Korjatkaa pois.
Sohvakaluste yksitystien varrella.
20
457
Vastaukset
- espoos
nyt on kiira, puomia olen justiinsa laittamassa. kyl mä espoos..
- Kuratien kulkija
Joku oli polttanut sohvat.
- s-kylä
ihme juttuja en ymmärrä mistä on oikein kyse?
- siltis 1
Räskintien varteen oli joku kuskannut kaksi sohvaa. Kun kaatopaikkamaksu on ilmeisesti liian kallis.
- s-kylä
Joo sen kyllä hokasin mutta miksi apuun huudetaan jotakin vävyä? kuuluuko tämän vävyn korjata sohvat pois vai onko ne vävyn mailla?
- Vävyn maa
Tuskin vävyn maasta on kyse. Mutta sohva on saatava pois.
- Ent vävy
Karhuvuoresta 1km,paikassa missä hiihtäjät(heheheh)pitävät autoja.
- s-kylä
Taitaa olla Kotkan puolta, että pitäköön rojunsa
- Huutjärvi 2014
Olet oikeassa. Pitää soittaa kaupungintalolle ja kertoa sohvan tuntomerkit.
- Mehiläiskuhnuri
Ai. Se on se tilapalvelun kosteusvaurioitunut homesohva.
- Sossu maksaa kaiken
Tilapalvelun väki ei kerkeä sohvalla istumaan. Asuntokauppa käy kuumana.
Eli voit olla oikeassa. Homeessa se kuukauden lojunut sohva on. - Heinsuo 5km päässä
Hakekaa nyt hyvät herrat se joustinsängy pois sieltä räskintien varrelta. Pian tulee 3kk täyteen,eikä kukaan korvia lotkauta.
- yex
Jos se sinua häiritsee miksi et itse vie? En usko että kukaan lähtee viemään kenenkää rojuja omalla kustannuksella mihinkään
- Honda.
"yex"
Ei se kustannuskysymys ole,mutta kun moottoripyörällä on isoa sohvaa vaikea kuskata. Heinsuo ottaa vaan kympin,sen voin viejälle lahjoittaa.
- Heinlahden pelto
Kerro paikka,soitan kaupungille tai kunnalle.
- Sauna-majuri
Kun täällä riittää teitä tietäviä, osaako kukaan sanoa mihin voi jättää hakemuksen Prisma likkojen saunailtaan selänpesijäksi? Minulta sujuu tarvittaessa myös löylynheitto.
- Ilmainenko
Paljonko on vanhan joustinsängyn kaatopaikkamaksu ?
- 15v vanha joustinsän
Vastaan maksukysymykseen.
*Kaatopaikkamaksu 10€
* Kuljetus 60€ - 160pv ollut
Tämä sänky kuuluu Kotkan kaupungin siivous-tilapalvelulle.He hakevat.ei >Pyhtää.
- Tähti käsistä lähti
Eilen siellä oli kolmen hengen sohva ja kaksi säädettävää tuolia metsässä. Uudehkon Mersun peltien sisällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit585574KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti1993635Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja182438Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei222385Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro91278Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT671078- 1021069
- 891051
Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu181032Häneen rakastuminen oli sellaista
että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta79975