Help!

........

Hei suomi24 kansalaiset!
Minulla on ongelma.
Erinäisten yhtäkkisten elämäntilanteenmuutosten ja nuoruuden onnettomuuden takia minulla on 2600 euroa pikavippiä muutamista eri firmoista (4 firmaa). Kuukausimenot kaikille vipeille yhteensä ovat n. 500 euroa.

Kuukausittaiset tuloni kelalta ovat 700 euroa kuukaudessa erilaisten tukien muodossa, siitä miinustetaan puhelin, netti ja auton käyttö, vuokraa minun ei tarvitse maksaa. Sossu ei osallistu talkoisiin millään muotoa.

Miten lähtisitte minun tilanteessani purkamaan tätä kierrettä, siitä on kuitenkin tarkoitus päästä eroon. Läksy pikavipeistä on jo opittu joten niitä ei ole tulossa lisää eikä vippien ottaminen ole vaihtoehto.

Luottotietoni ovat kunnossa eikä mitään muistutuskirjeitä ole päässyt tulemaan. Jotain helpotusta tilanteeseen on kuitenkin saatava sillä ihminen ei elä pyhällä hengellä.

2

108

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 412

Ihan oikein että luu on kovaa rakille.

Fatan asikkaana ei olisi tarvinnut mitään velkaa tehdä.

Ei mitään pehmeilyä, maksettava se on.

• Eihän se ole kierre enää jos olet lopettanut vippailun. Voisit sopia jonkinlaisen maksusuunnitelman noiden 4 firman kanssa jos tuntuu että rahat ei oikein riitä normisuorituksiin. Jos sun tilanteesi on oikesti noin hyvä, poislukien pienet tulot, niin saat velat varmasti hoidettua ilman luottohäiriömerkintöjä. Saisitko jostain lisätuloja? Ei sulla ole kyllä mitään hätää jos vaan vippailun jätät.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      184
      5052
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      24
      4453
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3137
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      257
      3034
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2922
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2531
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27