Korjatkaa pois.
Sohvakaluste yksitystien varrella.
20
480
Vastaukset
- espoos
nyt on kiira, puomia olen justiinsa laittamassa. kyl mä espoos..
- Kuratien kulkija
Joku oli polttanut sohvat.
- s-kylä
ihme juttuja en ymmärrä mistä on oikein kyse?
- siltis 1
Räskintien varteen oli joku kuskannut kaksi sohvaa. Kun kaatopaikkamaksu on ilmeisesti liian kallis.
- s-kylä
Joo sen kyllä hokasin mutta miksi apuun huudetaan jotakin vävyä? kuuluuko tämän vävyn korjata sohvat pois vai onko ne vävyn mailla?
- Vävyn maa
Tuskin vävyn maasta on kyse. Mutta sohva on saatava pois.
- Ent vävy
Karhuvuoresta 1km,paikassa missä hiihtäjät(heheheh)pitävät autoja.
- s-kylä
Taitaa olla Kotkan puolta, että pitäköön rojunsa
- Huutjärvi 2014
Olet oikeassa. Pitää soittaa kaupungintalolle ja kertoa sohvan tuntomerkit.
- Mehiläiskuhnuri
Ai. Se on se tilapalvelun kosteusvaurioitunut homesohva.
- Sossu maksaa kaiken
Tilapalvelun väki ei kerkeä sohvalla istumaan. Asuntokauppa käy kuumana.
Eli voit olla oikeassa. Homeessa se kuukauden lojunut sohva on. - Heinsuo 5km päässä
Hakekaa nyt hyvät herrat se joustinsängy pois sieltä räskintien varrelta. Pian tulee 3kk täyteen,eikä kukaan korvia lotkauta.
- yex
Jos se sinua häiritsee miksi et itse vie? En usko että kukaan lähtee viemään kenenkää rojuja omalla kustannuksella mihinkään
- Honda.
"yex"
Ei se kustannuskysymys ole,mutta kun moottoripyörällä on isoa sohvaa vaikea kuskata. Heinsuo ottaa vaan kympin,sen voin viejälle lahjoittaa.
- Heinlahden pelto
Kerro paikka,soitan kaupungille tai kunnalle.
- Sauna-majuri
Kun täällä riittää teitä tietäviä, osaako kukaan sanoa mihin voi jättää hakemuksen Prisma likkojen saunailtaan selänpesijäksi? Minulta sujuu tarvittaessa myös löylynheitto.
- Ilmainenko
Paljonko on vanhan joustinsängyn kaatopaikkamaksu ?
- 15v vanha joustinsän
Vastaan maksukysymykseen.
*Kaatopaikkamaksu 10€
* Kuljetus 60€ - 160pv ollut
Tämä sänky kuuluu Kotkan kaupungin siivous-tilapalvelulle.He hakevat.ei >Pyhtää.
- Tähti käsistä lähti
Eilen siellä oli kolmen hengen sohva ja kaksi säädettävää tuolia metsässä. Uudehkon Mersun peltien sisällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721147
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84793
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37561Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t216500Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45492- 49487