Varkauden sairaalan psykiatrian vuodeosasto

karisto2

Kenellään kokemuksia? Millaiset tilat? Hoitajat? Lääkärit? Muut potilaas? Yleiskuva?

33

2986

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Varkauden uhri

Osastolla saa olla ihan "ingognito" jos haluaa
      Siellä voi ottaa kontaktia jos haluaa.
      Hoitajat päivisin ovat asiallisia,
      yöaikaan välillöä niin ja näin...
      Olin osastolla 4 vuorokautta akuutin stressireaktion vuoksi.
      Osaston lääkäri "grand old lady" on aivan mahtava....

• buhahhaahhahaaaaa

Pannu tollo siis minä. Täällä tolloillaan ja kerrotaan pannu juttuja.

• mn,j,kjhk,m,mm

Olin kaksi viikkoa siellä..hoitajat ihan ok samoin lääkäri mutta en menis enää..kärsin paniikkikohtauksista ja en saanut lääkettä edes omaan huoneeseen vaan piti mennä kaikkien eteen..Vaikka pyysin että saisin omaan huoneeseen lääkkeen..Tuon jälkeen olo huononi pahasti..

• Anonyymi

Minulla huononee olo,kun viinat loppu ja töitä tarjotaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Minulla huononee olo,kun viinat loppu ja töitä tarjotaan.

Osta viinas ja tee töitä. On oltu Psykiatrian osastolla. Mukavaa oli. Voisitte haukkujat kokeilla. Ette päivää kestäs. Sieltä kun ei mennä minnekään ilman lääkärin lupaa. Siellä on sekompia kuin minä

• Anonyymi

Kyllä minä sain omaan huoneeseen lääkkeet ja ruuatkin. Kahvia sai milloin halusi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä minä sain omaan huoneeseen lääkkeet ja ruuatkin. Kahvia sai milloin halusi.

Minäkin. Hoitaja katsoi vieressä,että nielaisen lääkkeet.

• Anonyymi

Kaipaisin tietoa myös.

• Anonyymi

Vois tuota kokkeilla. Saako ruuat ja nukkua?

• Anonyymi

Teräsallas koko Huruslahteen. Voep Demarit ja heidän vieraat ja iänestäjät uija Sampifestarin aekaan ja mättöö suoraan suuhun laiturilta. Musa soe ja kaljakellujat kelluu valvonnassa. Voe suoraan kusta vetteen nousenatta jörvestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teräsallas koko Huruslahteen. Voep Demarit ja heidän vieraat ja iänestäjät uija Sampifestarin aekaan ja mättöö suoraan suuhun laiturilta. Musa soe ja kaljakellujat kelluu valvonnassa. Voe suoraan kusta vetteen nousenatta jörvestä.

Kelasta tulee asumistuki suoraan vuokranantajalle. Luottotiedot ei ole kunnossa. Maksan takuuvuokran.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kylmää kylypyy hulluille ja pummeille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Stupid idiot

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kylmää kylypyy hulluille ja pummeille.

Minä olin moisiossa lieppona.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olin moisiossa lieppona.

Ai. Minä olin ihan omana itsenä.

• Anonyymi

Ei mitään käryä. Minut on aina viety Niuvaan.

• Anonyymi

Sinne kannatta pyrkiä,jos ei kestä ääniä eikä normaalia elämää ympärillään. Siellä saa levätä. Korvatulpat voi toki hommata kotiinkin. Lääkkeitä ja muuta nappaa tarpeeksi niin kyllä elämä vierii eteenpäin.

• Anonyymi

Ihmisiä tai enkeleitä palvomalla ei saada oikeaa apua, vaikka Jumala käyttää näitäkin työnsä välineinä. Apu
      tulee aina Jumalan kasvojen kirkkaudelta, Herralta Jeesukselta Kristukselta. Hän on uskollinen Jumala, hän on elävä ja läsnäoleva apu. Uskollisesti hän kutsuu myös niitä, jotka pakenevat peloissaan hänen armollista katsettaan. Tosin luotu kykenee vain hetken etäisyyteen, ei lopulliseen pakoon. Koko elämän ajan Jumala kutsuu toistuvasti luokseen. Kun aika päättyy, kootaan kaikki hänen eteensä. Pakoon lähteneille tuo hetki on pelottava. Jeesukseen turvaaville se on ilon täyttymys. He näkevät Lunastajansa kasvoista kasvoihin, hänet, joka heidät kerran otti omakseen, joka auttoi ja johdatti kaikki menneet päivät. Niin hyvät kuin pahatkin.

• Anonyymi

Sinulle Jumalan tervehdys.
        Tule meidän joukkoon, saat rauhanyhdistyksessä syntisi anteeksi aina iltaisin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulle Jumalan tervehdys.
        Tule meidän joukkoon, saat rauhanyhdistyksessä syntisi anteeksi aina iltaisin.

Jumalaa ei ole olemassa, lapsellista uskoa moiseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkäpä se onkin,kun pakenee Jumalaa,niin on levoton ja hullu olo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Baptistit.

• Anonyymi

AKUUTTITYÖRYHMÄ
      Psykiatrian poliklinikka
      044 444 2500

• Anonyymi

Soita ennemmin pizza onlineen ja tilaa pizza. Sitten Neflixelokuva ajaa saman asian

• Anonyymi
      • Anonyymi

No kyllä vie.

• Anonyymi

En pääse osastolle vaikka ahistaa!

• Anonyymi

Saa siellä syödä ja makoilla. Kannattaa hankkiutua silloin sinne,kun rahat loppu. Rahapäivän lähestyessä äkkiä parantuu.

• Anonyymi

toroziin

• Anonyymi

ryhävalas

• Anonyymi

paukku

• Anonyymi

mark boals

• Anonyymi

torozin paska haesooo

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      132
      2953
    2. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      6
      1341
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      220
      1296
    4. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1171
    5. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1129
    6. 37
      1001
    7. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      991
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      133
      947
    9. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      944
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      36
      867
    Aihe