Miten olette saaneet houkuteltua vaimonne kimppaan. Olis kyllä toiveiden täyttymys nähdä kun vaimoa pannaan.
Vinkatkaa, joilla on ollut sama tilanne. Vaimo on siisti kolmevitonen ja muuten halukas.
Vinkkejä vaimon houkuttelemiseen
17
2206
Vastaukset
- Tosta ideaa
Tilaisuus tekee varkaan. Järjestä niin, että baari-illassa on joku kaveri tarjolla.... Jatkoille kotiin tai hotellihuoneeseen.
Meillä keskusteltiin aluksi erilaisista asennoista ja mitä kaikkea on kokeiltu. Jossain vaiheessa vaimoni innostui lukemaan Fifty Shades Of Grey -kirjoja, joista heräsi kiinnostus kokeilla sitomista ja pieni muotoista alistamista. Näiden aikana puolestaan pystyi kuvailemaan mitä kaikkea alistetulle vaimolle olisi luvassa jatkossa, esimerkiksi silmät sidottuna hän tuntee kuinka yhtäkkiä hänen vartaloaan alkaa hyväilemään toinen käsipari omieni lisäksi, jne. Tässä vaiheessa täytyy osata lukea tilannetta ja meillä ainakin saatiin sitä kautta siirryttyä luonnollisesti keskustelemaan kimpasta ja erilaisista mahdollisuuksista toteuttaa sellaista.
Edellä kuvattu ei siis ollut suunniteltu polku asian puheeksi ottamiseksi, mutta näin jälkeenpäin muisteltuna asiat ovat loogisesti edenneet askeleittain eteenpäin. Tällä hetkellä meillä on yhdessä haku päällä ja olemme jo paria henkilöä käyneet tapaamassa kahvikupin/drinkin merkeissä. Jatkoa on siis luvassa.- Toinen moinen pari
Meillä vähän samankaltainen kokemus kuin parille.seuraa.
Olemme tismalleen samassa tilanteessa, eli hakemassa seuraa kolmannesta pyörästä.
Meillä on ollut oikein hyvä liitto seksuaalisesti ja pystytään muutenkin juttelemaan avoimesti.
Vaimo ei ollut lukenut FSOG:Tä vaan eräästä blogista tarinan, jossa mies houkutteli vaimonsa ryhmäseksiin.
http://janitanmaailma.blogspot.fi/2013/08/nain-mieheni-taivutteli-minut.html?zx=2282cb810ecca0e6
Vaimo lähetti minulle tuosta linkin kesken työpäivän ja illalla laitoin vastaavasta fantasioiden.
Kun kysyin, että pitäisikö oikeasti kokeilla, niin vaimo oli melko valmis ajatukseen.
Nyt sitten etsitään seuraa ja luultavasti toteutetaan kolmaspyörä tämän kuun aikana.
Onnistuakseen pitää olla vaimolla itsellään ajatus ryhmäseksistä. Väkisin ei ketään voi pakottaa. - toinen moinen virhe
Toinen moinen pari kirjoitti:
Olemme tismalleen samassa tilanteessa, eli hakemassa seuraa kolmannesta pyörästä.
Meillä on ollut oikein hyvä liitto seksuaalisesti ja pystytään muutenkin juttelemaan avoimesti.
Vaimo ei ollut lukenut FSOG:Tä vaan eräästä blogista tarinan, jossa mies houkutteli vaimonsa ryhmäseksiin.
http://janitanmaailma.blogspot.fi/2013/08/nain-mieheni-taivutteli-minut.html?zx=2282cb810ecca0e6
Vaimo lähetti minulle tuosta linkin kesken työpäivän ja illalla laitoin vastaavasta fantasioiden.
Kun kysyin, että pitäisikö oikeasti kokeilla, niin vaimo oli melko valmis ajatukseen.
Nyt sitten etsitään seuraa ja luultavasti toteutetaan kolmaspyörä tämän kuun aikana.
