Kenellään kokemuksia? Millaiset tilat? Hoitajat? Lääkärit? Muut potilaas? Yleiskuva?
Varkauden sairaalan psykiatrian vuodeosasto
33
2986
Vastaukset
- Varkauden uhri
Osastolla saa olla ihan "ingognito" jos haluaa
Siellä voi ottaa kontaktia jos haluaa.
Hoitajat päivisin ovat asiallisia,
yöaikaan välillöä niin ja näin...
Olin osastolla 4 vuorokautta akuutin stressireaktion vuoksi.
Osaston lääkäri "grand old lady" on aivan mahtava.... - buhahhaahhahaaaaa
Pannu tollo siis minä. Täällä tolloillaan ja kerrotaan pannu juttuja.
- mn,j,kjhk,m,mm
Olin kaksi viikkoa siellä..hoitajat ihan ok samoin lääkäri mutta en menis enää..kärsin paniikkikohtauksista ja en saanut lääkettä edes omaan huoneeseen vaan piti mennä kaikkien eteen..Vaikka pyysin että saisin omaan huoneeseen lääkkeen..Tuon jälkeen olo huononi pahasti..
- Anonyymi
Minulla huononee olo,kun viinat loppu ja töitä tarjotaan.
Anonyymi kirjoitti:
Minulla huononee olo,kun viinat loppu ja töitä tarjotaan.
Osta viinas ja tee töitä. On oltu Psykiatrian osastolla. Mukavaa oli. Voisitte haukkujat kokeilla. Ette päivää kestäs. Sieltä kun ei mennä minnekään ilman lääkärin lupaa. Siellä on sekompia kuin minä
- Anonyymi
Kyllä minä sain omaan huoneeseen lääkkeet ja ruuatkin. Kahvia sai milloin halusi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä minä sain omaan huoneeseen lääkkeet ja ruuatkin. Kahvia sai milloin halusi.
Minäkin. Hoitaja katsoi vieressä,että nielaisen lääkkeet.
- Anonyymi
Kaipaisin tietoa myös.
- Anonyymi
Vois tuota kokkeilla. Saako ruuat ja nukkua?
- Anonyymi
Teräsallas koko Huruslahteen. Voep Demarit ja heidän vieraat ja iänestäjät uija Sampifestarin aekaan ja mättöö suoraan suuhun laiturilta. Musa soe ja kaljakellujat kelluu valvonnassa. Voe suoraan kusta vetteen nousenatta jörvestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teräsallas koko Huruslahteen. Voep Demarit ja heidän vieraat ja iänestäjät uija Sampifestarin aekaan ja mättöö suoraan suuhun laiturilta. Musa soe ja kaljakellujat kelluu valvonnassa. Voe suoraan kusta vetteen nousenatta jörvestä.
Kelasta tulee asumistuki suoraan vuokranantajalle. Luottotiedot ei ole kunnossa. Maksan takuuvuokran.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kylmää kylypyy hulluille ja pummeille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Stupid idiot
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kylmää kylypyy hulluille ja pummeille.
Minä olin moisiossa lieppona.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olin moisiossa lieppona.
Ai. Minä olin ihan omana itsenä.
- Anonyymi
Ei mitään käryä. Minut on aina viety Niuvaan.
- Anonyymi
Sinne kannatta pyrkiä,jos ei kestä ääniä eikä normaalia elämää ympärillään. Siellä saa levätä. Korvatulpat voi toki hommata kotiinkin. Lääkkeitä ja muuta nappaa tarpeeksi niin kyllä elämä vierii eteenpäin.
- Anonyymi
Ihmisiä tai enkeleitä palvomalla ei saada oikeaa apua, vaikka Jumala käyttää näitäkin työnsä välineinä. Apu
tulee aina Jumalan kasvojen kirkkaudelta, Herralta Jeesukselta Kristukselta. Hän on uskollinen Jumala, hän on elävä ja läsnäoleva apu. Uskollisesti hän kutsuu myös niitä, jotka pakenevat peloissaan hänen armollista katsettaan. Tosin luotu kykenee vain hetken etäisyyteen, ei lopulliseen pakoon. Koko elämän ajan Jumala kutsuu toistuvasti luokseen. Kun aika päättyy, kootaan kaikki hänen eteensä. Pakoon lähteneille tuo hetki on pelottava. Jeesukseen turvaaville se on ilon täyttymys. He näkevät Lunastajansa kasvoista kasvoihin, hänet, joka heidät kerran otti omakseen, joka auttoi ja johdatti kaikki menneet päivät. Niin hyvät kuin pahatkin.- Anonyymi
Sinulle Jumalan tervehdys.
Tule meidän joukkoon, saat rauhanyhdistyksessä syntisi anteeksi aina iltaisin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulle Jumalan tervehdys.
Tule meidän joukkoon, saat rauhanyhdistyksessä syntisi anteeksi aina iltaisin.Jumalaa ei ole olemassa, lapsellista uskoa moiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumalaa ei ole olemassa, lapsellista uskoa moiseen.
Ehkäpä se onkin,kun pakenee Jumalaa,niin on levoton ja hullu olo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumalaa ei ole olemassa, lapsellista uskoa moiseen.
Baptistit.
- Anonyymi
AKUUTTITYÖRYHMÄ
Psykiatrian poliklinikka
044 444 2500- Anonyymi
Soita ennemmin pizza onlineen ja tilaa pizza. Sitten Neflixelokuva ajaa saman asian
- Anonyymi
Yhteiskunta ajaa hulluuden partaalle. https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/juhonieminen1/199314-koyhyys-vie-yksinaankin-ihmisen-voimat/
- Anonyymi
No kyllä vie.
- Anonyymi
En pääse osastolle vaikka ahistaa!
- Anonyymi
Saa siellä syödä ja makoilla. Kannattaa hankkiutua silloin sinne,kun rahat loppu. Rahapäivän lähestyessä äkkiä parantuu.
- Anonyymi
toroziin
- Anonyymi
ryhävalas
- Anonyymi
paukku
- Anonyymi
mark boals
- Anonyymi
torozin paska haesooo
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1322953- 61341
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2201296Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701171- 441129
- 371001
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38991Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133947- 47944
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36867