että arvojärjestys on tämä;
1. omat rakkaat läheiset - aviomies, lapset, suku
2. terveys
3. koti
4. työ
...jaa'a...pitkän matkan päässä (jos ollenkaan) tulevat kaikenkarvaiset "rattopojat"....että se on järjestys myös hänen kohdallaan, vaikka muuta luulee hän.
Kyllä se niin on,
22
413
Vastaukset
- Huvittavaa
Kellekkäs pistit ton? Et taida olla ihan terve vai mitä?
- Seuraa vailla
Terveeltähän tuo vaikuttaa, mutta miten lie sinun huumorintajusi?
- arvomaailmasi epätav
Oletko suomalainen ?
- tyypillinen luulo
Luuleeko joku rattopoika olevansa sun listahittejä?
- viisaampi
1. terveys
2. puoliso, vanhemmat, eläimet
3. harrastukset
4. työ
5. koti - joskus mietitty
1. terveys
2. omat rakkaat läheiset - aviomies, lapset, suku
3. työ
4. koti
5. kaikki muu - Eräs vaan (n)
Olen miettinyt sen näin
1. Minä itse
2. harrastukset, vanhemmat, eläimet
3. poikaystävä(t)
4. rahoitus
5. aviomies - moraaliton biatch
Vain sairaalla ihmisellä on "rattopoikia", varsinkin jos on aviomies.
- 123450007
Eihän se välttämättä hänellä ole tuo järjestys, vaikka tuo olisi sinun järjestyksesi. Joidenkin listoille eivät kuulu lainkaan "kaikenkarvaiset rattopojat", vaikka se olisi sun ajattelun kulmakiviä.
Kandeis sunkin varmaan nostaa terveys ihan ykköseksi listalle... - pystytkö
Tosi fiksua täällä arvostella.Tuleppa
juttelemaan naamatusten.- ap.
Hän ei osaa jutella naamatusten, joten et ole hän.
- osaa vaan ei sun kaa
ap. kirjoitti:
Hän ei osaa jutella naamatusten, joten et ole hän.
Kenties hän osaa jutella naamatusten, mutta katsoo vähän tarkemmin, kenen kanssa sitä viitsii tai kannattaa tehdä.
- ap.
osaa vaan ei sun kaa kirjoitti:
Kenties hän osaa jutella naamatusten, mutta katsoo vähän tarkemmin, kenen kanssa sitä viitsii tai kannattaa tehdä.
No, tuskin sitten olet hän. Ei toimisi niinkuin toimii ellei haluaisi jotain? ...mutta tulkintani lie oikea...eli on sellainen...hhhmmmm
- netti-itkijälle
ap. kirjoitti:
No, tuskin sitten olet hän. Ei toimisi niinkuin toimii ellei haluaisi jotain? ...mutta tulkintani lie oikea...eli on sellainen...hhhmmmm
Jos on kovin paljon ristiriitaisuuksia sun tulkinnoissasi, joku niistä saattaa olla väärä. Kenties hän ei halua sinulta mitään, pitää sua vaikkapa kaikenkarvaisena turhuutena.
- aika ikävää
pidätkö omaa ihmistäsi ap na ?
- ap.
netti-itkijälle kirjoitti:
Jos on kovin paljon ristiriitaisuuksia sun tulkinnoissasi, joku niistä saattaa olla väärä. Kenties hän ei halua sinulta mitään, pitää sua vaikkapa kaikenkarvaisena turhuutena.
Kenties, niin voisi luulla. Mutta minä tiedän, että haluaa.
- niinhän sinä luulet
ap. kirjoitti:
Kenties, niin voisi luulla. Mutta minä tiedän, että haluaa.
Jaa.
- voi kettu!
kyllä ainakin mun arvojärjestys on tämä:
terveys
rakkaat
työ
koti
ja rattopojille sanon ei. oli tilanne mikä tahansa, toivon ihmisestä jotain pintaa syvempää. - Lienee sama provoili
joka kirjoitti tuon ihmispoloisen.
- in fake life
ihmispoloinen, jota ihmispoloinen stalkkaa - vain netissä.
- on köyhää_
köyhää on.
- Rattopika
Terveys
Perhe
koti
työ
Isänmaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä1411339Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa443892Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1143068Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie1272406Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin812065Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1961771Sofia Virralle täydet 12 pistettä!
Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.3041029Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?
Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta17820Toisten elämän moralisointi
Eikö kukin voisi keskittyä lähinnä omaan elämäänsä? Jos jollakulla muulla on tunteita, ajatuksia, tai tekoja oman suhte143765- 53709