Onnistuakseen pitää olla vaimolla itsellään ajatus ryhmäseksistä. Väkisin ei ketään voi pakottaa.Vaimo lähetti minulle tuosta linkin kesken työpäivän ja illalla laitoin vastaavasta fantasioiden.
Siis tuossa piti lukea "pantiin vastaavasta fantasioiden"
prkl ennakoiva tekstinsyöttö. - Toi on totta
toinen moinen virhe kirjoitti:
Siis tuossa piti lukea "pantiin vastaavasta fantasioiden"
prkl ennakoiva tekstinsyöttö.Joo kyllä se varmaan on oleellinen, että nainen itse haluaa eikä pelkästään miehen fantasian takia lähde mukaan kimppaan.
Toinen moinen pari kirjoitti:
Onnistuakseen pitää olla vaimolla itsellään ajatus ryhmäseksistä. Väkisin ei ketään voi pakottaa.Erittäin hyvä blogi tuon linkin takana. Täytyykin laittaa muistiin.
- pitäkää mua hyvänä
Toi on totta kirjoitti:
Joo kyllä se varmaan on oleellinen, että nainen itse haluaa eikä pelkästään miehen fantasian takia lähde mukaan kimppaan.
Jostain kumman syystä kontaktipalstat on täynnään naista kolmanneksi pyöräksi hakevia naisia, jotka haluaa toteuttaa miehensä toiveen. Iso osa näistä ilmoituksista on niin läpinäkyviä, että ukko takuulla itse rustannut ilmoituksen. Miehiä kolmanneksi on varmaan helpompi löytää? Olen katsellut näitä ilmoituksia eikä mikään ole näyttänyt siltä, että naisesta haluttaisi mitään kuuliaista kuminukkea enempää.
- Paria etsien
parille.seuraa kirjoitti:
Erittäin hyvä blogi tuon linkin takana. Täytyykin laittaa muistiin.
Samaa mieltä.
Lisäksi antoi hivenen ajateltavaa tuo juttu seuran löytämisestä. Hyvät pohdinnat. Moni mies on varmaan vähän yksoikoinen teksteissään.
http://janitanmaailma.blogspot.fi/2013/11/nain-janita-loytaa-sinut-tai-sina.html?zx=d3cde702a499344c&m=1 - pariskunnan m
pitäkää mua hyvänä kirjoitti:
Jostain kumman syystä kontaktipalstat on täynnään naista kolmanneksi pyöräksi hakevia naisia, jotka haluaa toteuttaa miehensä toiveen. Iso osa näistä ilmoituksista on niin läpinäkyviä, että ukko takuulla itse rustannut ilmoituksen. Miehiä kolmanneksi on varmaan helpompi löytää? Olen katsellut näitä ilmoituksia eikä mikään ole näyttänyt siltä, että naisesta haluttaisi mitään kuuliaista kuminukkea enempää.
Varmasti miestä kolmanneksi on helpompi löytää. Varsinkin jos kriteerit eivät ole liian kovat. Kuitenkin kokemuksesta voin sanoa, että ei sitä sopivaa miestä kolmanneksi ole helppoa löytää. Eteenkään jos pitäisi olla kohdallaan ulkonäkö, korvien väli ja kaikkien kolmen kemiat. Viimeistään kun aikataulut ja välimatkat astuvat kuvioihin niin siinä sitten säädetäänkin… Siis kun hakusessa pidempiaikainen suhde eikä mikään yhden kerran juttu.
Toinen tärkeä asia onkin juuri otsikkosi. Eli että kaikki osapuolet voisivat nauttia tuntematta itseään ulkopuoliseksi. Siinä pariskunnalla on iso vastuu sillä luottamus kumppaniin pitää olla 100% ettei tule draamaa. Kolmannen osapuolen huomioiminen, kehuminen ja hyvänä pitäminen pitää olla kumppanille ok eikä herättää turhaa mustasukkaisuutta.
