miten pääsisin yli eräästä ihanasta kauniista naisesta että en ajattelisi häntä?koska se rasittaa mun mieltä niin että se on vähän liikaa minulle ja ei ole kuitenkaan rohkeutta kertoakseen tai tekemään mitään asialle,tää mun yksipuolinen ihastuminen on liian raskasta,on pakko päästää irti mutta miten?
ihana nainen
15
551
Vastaukset
- resdtyguhjoip
Aivan sama ongelma mulla, paitsi n-->m
- lohdutan
kun maistelet pienenkin palan, olet jo matkalla helvettiin. Rakkaus ilman vastakaikua, valtava ihastuminen, se on yhtä helvettiä. Miten taittaa helvetin? Niin, menemällä sinne helvettiin ja palaamalla takaisin ikuiseen taivaaseen. Kerro hänelle, että pidän sinusta. Se riittää, ja olet samantien helvetissä, taivaaksi se muuttuu, jos muuttuu. Siihen vaikuttaa monet asiat.
- täysin totta
"Rakkaus ilman vastakaikua, valtava ihastuminen, se on yhtä helvettiä"
- tää daami
Ajalla ja uudella rakkaudella.
Oikeasti olet kyllä hölmö jos et kerro tunteistasi, sillä vasta sen jälkeen voit päästä eteenpäin.
Olin samassa tilanteessa aikoinaan, mutta kerroin lopulta tunteistani, ei vastakaikua, surin aikani ja sitten rakastuin taas. - näinkin voi olla
Jospa hänkin kärvistelee ihan samoissa tunnelmissa tahollaan..?Ajattelee että on yksipuolista,eikä tee mitään..
- se nainen ei
ehkä arvaa että olen ihastunut,olen yrittänyt pitää piilossa tunteeni ja vaikka tämä nainen kysyisi suoraan minulta (jos semmoinen tilanne tulisi) että olenko ihastunut siihen niin en ehkä uskaltaisi edes myöntää sitä ihan suoraan
- rakkaus on suurin riski
se nainen ei kirjoitti:
ehkä arvaa että olen ihastunut,olen yrittänyt pitää piilossa tunteeni ja vaikka tämä nainen kysyisi suoraan minulta (jos semmoinen tilanne tulisi) että olenko ihastunut siihen niin en ehkä uskaltaisi edes myöntää sitä ihan suoraan
Kannattaa uskaltaa! Parhaassa tapauksessa voit saada niin paljon lisää elämääsi..
- rakasta!
se nainen ei kirjoitti:
Ja mitä sä tällä piilottelulla oikein voitat? Ei stoalaisuudessa ole mitään ihailtavaa.
- kevät...
rakasta! kirjoitti:
Ja mitä sä tällä piilottelulla oikein voitat? Ei stoalaisuudessa ole mitään ihailtavaa.
tahtoisin vain olla sen lähellä ja ottaa kaikki irti niin niin paljon että tavallaan kyllästyisin häneen ja menettäisin tän tunteen häntä kohtaan että voin jatkaa taas niin kuin ennekin yksin kevyemmällä mielellä kun ei tästä mitään taida tulla...
- huh huh taas
kevät... kirjoitti:
tahtoisin vain olla sen lähellä ja ottaa kaikki irti niin niin paljon että tavallaan kyllästyisin häneen ja menettäisin tän tunteen häntä kohtaan että voin jatkaa taas niin kuin ennekin yksin kevyemmällä mielellä kun ei tästä mitään taida tulla...
Mitä helvettiä? Ottaa hänestä kaikki että kyllästyy ja..?
- usko pois vaan
huh huh taas kirjoitti:
Mitä helvettiä? Ottaa hänestä kaikki että kyllästyy ja..?
Ei saa ajatella noin,ettei tästä mitään tuu..täytyy laittaa tulemaan! Edes antaa sille mahdollisuus..jos haluat jotain saada.
- ja blaablaa...
rakkaus on suurin riski kirjoitti:
Kannattaa uskaltaa! Parhaassa tapauksessa voit saada niin paljon lisää elämääsi..
Korjaisin ton sanan että riski. Rakkaus on mahdollisuus. Rakastuessaan ihminen huomaa toisesta jotain sellaista sen sielusta, olemuksesta mitä tarvitsee itselleen oman sielunsa vahvistukseksi. Tän pelkän mielikuvan ylläpito antaa rakastuneelle mahdollisuuden kasvaa eheämmäksi ihmiseksi. Irti päästäminen on vaikeaa koska puuttuva asia koskettaa niin syvältä sielusta. Jokaiselta se paikka löytyy kyllä. Toisilta ehkä useamman kerroksen alta. Miten asiaan suhtautuu riippuu henkilöstä.
Jotkut jopa unohtaa sen asian. Kerää sen päälle paljon paskaa ja sit lopulta ihmettelee miksi on pannu koko pikkukylän ikäluokkaansa eikä kukaan oikein tuntunu miltään eikä ole merkitystä. Aina tulee paskaa niskaan kun ketään ei voi nähdä inhimillisin silmin vaan omien kätkettyjen tarpeidensa häivyttäjänä.
- arkajalat:(
Minä aina kun olen oikeasti ihastunut.. en uskalla kohdata häntä.. vaan hänen läsnäollessaan mielummin kohtaan jonkun muun paikalla olevan:( Vain siksi, etten uskalla.. sillä minulle jää aina - aina luu käteen. Ei muuta..
- ujous
Minne päin tämä menee? Miksi et ota selvää siitä onko hänellä samat tunteet?
- helpotuksen saanut:)
Rukoile Jumalalta apua. Jumala rakastaa sua ja tietää susta kaiken, nekin mitä et itse muista itsestäsi. Usko johdatukseen ja luota siihen. Jos tulee esteitä tai epämukavuutta matkalla niin se johtuu saatanan olemassaolosta. Saatana yrittää lannistaa sua kyllä varsinkin jos et usko tarpeeksi. Jumalan läsnäolon tunnistat hyvästä olosta joka on kaikille tasapuolinen ja oikeudenmukainen, hyvästä olosta joka kestää sudenkuopat eikä petä, on suloinen ja inhimillinen.
Jumala on täydellinen rakkaus. Ei tarvitse surra (saatanallisen paljoa ainakaan) jos rakas pettääkin, koska Jumala auttaa aina avuntarvitsijaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi534270Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal813953- 703438
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963360Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1022369- 352238
- 362109
- 242109
- 382089
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231984