Ainakin Haltijantiellä saattoi useinkin törmäillä seiloreihin (ennenkuin Paavo I Suuri Suomen möi), Hovarilla löytyi klubikin. Jossakin Sapokassapäin niitä jopa tehtiin ennen, kuulemma. Nykyään (varma tieto) ei tehdä kuin merikapteeneita, ei siis tarvi juurikaan seilata, kun on jo kipparin paprut taskussa! ELI, onko enää MERImiehiä?
Merimiehet, katoava luonnonvara?
10
186
Vastaukset
- entinen ammatti
Mitäpä niillä. Kaikki on ulkoistettu että suomalaisen voi viettää hyvinvointihetkeä
- Kuusisen Kake
Merimiehet surraa ahtaajia anukseen.
- Merimiehen vaimo
Onhan näitä eläkeläisiä,jotka seilas ympär maailman.Meilläkin yksi,mun aviomies 33 vuoden ajan ynnä n2v synnissä elettiin siis 35 vuotta. Olise aikaa se ,kun piti aina odottaa milloin kotiin tulee. Vaimosta tuli itsenäinen työssä käyvä omillaan toimeen tuleva .Ilta on tullut merimiehelle ,muistot vain.
- lissu...
Merimiehen vaimo kirjoitti:
Onhan näitä eläkeläisiä,jotka seilas ympär maailman.Meilläkin yksi,mun aviomies 33 vuoden ajan ynnä n2v synnissä elettiin siis 35 vuotta. Olise aikaa se ,kun piti aina odottaa milloin kotiin tulee. Vaimosta tuli itsenäinen työssä käyvä omillaan toimeen tuleva .Ilta on tullut merimiehelle ,muistot vain.
Muistan se ajan erittäin hyvin oma mies kun lähti merille niin toinen tuli tilalle ja juhlat jatku.
- Merimiehen vaimo
lissu... kirjoitti:
Muistan se ajan erittäin hyvin oma mies kun lähti merille niin toinen tuli tilalle ja juhlat jatku.
Mulleppa ei tullut,kävin semmoisessa työssä että aina piti olla ok.Olen semmoista sorttia että yksi piisaa.Olin niin umpirakastunut mieheeni ettei tullut edes mieleen muut. Vanhan aikainen kasvatus ja suku joka ei alkuun hyväksynyt "merimiestä ". Onhan hänellä oikea ammattikin laivassa.Eilen järjestelin vanhoja valokuvia mieheni kanssa,siellä on niitä riion ja santoksen sekä sieltä paarityttöjen kuvia.On muitakin.Kuvat on jostain -50 -60 luvulta. Tämmöistä.
- iso h..
mertsuilla joka satamassa eri nainen.
- Merimiehen vaimo
Niitä oli myös laivassa ,anteliaat neitokaiset myös rouvat.Satamassa ja kuppiloissa.Tavaraa piisannut. Suomi neito ei pihistele.
- surrilanka
niin ja joka satamassa oma ahtaaja.Anaali vain naukuu onnesta.
- varma tieto
Merimiehet on homoja kaikki, kuten ahtaajatkin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä2611467Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa524023Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1163227Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie1652544Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin1072276Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh2061855Sofia Virralle täydet 12 pistettä!
Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.3151120- 64905
Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?
Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta18895Toisten elämän moralisointi
Eikö kukin voisi keskittyä lähinnä omaan elämäänsä? Jos jollakulla muulla on tunteita, ajatuksia, tai tekoja oman suhte143815