Jos tämä ei ole mahdollista niin kyllä jää hyvänä pitämättä... - Anttisonni
Paria etsien kirjoitti:
Samaa mieltä.
Lisäksi antoi hivenen ajateltavaa tuo juttu seuran löytämisestä. Hyvät pohdinnat. Moni mies on varmaan vähän yksoikoinen teksteissään.
http://janitanmaailma.blogspot.fi/2013/11/nain-janita-loytaa-sinut-tai-sina.html?zx=d3cde702a499344c&m=1Joo. Voin vahvistaa itsekin noita kokemuksia. Itse olen tavannut flirtin puolelta naisia. Ovat jotenkin enemmän tosissaan ja varatut miettineet pettämistä. Pareja en niinkään. esim. iskurista jos löytyy, niin ei etene yleensä tapaamiseen naisten kanssa. Pareista en tiedä.
- tosion
mä lupasin vaimolle silarit.
- helpoin konsti on
luvata vaimolle että kimppasessiossa saa isompaa munaa. se tehoaa
- parijaMe
Meillä lähti siitä kun puhuttiin fantasiana, miltä tuntuis jos mukana olis kolmas tai toinen pari.
Tärkeää meillä on se kun hän saa tavallaan valita ja lähteä omasta halusta mukaan, myöskin se että ilmassa on jotain kiihottavaa ja miehet osaa olla mukana.
Parienkanssa on tavallaan se että kaiketi parin kauniimpi osapuoli on mukana.
Uskonkin että naista ei väkisin saa mukaan tai sitten jos lähtee niin hän on mukana vain miellyttääkseen miestään ja se nyt ei ainakaan ole kiihottavaa katsoa kun toinen makaa ja yksi on päällä panemassa eikä tee elettäkään nautinnosta.- Nauttiva pari
Meilläkin asiat ovat eteneet puolivahingossa fantasiasta kolmanteen pyörään. Asiat tapahtuivat puolivahingossa.
- Lisää tietoa
Nauttiva pari kirjoitti:
Meilläkin asiat ovat eteneet puolivahingossa fantasiasta kolmanteen pyörään. Asiat tapahtuivat puolivahingossa.
Voisitko kertoa lisää. Kiinnostaisi kuulla miten asiat etenivät "puolivahingossa"?
- hukkagrunkku
.. mun näkemys/kokemus on kyllä tästä vähän semmonen et vaimo ei tämmöseen halua myötää olevan innostunut vaan syyttää miestä pervoksi tms. ja et kehtaakin tuollasta ehdottaa asia jää siihen.. kunnes vaimolle tulee joku oma tilaisuus ja jos jää kiinni niin sieltä tulee sit et tämähän sua kiihotti.. eh :)
Jos taas muija tuollasta ehdottaa niin todennäköisesti sahannu jo jonkun kanssa siinä sivussa ja haluaa inflaatiota siihen pettämiseen tuomalla miehelleen muka uusia seksileikkejä mietittäväksi. Naiset on lieroja näissä jutuissa..
Aisureita tuollane vois ehkä kiihottaa mut pointti on se ettei muija kerro jos on käyny vieraissa eikä varsinkaan avaa juttua jos jäiskin osittain edes kiinni jostain oudosta käytöksestä. Grunkkaile siinä sitte fantasiaa, kun et ole tietonen edes. - Massageman69
Hommaa mieshieroja antamaan kokovartaloöljyhierontaa naisellesi. Kuohuva ennen hierontaa poistaa estoja. Pyydät myös alusasujen poisottoa jotteivat öljyynny. Osallistu itsekin hierontaan ja voit viedä hierontaa vaivihkaa rohkeampaan suuntaan. Pian saat merkkejä, että saa mennä rohkeammaksi. Toimii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.4073024SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis682352Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj781999Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis1171727- 1401572
- 711223
Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki1021039Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li121012Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön2681003- 40874