ihana nainen

mies..

miten pääsisin yli eräästä ihanasta kauniista naisesta että en ajattelisi häntä?koska se rasittaa mun mieltä niin että se on vähän liikaa minulle ja ei ole kuitenkaan rohkeutta kertoakseen tai tekemään mitään asialle,tää mun yksipuolinen ihastuminen on liian raskasta,on pakko päästää irti mutta miten?

15

551

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • resdtyguhjoip

Aivan sama ongelma mulla, paitsi n-->m

• lohdutan

kun maistelet pienenkin palan, olet jo matkalla helvettiin. Rakkaus ilman vastakaikua, valtava ihastuminen, se on yhtä helvettiä. Miten taittaa helvetin? Niin, menemällä sinne helvettiin ja palaamalla takaisin ikuiseen taivaaseen. Kerro hänelle, että pidän sinusta. Se riittää, ja olet samantien helvetissä, taivaaksi se muuttuu, jos muuttuu. Siihen vaikuttaa monet asiat.

• täysin totta

"Rakkaus ilman vastakaikua, valtava ihastuminen, se on yhtä helvettiä"

• tää daami

Ajalla ja uudella rakkaudella.

Oikeasti olet kyllä hölmö jos et kerro tunteistasi, sillä vasta sen jälkeen voit päästä eteenpäin.

Olin samassa tilanteessa aikoinaan, mutta kerroin lopulta tunteistani, ei vastakaikua, surin aikani ja sitten rakastuin taas.

• näinkin voi olla

Jospa hänkin kärvistelee ihan samoissa tunnelmissa tahollaan..?Ajattelee että on yksipuolista,eikä tee mitään..

• se nainen ei

ehkä arvaa että olen ihastunut,olen yrittänyt pitää piilossa tunteeni ja vaikka tämä nainen kysyisi suoraan minulta (jos semmoinen tilanne tulisi) että olenko ihastunut siihen niin en ehkä uskaltaisi edes myöntää sitä ihan suoraan

• rakkaus on suurin riski
        se nainen ei kirjoitti:

ehkä arvaa että olen ihastunut,olen yrittänyt pitää piilossa tunteeni ja vaikka tämä nainen kysyisi suoraan minulta (jos semmoinen tilanne tulisi) että olenko ihastunut siihen niin en ehkä uskaltaisi edes myöntää sitä ihan suoraan

Kannattaa uskaltaa! Parhaassa tapauksessa voit saada niin paljon lisää elämääsi..

• rakasta!
        se nainen ei kirjoitti:

Ja mitä sä tällä piilottelulla oikein voitat? Ei stoalaisuudessa ole mitään ihailtavaa.

• kevät...
        rakasta! kirjoitti:

Ja mitä sä tällä piilottelulla oikein voitat? Ei stoalaisuudessa ole mitään ihailtavaa.

tahtoisin vain olla sen lähellä ja ottaa kaikki irti niin niin paljon että tavallaan kyllästyisin häneen ja menettäisin tän tunteen häntä kohtaan että voin jatkaa taas niin kuin ennekin yksin kevyemmällä mielellä kun ei tästä mitään taida tulla...

• huh huh taas
        kevät... kirjoitti:

tahtoisin vain olla sen lähellä ja ottaa kaikki irti niin niin paljon että tavallaan kyllästyisin häneen ja menettäisin tän tunteen häntä kohtaan että voin jatkaa taas niin kuin ennekin yksin kevyemmällä mielellä kun ei tästä mitään taida tulla...

Mitä helvettiä? Ottaa hänestä kaikki että kyllästyy ja..?

• usko pois vaan
        huh huh taas kirjoitti:

Mitä helvettiä? Ottaa hänestä kaikki että kyllästyy ja..?

Ei saa ajatella noin,ettei tästä mitään tuu..täytyy laittaa tulemaan! Edes antaa sille mahdollisuus..jos haluat jotain saada.

• ja blaablaa...
        rakkaus on suurin riski kirjoitti:

Kannattaa uskaltaa! Parhaassa tapauksessa voit saada niin paljon lisää elämääsi..

Korjaisin ton sanan että riski. Rakkaus on mahdollisuus. Rakastuessaan ihminen huomaa toisesta jotain sellaista sen sielusta, olemuksesta mitä tarvitsee itselleen oman sielunsa vahvistukseksi. Tän pelkän mielikuvan ylläpito antaa rakastuneelle mahdollisuuden kasvaa eheämmäksi ihmiseksi. Irti päästäminen on vaikeaa koska puuttuva asia koskettaa niin syvältä sielusta. Jokaiselta se paikka löytyy kyllä. Toisilta ehkä useamman kerroksen alta. Miten asiaan suhtautuu riippuu henkilöstä.

Jotkut jopa unohtaa sen asian. Kerää sen päälle paljon paskaa ja sit lopulta ihmettelee miksi on pannu koko pikkukylän ikäluokkaansa eikä kukaan oikein tuntunu miltään eikä ole merkitystä. Aina tulee paskaa niskaan kun ketään ei voi nähdä inhimillisin silmin vaan omien kätkettyjen tarpeidensa häivyttäjänä.

• arkajalat:(

Minä aina kun olen oikeasti ihastunut.. en uskalla kohdata häntä.. vaan hänen läsnäollessaan mielummin kohtaan jonkun muun paikalla olevan:( Vain siksi, etten uskalla.. sillä minulle jää aina - aina luu käteen. Ei muuta..

• ujous

Minne päin tämä menee? Miksi et ota selvää siitä onko hänellä samat tunteet?

• helpotuksen saanut:)

Rukoile Jumalalta apua. Jumala rakastaa sua ja tietää susta kaiken, nekin mitä et itse muista itsestäsi. Usko johdatukseen ja luota siihen. Jos tulee esteitä tai epämukavuutta matkalla niin se johtuu saatanan olemassaolosta. Saatana yrittää lannistaa sua kyllä varsinkin jos et usko tarpeeksi. Jumalan läsnäolon tunnistat hyvästä olosta joka on kaikille tasapuolinen ja oikeudenmukainen, hyvästä olosta joka kestää sudenkuopat eikä petä, on suloinen ja inhimillinen.

Jumala on täydellinen rakkaus. Ei tarvitse surra (saatanallisen paljoa ainakaan) jos rakas pettääkin, koska Jumala auttaa aina avuntarvitsijaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      53
      4270
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      81
      3953
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      70
      3438
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      96
      3360
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      102
      2369
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      2238
    7. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      36
      2109
    8. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      2109
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      38
      2089
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1984
    Aihe