaan.
Itsekään en oikein usko homoilla olevan isompia kuin hetskuilla, mutta keksintö ei olekaan minun. Ja ihan yhtä tärkeä se koko on kyllä kaikille.
Tuossa on olevinaan jotain perustelua äidin raskausajan hormonihommista. Kinsey se kai jo aikoinaan arveli myös jotan sen suuntaista.
http://www.salon.com/1999/11/04/size/h-x kirjoitti:
Sen verran vaan, että ei tätä palstaa kukaan ole omimassa. Korkeintaan jonkun torven mielestä. Ja se torvi tuolla ylempänä arveli tämän olevan homojen palsta. Mikähän homo se arvelija oikein olikaan.
Itsekään en oikein usko homoilla olevan isompia kuin hetskuilla, mutta keksintö ei olekaan minun. Ja ihan yhtä tärkeä se koko on kyllä kaikille.
Tuossa on olevinaan jotain perustelua äidin raskausajan hormonihommista. Kinsey se kai jo aikoinaan arveli myös jotan sen suuntaista.
http://www.salon.com/1999/11/04/size/Tuossakin artikkelissa pitäydyttiin pelkissä arveluissa homoseksuaalisuuden syntymiseen. Irrelevanttia tietoa joka tapauksessa. Tarvitaan oikea teoria - mikä sekään ei vaikuta yksittäisen homoseksuaalin elämään mitenkään.
Nuo erot peenisten keskimääräisistä mitoista ovat kyllä huomattavat, jos tuohon dokumentointiin on uskominen.
Tuosta tulikin mieleen nykyään kovin suosittu mutta melkosen pöllö lausahdus: Näillä mennään. Siinä mielessä aivan totta, että sillä pitää yrittää pärjätä, joka on omien jalkojen väliin kasvanut- sivupersoona Savosta
d_ram kirjoitti:
Omia kirjoituksia ei pysty editoimaan. Niinpä korjaan kohdan, jonka voi käsittää väärin:
Ymmärsiköhän kukaan vieläkään?Palstan virallisena pilkunnussijana en malta olla puuttumatta tähän:
"Kyllä kulli homoa kiinnostaa enemmän kuin hetero." - Homo sinä olet!
sivupersoona Savosta kirjoitti:
Palstan virallisena pilkunnussijana en malta olla puuttumatta tähän:
"Kyllä kulli homoa kiinnostaa enemmän kuin hetero."Voi että pikku kusipäätä. etkö nyt voi antaa anteeksi kun joltakin unohtunut kirjain -a pois?
sivupersoona Savosta kirjoitti:
Palstan virallisena pilkunnussijana en malta olla puuttumatta tähän:
"Kyllä kulli homoa kiinnostaa enemmän kuin hetero."Ehdin jo itsekin korjata tuon kohdan. Sen voi tosiaankin ymmärtää väärin.
Oman tekstin virheitä ei aina huomaa ennen kuin on painanut lähetä-näppäintä.
Olen suuresti pahoillani aiheuttamastani sekaannuksesta!- sivupersoona Savosta
Homo sinä olet! kirjoitti:
Voi että pikku kusipäätä. etkö nyt voi antaa anteeksi kun joltakin unohtunut kirjain -a pois?
Ei kai tässä anteeksiannosta ole kyse. Ei yksi a maailmaa kaada, vaikka itse kumoan joskus useammankin a:n. Tosin yleensä mieluummin IV b:n
- Umpihetero
Täällä vapaaehtoinen hetero tarjoutuu läpällä bottomiksi homolle/homoille. Halukkaita?
- Kysy vaikka häxyltä
Homon persläpi kaipaa kunnon isoa hevosmunaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1256510Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631604112Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503366Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4902924Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2831916Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde341606- 871436
Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja141413Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1741399Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151386