Kertokaa nyt hölmölle?

---

Jos haluaisin lähettää hänelle* jonkun viestin, niin mitähän ihmettä siihen tulisi kirjoittaa?

23

234

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ehkäpä

Tunteesi :)

• ap.

EieiEI!!! Pitää olla neutraalimpi aloitus tässä...

• ehkäpä
        ap. kirjoitti:

EieiEI!!! Pitää olla neutraalimpi aloitus tässä...

jaa se on vielä niin alussa :) kahville seuraks :)

• ap.
        ehkäpä kirjoitti:

jaa se on vielä niin alussa :) kahville seuraks :)

Ei alussa, vaan solmussa... ;((

• ehotuksii

Moi, läheks kahville, grillille, käveleylle, ulkoilee, kattoo leffaa, kattoo tähtiä tai moi, olis kiva tutustuu... tai moi, pitäiskö meidän nähdä kun mun ajatukset on karannu sun luokse ja pitäisi pitää niille puhuttelu ja paimentaa kotiin. tai moi, mitä sun lauantai-iltaan kuuluu..Mut joku konkreettinen ehdotus on helpompi kun ilmassa roikkuvat.

• kuuluu, nähtäisiin?

Miten menee?

• ap.

Kiitti vaihtoehdoista, mutta mikään niistä ei käy... En oikeasti tiedä/pysty/uskalla!!! Pakko antaa asian hautua kai. Mutta kun minä EN JAKSA odottaa enää

• mitä vaan voit laittaa

Moi! Jäi jotenkin viime juttelustamme mietityttää yksi asia. Ja se on pälä pälä pälä. Tai tulisitko huomenna kahville jatkamaan hyviä keskustelujamme.

• 19+17

Miten ois vaikka että saataisko tämä vyyhti selvitettyä?

• ei palstalaisista

ole siihen. jokainen tietää sisimmässään sen että he eivät uskalla heittäytyä tasavertaiseen suhteeseen. he eivät uskalla päästää irti palstasta.

• pelastusrengas puhki

sama kuin huutaisit hukkuville...pelastakaa. Kaikki hukkuu.
      Ei tosi, odotat nimipäivää ja laitat viestin : onnea!
      t: se ja se

• anna vinki

Vaikea sanoa kun ei tiedö tilannetta tai kuinka paha solmu kyseessä..

• ap.

Iso ja valtaisa solmu! Eikä mulla ole enää sen numeroakaan. Okei, kyllä mä sen varmaan jostain saisin, mutta senkin prosessin se kuulis varmaan ennen kun minä ehdin mitään muuta tekemään. Nyt lopetan pillityksen ja meen syömään. Pus kaikki

• kyllä se siitä
        ap. kirjoitti:

Iso ja valtaisa solmu! Eikä mulla ole enää sen numeroakaan. Okei, kyllä mä sen varmaan jostain saisin, mutta senkin prosessin se kuulis varmaan ennen kun minä ehdin mitään muuta tekemään. Nyt lopetan pillityksen ja meen syömään. Pus kaikki

Ok, no harmi jos olet hukannut numeronkin..

• ap.
        kyllä se siitä kirjoitti:

Ok, no harmi jos olet hukannut numeronkin..

En hukannut, vaan poistin tahallani suutuspäissäni tuossa jokunen aika sitten...

• Kirjoita näin

en keksinyt mitä kirjoittaa mutta tykkään susta t. oma nimi

• Jos et muuta keksi

,niin lähetä ihan mitä sattuu.Vaikka randomi Wikipedian-artikkeli.

-> Hän saattaisi vastata ja kysyä, että mitä helvattia, mutta saisittepahan ainakin yhteyden auki.

• Laita vaikka viesti

ehdotan persepanoa

• 20+11

Meneekö viesti naiselle vai miehelle?

• se tuskin

ajattelee sua enää joten älä ripustaudu siihen. Ahdistuu vaan sun roikkumisestas.

• Tai jätä rauhaan

Jos itse mokasit niin näppäile simppeli ANTEEKSI
      Vai onko sekin liian vaikeaa?

• Yksi viestimahd.

No jos minulle (olen nainen, vaikka varmaan aloittajakin...) tulisi, niin siinä vois lukea vaikka: Moi, mites menee? Oon tainnu viime aikoina käyttäytyä vähän tökerösti sua kohtaan. Voitaisko nähdä ja puhua?

• Vaikka näin

Kysyt vaan miten menee onko kaikki ok ja voitko lähtee vaihtaan kuulumisia joskus kun sulle sopii siis tarkoitan että sinä päätät sen päivän koska näette!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      125
      4783
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      7
      3443
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      128
      3231
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      27
      2679
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      81
      2403
    6. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      18
      1793
    7. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1414
    8. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      120
      1283
    9. Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?

Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut
      Elokuva
      10
      1249
    10. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      4
      1188
    Aihe