Mulla vajislääkitys ollut nyt 3vuotta, ja ei mitään oireita aiemmi. Nyt puolisen vuotta väsymystä ja päänsärkyä sekä samanlaisia kipuiluja jaloissa/käsissä kuin ennen lääkitystä. Arvot mitattu tsh 0.03 ja t4v 17 (eli samat kuin aeimminkin lääkittyän)
Terkkarissa normilabratuloksissa ihmettelin kun hemoglobiini 156, b-hkr 47%, ja B-eryt 5.5 eli nämä kaikki hieman yli viitteen naiselle. Lisäks verenpaineet oli 100/145 mutta kotona noin mitattuna vain 90/140. Liittyykö tää kilpirauhaseen tai tohon tyroksiin lääkitykseen vai onko jotain muuta?
Terkkarissa normilabratuloksissa ihmettelin kun hemoglobiini 156, b-hkr 47%, ja B-eryt 5.5 eli nämä kaikki hieman yli viitteen naiselle. Lisäks verenpaineet oli 100/145 mutta kotona noin mitattuna vain 90/140. Liittyykö tää kilpirauhaseen tai tohon tyroksiin lääkitykseen vai onko jotain muuta?
Vastaukset
Vanhimmat
Ei vielä vastauksia
Aloittaja odottaa vastauksia. Kerro oma näkemyksesi ensimmäisenä.