Ootko itse seinäkukkanen? Tai rumista rumin? Vai arpinaana? Toinen on niin niin komea tai kaunis? Minulla on toisinpäin. Sydän kiinnostaa.
Ulkonäkö painaa -turha väittää muuta
21
297
Vastaukset
- nainennnn
jos rakastaa ei muuten varmasti paina!! syön hatullisen kakkaa jos oon väärässä
- tyttönen
Itseasiassa nainen johon olen rakastunut on mielestäni hyvin kaunis :)) Sisäisesti ja ulkoisesti :)) Sisäiseen kuitenkin rakastuin
- kammio
saat syödä ihan rauhassa. Kumma että olet palstalla, kun olet niih mukavah.
- nainennnn
kammio kirjoitti:
saat syödä ihan rauhassa. Kumma että olet palstalla, kun olet niih mukavah.
en ole tarpeeks mukava eräälle miehelle....siksi täällä....
- silmät kertoo kaiken
oikeasti sydämeltään puhtaat hohtaa upeutta. Niissä on jotain hehkuvaa.
- enteepahaa
Jos näyttää yhtä pahasti pahantekijältä kuin minä niin ei siinä mikään auta. Kaikki pysyy kaukana,vaikka mulla on yleensä vaan hyvät mielessä.
- kuivanut seinäkukka
Kyllä se ulkonäkö merkitsee, turha sitä on muuta väittää. Itse kuulun rumien joukkoon, eipä ole kiinnostuneita miehiä ympärillä pyörinyt. Aina olen tiedostanut rumuuteni ja sen ettei tällä ulkonäöllä miestä saa. Eipä miehet edes halua tutustua rumempi kuoriseen naiseen. Joten mun on turha enää edes katsella ketään, ei kukaan näin rumasta voi kiinnostua. Tansseissakin toimitin seinäkukkasen virkaa, tosi harvoin joku erehtyi hakemaan tanssimaan, kavereillani kävi parempi tuuri.
- josseisiitävalehdellut
Ei se ulkonäöstä jäänyt kiinni.
- lepsou
Njoo, rumahan minä olen...aika paljon tuon typykän näköinen (ehkä semisti feminiinisempi versio) eli siis muistutan narkkaria:
http://31.media.tumblr.com/tumblr_lx1igqUCla1qho1gro1_400.jpg
Näytän tarkoituksella rumalta, ettei kukaan erehdy lähestymään ;D- Kuva ei ole
sinusta, ja ihmettelen miksi linkität kuvia toisista tässä yhteydessä.
- ota selvää
Kuva ei ole kirjoitti:
sinusta, ja ihmettelen miksi linkität kuvia toisista tässä yhteydessä.
En ole tuo joka linkitti kuvan, mutta tuohan on julkkis. Kyllä niistä saa laittaa kuvia.
- puuterinmassakin
Jos on 10 kiloakin puuteria naamassa niin se voi painaa.
- thjrujd4e
- Helloukohtalokaveri
Niin minäkin. Tuo oli ihan komea arpiturpa.
Lisää tuplat ja toista puolta. - srhzethjr56
Helloukohtalokaveri kirjoitti:
Niin minäkin. Tuo oli ihan komea arpiturpa.
Lisää tuplat ja toista puolta.haha joo en tajunnu
- miehillä joo
Miehillä arvet lisää karismaa mutta naisilla huono asia.
- Arpinaama..hih! ; )
Totta, minullakin on arpi. Urheilusta ja sodasta.Niinpä niin. Elämä on sellaista. Tänään tätä ja huomenna toista. Niin se menee.Sota arpeni ei ole koskaan vaikuttanut negatiivisesti kenenkään. Päinvastoin minua kunnioitetaan, jopa rakastetaan..hihhih! tytöt tietää! ; )
- suvun ainoa nero
Näytän homolta ja tykkään naikkosista. En ole koskaan saanut naista, enkä tule koskaan saamaankaan johtuen ulkonäöstäni ja pehmeästä luonteesta.
Itselleni ulkonäkö merkitsee eniten, enkä koskaan alennu edes katsomaan tavallisia naikkosia. vain mallit kelpaavat.
Inhoan myös ns. lämminsydämisyyttä ja inhimillisyyttä, enkä voi sietää kaalinhajua...- GGGG----
oon mallin näkönen mut tykkään kaalilaatikosta sikana!
- jokasella
omat mieltymykset,jotkut tykkää tietynlaisista nenistä,muodoista,poskista,silmistä jne.
- ruma olet sisältä
Aloittaja on ainakin ihan helvetin itserakas. Siksi tuskin kovin kaunis tai komea kokonaisuus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708